*♦ 21 ♦*

1.5K 126 10
                                    

"No konečne!" zhúkol Niall. "Mal som pocit že tu benzínku tam staviate." vypľul a hneď začal nádoby liať do auta.

"Nemáš zač." prevrátil oči Jake.

"Zvládli ste to!" zhúkla Lili a objala nás. Vypleštila som oči. "A ste spotení." dodala znechutene a hneď sa vzdialila.

"Aj ty nemáš zač." dodal Jake.

Nasadli sme do auta a konečne sme naštartovali. Cítili sme sa ako najväčší pánovia, keď ta kraksňa zo svojho zadočku vypustila šedý dym a Niall vypustil z úst "Ouye!"

"Vieme už smer?" spýtala som sa s hlavou medzi prednými sedačkami.

"Áno." mykla plecami Lili. "Skúsime to rovno." kývla hlavou.

"Dobrá voľba, keď už nemáme kde zabočiť." povedal sarkasticky Jake. Dokonca som sa usmiala.

"Keď prídeme domov." začala Lili. "Savannah bude mať ten malý domček na konci mesta!" dopovedala Lili.

"Čo?" zhrbila som obočie. "Lili, na to nemám." mykla som plecami. "A vôbec, ja sa nezvládnem postarať o dom!" zhúkla som.

"Kľud." povedala s úsmevom Lili. "Ten dom patrí Jakovemu kamošovi, ktorý toho veľa zdedil a ja verím, že keď ho Jake pekne poprosí, tak ti ho dá zadarmo!" vypískla nadšene Lili.

"Hovoríš o Davidovi?" spýtal sa Jake zo zadu.

"Áno." vydýchla Lili. "Minule ste spolu spali na tom večierku nie? Potom ťa otravoval dva týždne vkuse." zasmiala sa Lili a presmerovala pohľad na mobil.

Vedela som že je Jake gay. Aj keď, vôbec sa tak nesprával. Na druhej strane, ešte sme spolu vlastne nemali nejakú extra normálnu konverzáciu.

Aký je asi v posteli? Nie že by ma to len tak napadlo, už minule som sa nad tým zamyslela, keď ma takmer priľahol v parku. Možno ešte s babou nespal! Určite nie, veď on má rád chlapcov! Ale isto sa nad tým aspoň zamyslel, to spraví snáď každý. Ale tak nejako musel prísť na to, že je gay. Musel na to prísť keď spal s babou, či? Neviem, zatiaľ som ešte s nikým nespala a vôbec nebola zamilovaná.

"Do piče nezízaj tak na mňa." povedal znechutene Jake.

"oh, sorry." vypustila som automaticky a oprela sa. Potom som si späť prehrala nad čím som rozmýšľala. Nedalo mi to a tak som sa usmiala do okna.

"Čo je smiešne? Aj ja chcem vedieť!" osopila sa Lili v spätnom zrkadielku.

"Nič bože!" zasmiala som sa nahlas.

"No to určite! len to povedz, my sme tu úprimní." prehlásil Niall.

"Niekedy až moc." zašomral Jake do okna.

"Rozmýšľala som nad tým bývaním. Predstava že budem bývať sama znie super!" vymyslela som narýchlo.

"No počkaj!" obrátil sa na mňa Jake. "To ja sa budem musieť Davidovi prihovárať." ukázal na svoju hruď.

"Jake!" zazrela škaredo na neho Lili. "Savannah je v parte! Určite by si to spravil pre mňa, takže by si to mal spraviť aj pre ňu." vysvetlila s rukami založenými na prsiach.

"Drahá sestrička, ten bordel čo zanechávaš v kúpeľni, už len ten je dôvod prečo by som to spravil pre teba!" usmial sa sladko na Lili.

"Lili by sa nasťahovala ku mne." ozval sa zrazu Niall.

"Čo?" povedal Jake.

"Ak to vybavíš Savannah, ja odpracem Lili." usmial sa nadržane na Lili a tá mu to vrátila rovnako.

"To znie fér." ozvala som sa na Jakea.

"Ty ju chceš len nakladať." zúžil oči Jake.

"To môže byť tebe jedno!" obránila Nialla Lili. "Už nemám 17." mykla plecami.

"Máš 18, wow, ale si nám vyrástla!" zatiahol sarkasticky Jake.

"Nebudem ti loziť na comp!" luskla Lili.

"Fajn!" hneď zhúkol Jake až som podskočila.

"Rýchlo si sa vzdal." zamrmlala som ale on to počul. Ale keď ho poprosíte aby vám zobral kufor, tak nepočuje ani s megafónom.

"Ty nevieš čo na tom compe má." zarehlila sa Lili.

"A nikdy sa to nedozvie." usmial sa na mňa Jake.

"Ani o to nestojím." odfrkla som a začala pozerať do okna.

Bad, Bad girl  2 >SK< •Dokončené•Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt