Jej crop si namočila a následne pritlačila k nosu.
"Aha." vypustila som.
"Ideme." povedala a vyšla von v závejí so mnou. Prešli sme k autu kde Lili bosá a polonahá nasadla. Pozrela na Nialla, ktorý zaspal na volante a just silno tresla dverami.
"Pľúca došli!" vykríkol a hneď si pretrel oči Niall.
"Čo sa ti prosím ťa sníva?" už som nevydržala. "Mal by si zájsť k doktorovi." dodala som.
"Čo?" pozrel na mňa a hneď na Lili len v podprsenke. Hodil nechápavý pohľad. Lili len mľaskala a nepríjemne vsniakávala. "Čo sa ti stalo? Si bosá, bez trička, výbuch na hlave a aby toho nebolo málo krváca ti nos." ukázal na jej nos.
"Neužívaš lieky?" nechcela som sa vzdať témy.
"Viem." osopila sa Lili.
"Mal by si začať." zamumlala som pre seba a hodila pohľad do ľava.
Calum vedľa mňa.
"Žije?" spýtala som sa.
"Asi hej. Ak nie po ceste máme jedno jazero tak ho tam hodíme." mykol plecami Niall.
Vypulila som oči.
"Prosím ži." povedala som skôr pre jeho dobro.
V tom sa zrazu ozvalo bum a celá strana kde sme sedeli ja, Calum a Niall sa prepadla.
"Čo sa to stalo?" spýtala som sa hneď vyskočila von. Potom som zbadala ako je pneumatika roztečená na asfalte.
"Je to tvoja vina." buchla pohlávkom Lili Nialla.
Odkedy stoja pri mne?
"Prečo moja?" ohradil sa ospalo Niall.
"Lebo!" zhúkla prešla do auta. "Mám špinavé nohy." zkonštatovala.
"Nemala si si splachovať topánky." hodila som po nej nechápavý pohľad.
"Omínali ma." vzdychla a vyložila si nohy na miesto pred sedadlom.
"To nie je dôvod ich splachovať. Stačilo ich vyzuť." ozvala som sa.
"Vďaka za radu, nabudúce ju použijem." mávla rukou a mám pocit, že zaspala.
"Ja som Calum." povedal Calum na sedadle.
To chýbalo. Pretrela som si čelo.
"Ten Jake tam tie peniaze vyrába?!" ukázala som na pumpu.
"Potrebujem topánky." ozvala sa zase Lili. Myslela som, že spí ale ona skúmala svoje špinavé chodidlá.
"Čo tu robím?" ozval sa Caluma a zhodil Boba na moje miesto.
"Idem za Jakeom nech vymeníme pneumatiku." ozval sa Niall a pomalým krokom išiel dnu. Občas ho zatáckalo a takmer spadol ale chytil sa nevyditeľnej tyče.
"A kto si?" opäť sa ozval Calum a pretrel si oči.
"Stále potrebujem topánky." do toho sa ozvala Lili.
Stratila som nervy a vyzula svoje tenisky, ktoré som následne hodila po Lili.
"A nesplachuj ich! Tie sú už moje." poprosila som a nasadla cez Caluma vedľa neho. Boba som si hodila na kolená. Bob je môj nový najlepší kamarát.
ESTÁS LEYENDO
Bad, Bad girl 2 >SK< •Dokončené•
Novela JuvenilUž nám známa skupina Lili, Niall a Jake sa rozhodne navštíviť teplú Floridu aby našla dievča, ktoré zamiešalo karty v ich životoch. Otázka je jednoduchá, je toto dievča London? Ako sa zmenia ich životy? ...