"Savannah!" ozvala sa pani Stormova a ja som hneď zavítala teda do kuchyne, kde niečo varila.
"Dobrý deň." usmiala som sa a sadla si za barový pult.
"Áno mami, dobre bolo v škole a by the way ahoj." prevrátila oči Lili a sadla si vedľa mňa.
"Prepáč zlato." mávla rukou pani Stormova a otočila sa nám chrbtom s tým, že niečo miešala na šporáku. "Jake má dnes viac hodín?" spýtala sa.
Jake.
Toho som dnes ani nevidela v škole. Od včera som ho vlastne vôbec nevidela. Vôbec mi tam nechýbal.
"Má." pípla Lili a ja som hodila nechápavý pohľad. Jake ma rovnako veľa hodín ako my.
"Aha." otočila sa k nám pani Stormova a usmiala sa. "Victoria by tu mala byť na Vianoce, Jake bude rád." nie je Victoria tá sestra? Jake ju mal očividne fakt rád. Teda myslím, bavili sme sa o nej iba raz.
"Bude šťastím bez seba." vypustila Lili s úsmevom. "Kedy má prísť?" dodala.
"Deň pred Vianocami." odpovedala pani Stormova.
"To je dosť neskoro." ozvala sa Lili.
"Viem ale otec ju nechce prepustiť skôr." zase sa otočila ku šporáku.
"No hlavne, že tu bude." usmiala sa Lili. "Ideme hore." hneď pípla a ťahala ma za tašku hore schodmi. Zabočili sme doprava a ja som sa hneď hodila na jej posteľ.
Lili zavrela dvere a sadla si za stôl. Pretrela si čelo s ťažkým povzdychom.
"Jake má rovnako veľa hodín ako my." ozvala som sa. Dúfala som, že mi rozumela nakoľko so bola tvárou v madraci a užívala si jeho vôňu. Lili sa snáď nepotí?
"Neviem kde je..." zamumlala Lili.
V tom som sa narovnala a utrápene na ňu pozrela. Venovala mi sklenený pohľad.
"Nespal tu." mykla plecami. "Nedvíha mi a Niall je na tom rovnako. Nemôžem sa im dovolať." pretrela si tvár.
"Nialla som dnes videla." užila som oči. Vychádzal z toaliet.
"Aj ja ale on ma ignoroval." vydýchla utrápene. "Neviem prečo sa pohádali ale asi to bolo niečo vážne."
"Asi hej." mykla som plecami.
"Poďme sa baviť o niečo lepšom!" tleskla. "Napadlo ma, čo vravíš na bielu čipku?"
"Nechápem." priznala som.
"Šaty na ples." prevrátila oči.
"Nie je to až za dva mesiace?" zasmiala som sa.
"Nie, mesiac a pol." prevrátila oči.
Ostalo ticho.
"Dúfam, že ma Niall pozve." zamumlala.
Hneď som sa k nej rozbehla a objala ju.
"Samozrejme, že ťa pozve!" silne som ju zovrela.
"Ja viem." povedala mi do rukáva.
"Hodila by sa ti." vypustila som a Lili vynorila hlavu spoza mojich rúk a zatvárila sa nechápavo. "Tá biela čipka." mykla som plecami.
♦ ♦ ♦
"Sú prekrásne!" zhúkla som na Liline šaty. Čipka nakoniec padla a zvolila si tmavšie farby. BOli nádherné. Moje boli pre zmenu krémové a vrchná časť čierna. (obrázok vám dodám až pri písaní samotného plesu)
"Ja viem!" zhúkla opätovne a priložila si ich. "Niallovi sa budú páčiť!" dodala potichu do šiat, ktoré následne objala.
"Tie šaty máš radšej ako mňa." odula som sa.
"Oni nám nevyžierajú chladničku." prevrátila oči.
"Dievčatá, idem do práce. Postarajte sa o dom." oznámila pani Stormová. "Pekné šaty, budete vyzerať prekrásne." dodala a usmiala sa.
Po zabuchnutí dverí Lili vytiahla mobil.
"Čo robíš?" spýtala som sa.
"Pípla mi správa." mykla plecami.
Ignorovala som a uvelebila sa na gauči. V telke išiel nejaký sitkom a tak som sa snažila aspoň trochu dostať do deja.
"Savannah?" len som kývla hlavou, že počúvam. "Musím si odskočiť, Niall sa konečne ozval, máme sa stretnúť, sami." dodala a zamávala mi rukou pred tvárou.
"Bolo na čase, už to bude týždeň čo fláka školu, streľ mu za mňa facku a potom ho obím ale aby si nemyslel, tak mu strel ďalšiu." rady by Savannah.
"Skús prezvoniť Jakeovi." začala sa obúvať.
"Nedvíha týždeň, prečo by mal zdvihnúť teraz?" nechápala som.
"Možno bude zháňať nocľah." postavila sa od topánok.
"On určite, radšej bude spať v koši aby ma o niečo požiadal." odfrkla som.
"Ja idem, drž palce." išla zabuchnúť dvere a v tom zahúkala. "A ak sa niečo stane so šatami!" pohrozila.
"Hej viem, zabiješ ma a už vypadni!" zhúkla som a následne započula buchnutie dvier.
Celý seriál som dopozerala až dokonca. Neviem o čo v ňom išlo ale nejaký chlap tam preťahoval jednu slúžku za druhou a druhý chlap čistil bazén a potom prišla tá krava na lietadle a nonsens. Nechápem, ako to môže niekoho napadnúť.
Zamraučala som, keď sa mi začínala prelievať krv v nohe, ktorú som využila ako podsedák.
Prešla som do kuchyne nabrala si špagety. Je to tu ako doma.
S miskou som si opäť sadla na sedačku ale šaty posunula na jej koniec aby sa nezašpinili. Lili by ma zabila, vykuchala, predala a pre istotu moje zvyšky strávila aby si bola istá, že vrahyňa jej šiat je mŕtva.
V telke som nezmyselne prepínala kanály ale nič ma nezaujalo. Hodiny ukazovali, že to bude už hodina, čo je Lili preč.
Prevrátila som oči a vytiahla mobil. Mám nový mobil, doučovania Parka je to najlepšie čo ma mohlo postihnúť. Vytočila som len tak aby som nemala výčitky svedomia Jakeove číslo.
Celý týždeň sa mu snažíme s Lili dovolať ale on sa prepadol pod zem. Niall tiež ale teraz už posledné dni aj školu navštívil. Pani Stormová verí, že sa vráti. Jasné, že sa vráti, je to chlap. Keď mu začne byť zima aleby si bude chcieť do mňa rýpnuť, tak zaklope na dvere.
Po troch pípnutiach som to zrušila, nestojí mi za to. Nech sa strčí, je mi u prdele. Najprv sa bozkáva, potom ma priľahne a nakoniec zdrhne so slovami, že sa nič nestalo. Až teraz mi došlo aká naivná som bola, preboha, veď je to Jake. Jake by si s babou ani nezačal.
Strčila som si lyžicu do úst a misku položila vedľa seba.
Mobil mi svietil ako vianočný stromček od notifikácii na instagrame. Asi si ho vymažem, je to priam ráj pedofilov.
Neveriacky som zakývala hlavou a strčila si ďalšiu lyžicu do úst.
Čas utekal a z ničoho nič niekto zaklopal na dvere. Uvedomila som si, že už prešli dve hodiny a vonku začína slabo pršať.
Lili je zase lenivá vytiahnuť kľúče.
"Idem!" zhúkla som a misku položila vedľa na sedačku.
Znechutene som otvorila dvere a kto v nich stál mi vyrazilo dych.
"Zavri tie ústa lebo ti do nej nahádžem špaky."
ESTÁS LEYENDO
Bad, Bad girl 2 >SK< •Dokončené•
Novela JuvenilUž nám známa skupina Lili, Niall a Jake sa rozhodne navštíviť teplú Floridu aby našla dievča, ktoré zamiešalo karty v ich životoch. Otázka je jednoduchá, je toto dievča London? Ako sa zmenia ich životy? ...