♦ 11 ♦

1.8K 149 6
                                    

"Už som tu!" rýchlo si k nám Lili čupla (Fest divné slovo keď si to tak píšem :D ) a tiež sledovala okno. Hneď som sa na ňu pozrel. Mňa z nej jebne. Horan hneď vybuchol do smiechu a skoro nás prezradil no potom si už vedomí hlasitosti svojho smiechu zakryl ústa a plakal -od smiechu pochopiteľne.

"Jebe ti?" spýtal som sa so slzami na krajíčku, keby to šlo tak plačem -tiež od smiechu.

"Prečo?" spýtala sa. Vysvetlenie: Mala na sebe čiernu kuklu.

"Nejdeme vykradnúť banku." asi som jej povedal novinku.

"Ale ideme kradnúť!" obhájila sa s rukami založenými na prsiach.

"Spis. Obyčajný zdrap papiera!" vysvetlil som jej. Odula sa ale stále si ju nechala.

"A to som zobrala aj vám!" zamumlala asi pre seba. V tom nastalo druhé kolo smiechu. Ale len moje.

"Daj!" hneď sa po nej vrhol Horan a nasadil si kuklu.

"Vám jebe." zkonštatoval som. "Kurwa Horan! Chovaj sa ako dospelý!" pretrel som si čelo. "Keby som ti mal dať teplomer na zmeranie pičizmu, praskol by." zavrel som oči a začal sa modliť k Bohovi. Na tomto výlete to robím dosť často.

"Noačo!" narovnal si ju Horan. "Aj ty si ju daj!" zobral ďalšiu kuklu s Lilinej tašky a začal mi s ňou mávať pred nosom.

"Ani za boha." raketovo som odpovedal.

"Ak si ju nedáš, poviem Lili o....tom." dal dôvar na "tom" a v tedy som si ju hneď nasadil. Nepotrebujem problémy.

"O čom neviem?!" zhrozila sa Lili.

"Ticho! Sme lupiči!" predniesol som dramaticky a pozrel sa do okna. Neboli tam. "Kurwa!" zhúkol som,ale stále potichu. "Rýchlo!" zdrapol som Lili za ruku a hneď sme vošli dnu. Horan aut. prešiel do zadu na ihrisko. Keď sme boli za kancelárskym stolom, spanikárili sme.

"Nevideli sme kde má spisy." povedala Lili a začala prehrabávať šufle.

"Lebo sme sa zaoberali tými kuklami!" odôvodnil som. Chcel som kričať ako sme to dojebali ale počuli by nás. Pootočil som guľou na dverách ale boli zamknuté. "Sú zamknuté, čo ty?" obrátil som sa na Lili.

"Tu má len papierovačky." prehlásila prezerajúc si nejaké papiere. Postavila sa a podišla k dverám, nezmyselne pootočila guľu ale nepomohlo to. Nádych výdych.

"Asi ma kľúč pri sebe." povedal som hneď. Je to jediné možné vysvetlenie. "Nemáš pri sebe náhodou sponku?" spýtal som sa.

"Ako by nám pomohla sponka?" pozrela na mňa alá FAKT?"

"Veď vieš ako to býva v tých filmoch, baby sponkami otvárajú dvere." mykol som plecami.

"Lebo je to film." plesla sa po čele rukou. Nastalo ticho. Mysleli sme až sa nám parilo s uší.

Lili sa zapozerala hore a potom zúžila zornice, začala skákať pohľadom zo mňa na stenu nad dverami. Potom sa pozrel nad dvere- šachta.

"NIE!" hneď som povedal. "Nezmestím sa tam!" hneď som namietal. "Je to moc malé! A vôbec, ty si baba!" obránil som sa.

"Ale idem dostať krámy. A vždy ma bolia prsia, predstava plazenia je hrozná a vôbec, to ja mám dávať pozor či Niall neohlási jej príchod, máme malo času." povedala celkom pokojnú odpoveď narozdiel od tej mojej. Toto je proste zlý nápad! Nie! Nie! Nie!

"NIE! NIE! Ani za boha, NIE!"

♦ ♦ ♦

"Nechápem prečo si tu šachtu nechávajú len tak prekrytú mriežkami." zafňukal som.

Bad, Bad girl  2 >SK< •Dokončené•Where stories live. Discover now