♦ 12 ♦

1.6K 146 1
                                    

"Bojím sa o neho." zamumlala Lili za stolom. Po našom malom výlete do Lucky's house sme sa nakoniec prišli najesť ku Mitchie.

Spravila nám čaju (aké nečakané) a tiež aj svoj domáci recept. Netuším čo to bolo, ževraj nejké rybičky z jazera. To nám pochopiteľne povedala až keď sme to dojedli.

"Podľa mňa sa stratil a teraz je už na ceste tu." mávol som rukou. Horan nie je blbý, práve naopak. Tento rok bude končiť so samými A-čkami. Nehovorím že ja a Lili sme hneď prepadlíci, aj my sa držíme.

"Drahá, keby som si mala robiť starosti z každého záhadného zmiznutia, už tu nie som." prisadla si Mitchie a chlipla si čaj. Záhadneho zmiznutia? Možno vraví z vlastnej skúsenosti.

Zodvihol som sa prešiel k zložke, ktorú som ukradol a vrátil sa na kožený gauč s mačacím poťahom. Musíte si zvyknúť.

"Ozaj!" zhúkla Mitchie. Na babku je moc čiperná. "Otvor to." bola ako malé decko.

Prevrátil som oči a otvoril to.

"Savannah Daniells." prečítal so meno. "Nemá tu fotku." zhodnotil som.

"Och, to je škoda. Bola naozaj krásna. Určite by si sa do nej zamiloval." usmiala sa Mitchie. To určite.

"On asi ťažko. Je to hrozný súchar a hlavne, je to gay." povedala Lili a prisadla si ku mne.

"Presne tak a čo? Ja nie som suchar." ohradil som sa.

"Zlatko, si." pohladila ma víťazne po líci. Odul som sa. Nie som suchar, som len dospelý.

"Aha, no tak to je škoda. Hodili by ste sa k sebe." zamumlala si popod nos Mitchie. Mňa z nich jebne, halo? Ja som tu!

"Má 18 rokov. Už nespadá pod detský domov." zhrnul som asi štyri vety.

"Už je dospelá?" spýtala sa Lili. "Má toľko rokov koľko my? Tak to teda nechápem. Myslela som že sa London o ňu starala lebo bola mladšia a tak." zamyslela sa Lili. Mykol som plecami.

"Jej otec opustil jej matku ešte pred pôrodom. Kolonka je teda nevyplnená. Matka umrela na rakovinu keď mala Savannah 4." zhrbil som obočie.

"Prečo tak hrbíš to obočie?" spýtala sa Lili.

"Lebo tu je napísané že bola v detsáku od 7-mich."

"Tak sa 3 roky túlala po Floride." odfrkla Mitchie.

"To sa mi nezdá." vypadlo zo mňa. Prešiel som na položku Zákonný zástupca kde bolo napísané meno. "Po smrti jej matky bola zverená do starostlivosti Diane Darlingovej a Robertovi Darlingovi." prečítal som. "Oni ju potom v siedmich šupli do decáku."

"Darlingovci? To akože Londoniny rodičia?" Liline obočie vystrelilo až k vlasom.

"Určite, mená sedia." zamumlal som. Čakal som hocičo ale toto rozhodne nie.

"Takže to bola niečo ako Londonina sestra?" spýtala sa Lili. Jemne som prikývol. Prečo nám to nepovedala? Prečo ju museli dať na druhý kontinent? Decákov je predsa mnoho. Niečo mi vraví že je to moc zauzlené, nemám rád také veci. Prečo asi nepozerám tie blbé serialy? Jeidný kriminálny serial, ktorý schvaľujem je Scooby- Doo.

Lili mi zobrala kartu z kolien a začala čítať. Ja si myslím že už tam nič nenájde. Zrazu sa uškrnula.

"Čo?" spýtal som sa.

"Píše sa tu že za celý jej pobyt uskutočnila 58 útekov a ďalších 22 pokusov o útek. Na policajnej stanici bola 34-krát a zvykla sa predstavovať pod Butterfly girl." zasmiala sa. "Hovor si čo chceš ale toto dievča je slušná kópia London." spustili sme smiech.

"Áno." zvážnela Mitchie s nostalgickým úsmevom. "Milovala motýle." doplnila. Náš smiech ustúpil, keď sme videli ako Mitchie vypadla slza. Mihom oka si ju hneď zotrela. "Mala motýli batoh, motýli diar, motýlie tričko, dokonca mala na kľúčnej kosti vytetovaného malého motýla." začala. "Nebola zlá, len bola stratená. Nech už sa volá akokoľvek, nikdy na ňu nezabudnem." postavila sa a prešla do kuchyne. "Prinesiem čaj." so slovami odišla.

"Jake, musíme ju nájsť." zašepkala Lili. Nemo som prikývol. Nech už je tá Savannah hocikto, privítam ju do partie, už len kvôli London.

Bad, Bad girl  2 >SK< •Dokončené•Onde histórias criam vida. Descubra agora