Bol to obyčajný pondelkový deň. Odchádzala som zo školy a rozprávala sa s kamarátkami. Kyra má v piatok narodeniny. Opisovala nám celú výzdobu. Veľmi sa teším. Len som trošku pozabudla na jej darček. Plánujem ísť dnes na skúšku s kapelou a potom by sme išli do obchodu. Keď som sa s babami rozlúčila, utekala som domov. Mama práve varila obed.
,,Ahoj,'' pozdravila som ju.
,,Ahoj Tamara. Ako bolo v škole? Volal Jeff či sa dnes ukážeš na skúške.''
,,Jeeej zlatý Jeff. A ešte niečo?''
,,Iba toľko že si máš pohnúť.''
Nahádzala som do seba obed a vybehla hore. Prezliekla som sa do čierneho topu a kraťasov. Schmatla som paličky a skateboard. Vo dverách som sa zrazila s Mišom.
,,Tamara šibe ti? Kludni hormón ženská,'' hromžil.
,,Sorry braček,'' zachechtala som sa.
Samozrejme ma nezabudol podknúť, takže som zletela na trávnik.
,,Kretén.''
Pozbierala som sa a vyrazila. Cestou som si všimla že ľudia na mňa zazerajú. Obzrela som sa a zbadala chalanov. Jeffove zelené vlasy priťahovali najviac pozornosti. Dominik si starostlivo niesol gitaru. David sa usmieval od ucha k uchu. A nakoniec Chris. Predvádzal svoje najnovšie kúsky na skateboarde. David sa tiež chcel predviesť. Nevyšlo mu to a rozčapil sa na zemi. Všetci sme sa rozrehotali.
,,David robíš hanbu celému svetu!'' zreval Jeff so smiechom.
Pomohli sme mu vstať a vybrali sme sa do skúšobne. Dominik napísal niečo pre Kyru. Poprosila ho o to. Páčia sa jej naše pesníčky a vždy sa vie pri nich vyblázniť ako my. Keď doznel posledný tón zostalo ticho.
,,Ľudia snažte sa viac,'' ozval sa Jeff.
Brali sme to s úsmevom a začali znova.
,,STOP!''
Neovládla som sa.
,,Počuj, ešte raz nás prerušíš tak si zabubnujem na tvojej hlave!''
Osratní vybuchli do smiechu. Dokonca aj Jeff.
,,Len sa snažím aby to bolo dokonalé.''
,,To ti neberiem ale netvár sa pri tom ako by ti odrezali kamaráta v nohaviciach.''
Uzavreli sme mier a začali znova. Keď sme dohrali Jeff bol konečne spokojný. Tak sme sa teda pobrali preč. Zamkli sme skúšobňu. Pozrela som sa na hodinky. Už bude osem.
,,Myslíte že budú mať obchody ešte otvorené?'' opýtala som sa.
,,Tesco,'' vyhlásil Chris.
Tak sme sa tam teda vybrali. Pohľad nám padol na regál s tričkami. Boli na nich napísané vtipné citáty. Chalani si povybrali tričká s námetom "Alkohol". Ja som našla s týmto citátom:
Úsmev je to najkrajšie čo máš.
Potom som jej kúpila ešte náramok, voňavku a macka. Všetko som si to dala zabaliť a spokojne som zaplatila. Chalani sa tam začali ohadzovať rajčinami tak som radšej vypadla aby si náhodou niekto nemyslel že ich poznám. Počkala som ich vonku. Vyhodili ich odtiaľ ako prašivé psi.
,,Ste idioti,'' oznámila som im smutnú novinu.
,,A preto nás miluješ,'' zazubil sa Jeff.
Odfrkla som si a naskočila na skateboard. Rozlúčila som sa s nimi a pobrala sa domov. Doma ma už čakala teplá večera. Oco ako vždy čítal noviny, brat sa hral na mobile a mama veselo s niekym telefonovala. Začala som jesť. Všimla som si Mišov úškrn. Nechápala som to tak som mu vyplazila jazyk.