*♦ 45 ♦*

1K 105 16
                                    

"Zle si si prečítal zadanie." usmiala som sa.

"Jaj." sykol Park a vložil si ceruzku do úst.

Ľahla som si na jeho pohodlnú posteľ a sledovala jeho vesmírnu stanicu na strope. Vždy ma fascinovala. Park bol extrémne nadaný na kreslenie. Kéžby aj na matiku.

"Savannah?" spýtal sa a ja som sa pozrela ku stolu. "S kým ideš na ples?" poškrabal sa na zadnej strane krku. Bol ku mne otočený čelom a skenoval moju reakciu.

"Ehm-" posadila som sa zamyslela sa. "Asi naň nejdem." mykla som plecami.

"Nemáš  s kým?" spýtal sa. 

"To nie je odpoveď na cvičenie šesť." prevrátila som oči.

"Ja viem." pozrel do zeme. "Nešla by si...so mnou?" spýtal sa s pohľadom na zemi.

"Park." vydýchla som. 

"Sú to len tri roky." pípol.

"O to nejde." prevrátila som oči. "Vieš ja, som sa zamilovala do jedneho chlapca." vysvetlila som a slabo sa usmiala.

"Chápem." obrátil sa späť za stôl. 

"Nie je v tom nič iné. Neverím, že trpíš núdzou s dievčatami." povzbudila som ho.

"Ach." vydýchol a opäť sa otočil na mňa. "Je tu jedna baba, ale ona ide s Derekom, bossom prvého ročníka a tajne som dúfal, že ty ako staršia žena ju donútiš žiarliť." vysvetlil smelo.

"Staršia žena?" zúžila som oči.

"Neber to tak. Zabudni na to." mávol rukou.

"Pff, to ste vy chlapi." musela som dodať.

♦ ♦ ♦

Kráčala som po chodníku a snažila sa nespadnúť. Slabá poľadovica už bola na mieste. Škola už pomaly končí. Zajtra je posledný deň školy. Zajtra je ples. Hahah, verili by ste tomu? 

Musela som sa pousmiať. 

V momente som si však kýchla a hodila držku na chodník. 

"Super." pozbierala som sa a priložila si ruku na čelo. Rysoval sa tam Mount Everest. "Ešte otras mozgu." dodala som sama pre seba. V tom som sa pozrela na zem a uvidela učebnice na zemi. Vydýchla som a kľakla si na zem. Začala som zbierať papiere až dokým okola mňa neprešiel nejaký chalan a nepristúpil mi pytagorovu vetu. "Si kokot?" hneď som sa ne neho pozrela. zachytila som jeho modré oči a špinavo blonďaté vlasy.

"Prepáč." zamumlal a pokračoval v ceste.

"Boha, tá dnešná výchova." prevrátila som oči. Pod ruku mi prišiel list v obálke. Nechápavo som si prezeral obálku. "Hej?! Nevychovanec! Toto ti vypadlo!" zhúkla som a zdvihla do vzduchu obálku. Chlapec, ktorý mohol mať tak 15 sa otočil a pobúchal si vrecká. Vyčítala som, že zaklial a tak som sa uchechtla. 

Rýchlim krokom ku mne prišiel. 

"Vďaka." povedal a nahol ku mne ruku, do ktorej žiadal obálku no ja som ju chytila a postavila sa. Až teraz som zachytila, že chlapec má piercing v pere.  

"Vyzeráš ako dieťa satana s tou kružnicou  na pere." trochu matematického humoru.

"Hah, niečo také aj som." narovnal si šedú čiapku a pozrel za seba. "Dáš mi ju?" slabo sa usmial.

"Ešte neviem." mykla som plecami a priložila obálku ku slnku, ktoré bolo za šedým oblakom, ktorý mohol už konečne dopriať Londýnu prvý sneh. Zachytila som tri papieriky v obálke. "Čo v tom máš?" zúžila som oči. "Nejaké feťácke zmluvy?" zdvihla som obočie.

"To určite. My satanové deti zmulvy porušujeme a tak je zbytočné ich zakladať." vysvetlil. 

"Hriešnik!" buchla som ho obálkou po pleci. Zasmiala som sa nad svojou reakciou. Už mi to práši. Asi flirtujem s 15-tkou s piercingom v pere. Hahah, Jake, prečo si ma tu nechal?! "Padaj." uchechtla som sa a podala mu obálku. 

On ju prijal a pokračoval v ceste. Niekde na konci ulice sa otočil a slabo sa usmial. Možno nie je zase taký zlý. To je vlastne fuk.

Zimou sa mi drkotali zuby a tak som sa rozhodla si strihnúť cestu cez cintorín. Krásne, nie? 

Preliezla som tri hory, tri doliny a tri ploty a konečne som ukončila moju päť minútovú púť a zavítala na cintorín. Asi chápete, že som išla okolo Londonineho kameňa. Nechcela som, ale musela som.

Zaklipkala som očami oproti jej kameňu. Vždy ma napadne, že sa príliš rýchlo zvrtlo. Spomienky som zahnala lebo by vyvolali slzy a tie by zamrzli. Nakoniec by som skončila ako výsledok čarodejnice z Narnie. 

Skontrolovala som sviečky na hroboch. Nejaké pribudli. Možno práve od Jakea a Nialla. Kéžby. Nakoniec ma upútal bieli zdrap pod kahancom. Zhrbila som obočie.

Prišla som ku kahancu a zdvihla ho. To čom som videla ma viac než prekvapilo. Bola to tá obálka od Hriešnika. Nič nedávalo zmysel. Bez rozmyslu som obálku otvorila a vytiahla z nej tri papieriky. 

Netrvalo dlho a obálku som roztrhla. Poobzerala som sa lebo som mala pocit, že robím niečo veľmi nekalé. To čo tam stálo mi vyrazilo dych.

Boli to tri letenky. Tri letenky. Nechápavo som si ich prezerala. 

"Niall Horan...Jake Storm...James Darling." čítala som mená na letenkách. Zasekla som sa. "James Darling?" zhrbila som obočie. London Darlingova- James Darling. "Jej brat." zosunula som sa na hrob a neveriacky sledovala letenky. "Čo sa to tu kurva deje?" zamumlala som si pre seba. Letenky som opäť dala do obálky a tú pod kahanec. 

Ku Stormovcom som bežala. Do dverí som doslova kopala až mi neotvorila Lili.

"Čo tu robíš?" hneď som vtrhla a prešla do obývačky.

"Lili!" chytila som ju za plecia. "Neuveríš, čo sa stalo!" zhúkla som.

"Neuverím." zopakovala ironicky.

"Letenky do Írska! Jake, Niall a Londonin brat letia do Írska. Tie letenky sú na Londoninom hrobe!" triasla som ňou ako zmyslov zbavená.

"Čo to meleš?" nechápala.

"Ver mi! Musíme, musíme..." zalapala som po dychu.

"Čo môžeme? Nič." povedala odmerane Lili. "Prečo letia do Írska?" spýtala sa a sadli sme si na gauč.

"Netuším." priznala som.

"A čo? James? Ulizaný gay? Ale noták." dala hlavu nabok.

"Netuším o čo ide." zdvihla som obočie.

"Kedy?" spýtala sa.

"Zajtra." povedala som. 

Ticho by sa dalo krájať.

"Savannah, ser na to." mávla rukou. "Už na to nemám silu." mávla rukou a postavila sa. Prešla do kuchyne a zobrala si pohár vody.

"Necháme to len tak?" nechápavo som sa spýtala.

"Čo chceš robiť? Letieť s nimi? Bože." prevrátila oči. 

"Tak budeme sedieť doma?" nechápala som.

"Budeme." mykla plecami.

Toto som od nej nečakala. Tvárila sa ako by ju to vôbec nezaujímalo. 

"Prečo si taká?" smutnela som. "Taká, ľahostajná." vysvetlila som.

"Pochop Savannah, že ja to už nezvládam. Nie je to nič pre mňa." oprela si čelo o pohár v ruke. "Už som z toho unavená." pokryvila ústa a utiekla jej slza. "To, keď mi Niall povedal, že je koniec ma dorazilo. Už nevládzem. Už nedokážem." záporne kývala hlavou. Položila pohár a utrela si pár sĺz.

"Oh Lili." objala som ju zozadu. "Zabudni na to." zaryla som hlavu do jej ramena. "Bolo to blbé, neviem čo som čakala." priznala som. "Zajtra si to užijeme." zmenila som tému. "Pôjdeme na ples." dodala som a usmiala sa jej do ramena. 

Dávam tomu ešte päť kapitoliek 😊 dle mého úsudku...čo myslíte? Trošku som to pomotala nech to nie je suché a etc. Chápete!

Bad, Bad girl  2 >SK< •Dokončené•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora