"Prvé pravidlo, buď drsná a drž sa nás." povedala Lili po ceste. Išli sme pešo.
"Ste niečo ako bohovia?" zdvihla som obočie.
"Nie, to len Lili a Niall. Ja som ich teplý domáci maznáčik." zasmial sa Jake.
"Ak na teba niekto niečo skúsi." zdvihla výhražne prst Lili. "Povedz že nás poznáš." dodala s úsmevom. "Meno je povesť." mykla plecami.
"Ale som nová. Ako a čo mám vlastne...netreba sa nahlásiť a tak?" zdvihla som obočie.
"Niall to včera spravil." mávla rukou Lili. "Jeden chalan mu niečo dlžil a tak..." prevrátila oči a prehodila svoje zlaté vlasy na druhú stranu. "Rozvrh budeš mať ako ja." usmiala sa.
"Takže každú hodinu s tebou?" nevravím, že s neteším.
"Tak to zase nie! U nás to funguje tak, že keď chceš, proste si hodinu vymeníš a namiesto druhej pôjdeš na tú istú hodinu vtedy, keď ju má druhá skupina tvojho ročníka." vysvetlila.
"Aha." čo iné som mala.
"Niall bude už v škole." mávla rukou. "A pozor na Josha a Caluma." zdvihla prst.
"Kokoti školy." zasmial sa Jake.
Niečo mi ušlo? Nie, len si nová.
"Sú to feťáci závislí na sexu." vypustila Lili.
Jake si hneď vytiahol cigarety a hneď si jednu zapálil.
"Vy fajčíte?" zhrbila som obočie.
"To nás naučila tvoja sesternička." zaškeril sa Jake a vypustil dym. Lili mu jednu ukradla a tiež začala fajčiť.
"Už máme 18. Môžme fajčiť všade." zasmiala sa Lili. "Dáš si?" nahla ku mne krabičku.
Nikdy som to neskúšala.
"Radšej nie." mykla som plecami.
"Ako môže niekto, kto poznal London nefajčiť?" neveriacky na mňa pozrel Jake.
"Debil." zamumlala som na čo sa Lili zasmiala.
"Piča." povedal Jake ale nie tak ako ja. On sa v tom priam vyžíval, v tom, že som to počula.
Mohla by som začať druhé kolo tejto slovnej prestrelky, ale na to som moc lenivá.
♦ ♦ ♦
"Máš matiku!" zobrala ma za ruku Lili a vyštartovala so mnou hore schodmi. Bola hrozne rýchla a tak som brala každý druhý.
Neznášam matiku.
Vošli sme do triedy a ona ma hneď posadila do zadnej lavice. Potom mi konečne pustila ruku.
Celá trieda sa na mňa pozerala a tak som to nevydržala. Vybuchla som do smiechu, čím sa sme pozreli aj žiaci z chodby.
"Čo je smiešne?" začala sa smiať aj Lili.
"Všetci na mňa zízajú." odôvodnila som a začala sa ešte viac smiať.
"Bože." spolu so mnou sa začala hrozne smiať aj Lili. A tak sme sa smiali no...
Keď konečne zazvonilo, tak sme celé červené stíchli. Do triedy vošla nejaká učiteľka. Mala čierne vlasy po pás a chudú postavu. Mala na sebe sako.
"Dobré ráno trieda." vyslovila a hneď si sadla. "Máme tu novú žiačku." pozrela na mňa. "Poď sa nám predstaviť." dodala.
Jop a tiež som introvert, to som nepovedala?
Lili do mňa štuchla a tak som sa teda postavila. Naznačila aby som šla pred tabuľu, a tak som šla.
"Ehm." krásny začiatok, nemusíte tlieskať. "Ja som Savannah Denniells."prvá normálna veta, super! "Prišla som sem z Floridy." wow, môj rekord. "A tak no." a už som to dojebala.
"Dobre Savannah, posaď sa." šprintovala som ku Lili.
"Bolo to zle?" zdvihla som na ňu obočie.
"Bolo to výborne." zdvihla palec. "Ale ais za to 1 z matiky nedostaneš." vydýchal smutne.
"To nejako prežijem." prevrátila som oči a uškrnula sa.
Matika prebehla dobre. Zistila som, že som blbá ako jelito ale cez to všetko som dostala 1, to si dovoľ!
"Druhá je telesná. Tú máme s chalanmi." zasmiala zlovestne.
"Bojím sa ťa." zadrela som. Ona len mávla rukou.
"Vieš aké majú naši chalani telá?" pozrela na mňa psími očami.
Nie, neviem Lili. Jediné telo, ktoré bolo na mne pricapené, je telo tvojho pritepleného zverenca štátu- Jakea.
"Niall, och!" o môj bože.
"V pohode?" mám pocit, že má orgazmus.
"Veď hej!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad, Bad girl 2 >SK< •Dokončené•
Ficção AdolescenteUž nám známa skupina Lili, Niall a Jake sa rozhodne navštíviť teplú Floridu aby našla dievča, ktoré zamiešalo karty v ich životoch. Otázka je jednoduchá, je toto dievča London? Ako sa zmenia ich životy? ...