♦ 2 ♦

2.2K 209 6
                                    

"Máš všetko?" objala ma mama. Musel som prevrátiť oči.

"Mám." odvetil som.

"Dobre teda, dávaj pozor na Lili aaa....nezabudni na opaľovací krém, a pozor nech nestratíš tu lampičku. Nezaspíš bez nej." usmiala sa mama. Musel som na ňu škaredo zazrieť a dúfať že to Anjelik nepočul.

"Lampičku?" ozvalo sa z auta. Počul to.

"Áno lampičku." odpovedala Lili na miesto spolujazdca. "Jake ju miluje. Volá ju Hektor." 

"Vďaka za podraz." buchol som po kapote a nastúpil do zadného sedadla auta. Ak si myslíte že mama vie že ideme hľadať mŕtvu London niekde do riti- Ameriky, tak by ma vysmiala s ráznym nie. Mám to premyslené. Ideme na "školský výlet" do Ameriky. Kryje nás Calum a Josh a iní sráči. Naštartoval auto a ide sa. 

"Stále tomu nemôžem uveriť." ozvala sa Lili. 

"Ktorej časti? Tej že ideme do Ameriky alebo tej že ideme hľadať mŕtvu London, alebo nebodaj tej že London je vydatá za Anjelika?" musel som sa spýtať. Všetko toto je ako jeden veľký zlý sen. 

"Všetkému." otočila sa na mňa. "Verili by ste tomu?" preskočila pohľadom po nás. "London možno žije!" usmiala sa. "Ten rok plaču, smútku a drtenia by sme zahodili za hlavu." pozrela pred seba zasnene.

Vybral som si oriešky z vrecka a otvoril ich. Oni nemajú radi orechy, ja ich milujem. Naozaj ma to Liline prevedenie tej verzie že London žije pobavilo. Áno, London je schopná za zabiť aby sa zbavila ľudí naokolo. Poznáte ju. 

"Ak aj náhodu žije. Na mieste ju zabijem." odvetil Horan. "Kurwa, ako si mohla zobrať moje priezvisko!" buchol do volantu.

"Ja neviem." zašomral som a hodil si orech do úst. "Nezdá sa mi to. London je všetko ale Amerika nie je jej štýl a vôbec, spustili ju v rakvy pred našimi očami." povedal som svoj postoj.

"Možno je to len niekto s jej menom." mykol plecami Horan. "Alebo nás uvidí a začne zdrhať." vydýchol. "Alebo ju môžme potajomky uniesť a..."

"Chápeme Horan, máš svoje úchilky." stopol som ho. "To posledné po čom túžim je stráviť ešte 2 hodiny v aute s niekym kto plánuje smrť mŕtvej." prevrátil so oči.

Nevydržala som :D dávam vám tu ďalšiu časť a predom sa ospravedlňujem za to že najbližšie časti budú vychádzať nepravidelne (poznám sa) . Každopádne ďakujem za každý Vote, koment a pridanie do knižnice :). Dúfam že si tieto krátke časti užijete a budete verní :D (nezbedníci moji) . Tak čo? Bude mať Bad, Bad girl 2 rovnaký úspech ako Bad, Bad girl 1? :)  

xoxoBatWoman

Bad, Bad girl  2 >SK< •Dokončené•Onde histórias criam vida. Descubra agora