*♦ 47 ♦*

1K 113 27
                                    

"Prečo máš rozbité okno?!" zrazu sa ozvalo z chodby.

"Kurva." hlesla som a napchala Liline šaty pod sedák na gauči a hneď si naň sadla. 

Nové šaty som zohnala od Parkerovej mami, ktorá pracuje v butiku. Mali by prísť za hodinu, snažila som sa dať ešte tieto dokopy ale nevyzeralo to bohujako. Tá drtička odpadu to proste zabila.

"Zabudla som si kľúče a tak som rozbila okno." vysvetlila som a uvidela Lili už v obývačke.

"A to si nemohla použiť náhradný kľúč, ktorý bol skrytý v kvetináči?" neveriacky sa spýtala.

"My máme náhradný kľúč?" zhrbila som sa.

"Pochopiteľne, ešte mi povedz, že si sa snažila tie dvere vyvaliť." ironicky sa zasmiala a dala dve veľké tašky na stôl.

"Tss..." začala som sa smiať. "Jasné, že nie." dodala som. "Kto by sa snažil vyvaliť dvere." mávla som rukou a snažila sa o smiech.

Pozrela som na Lili, ktorá neveriacky kývala hlavou.

"Ty si sa tie dvere snažila vyvaliť." povedala s povzdychom.

"Yep." hneď som priznala a pozrela sa akože ja nič.

"Nekomentujem to." otočila sa ku sto a začala sa hrabať jeden z bielych igelitiek.

"Vďaka." zamumlala.

"Kde mám ozaj šaty?" zdvihla obočie.

"Ehm..." začala som . "Ono..." pokračovala som.

"Savannah!" zhúkla a otočila sa.

"Čo?" nechápavo som sa tvárila, že akže ja nič. 

"Čo to je?" ukázala na stuhu trčiacu spopod môjho zadku.

"Nová obliečka." vysvetlila som.

Lili na mňa pozrela ako býk na červenú stuhu. Ani som nestihla reagovať a ležala som na zemi. Lili sedela na sedačke a vyťahovala jej poničené šaty spopod sedáka. Jej výraz bol zdesený.

"Moje šaty..." zašepkala.

"Ja to vysvetlím." začala som. "Prišiel Jake, že chce peniaze ale zasral ti šaty, kázala som mu to drhnúť v umývadle a zatiaľ šla po prach ale on ich stihol vydrtiť v drtičke odpadu a ja som ich potom ešte vyprala v kokaine." hneď som vyprskla.

Lili mala otvorené ústa a vypleštené oči.

"Jake?" zhrbila obočie.

"Skôr by ťa mala zaujímať tá časť s tou drtičkou a kokainom." snažila som sa zahovoriť.

"Jake bol u nás doma?" pokračovala.

"Vtedy, keď sa s tebou Niall ...." nedokončila som.

"Prečo si mi to nepovedala?" zlomil sa jej hlas.

"Vravel, že niekde odchádza ale vráti sa. Sľúbila som mu, že ti nič nepoviem." spojila som ruky a posmutnela som. "Hneváš sa?" dodala som nakoľko mlčala.

"Neviem." priznala a spojila ruky v lone. "Vráti sa?" zdvihla pohľad.

"Áno." dala som hlavu nabok.

"A kde išiel?" spýtala sa.

"Do Írska." odpovedala som.

"Dúfam, že si to tam užije." odsekla mierne nahnevane a postavila sa. Podišla ku taškám, a tie schytila.

"Kde ideš?" nechápala som.

"Domov." nasledovala som ju do chodby.

"Prečo?" nechápavo som sledovala ako sa obúva. "Čo ples?" pokračovala som.

Bad, Bad girl  2 >SK< •Dokončené•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang