Keď som a s nimi lúčila dohodli sme sa, že si to zajtra zopakujeme. Odomkla som si dvere. Mokré tenisky som nechala vonku. Mama s ocom sedeli v obývačke. Keď počuli buchnutie dverí, obaja sa postavili a prišli na chodbu.
,,Ako bolo vo..." stíchla keď videla ako je jej dcéra premočená donitky.
,,Bolo fajn," zamrmlala som.
,,Čo sa ti pre boha stalo?" vyjachtala.
Prevrátila som očami.
,,Mama nerob paniku. Len sme sa zabávali."
Oco sa uškrnul.
,,Tak si si našla nových kamarátov?" spýtal sa.
Mamu objal okolo pliec aby jej poskytol oporu. Trochu sa uvoľnila a usmiala.
,,Aj áno. Sú to fajn ľudia."
Nechcela som aby si mysleli že tu chcem zostať. Nie sú fajn, sú úžastní ale toto im nechcem povedať.
,,Mišo je už doma?" snažila som odviesť pozornosť.
,,Práve nám volal že sa zdrží u kamaráta. Ja som vedela že vy dvaja nebude mať problém zapadnúť," zasmiala sa mama.
Prikývla som a šla do izby. Zhodila som zo seba mokré oblečenie a vkĺzla do sprchy. Premýšľala som nad všetkým čo sa dnes stalo. Dúfam že to bude také aj zajtra. Vyšla som som zo prchy a obliekla si veľké tričko a nohavičky. Toto tvorilo moje pyžamo. Počula som, že prišiel Mišo. Zobrala som si notebook a pozrela sa, čo je nové na fb. Pár nových fotiek čo pridali spolužiačky. Takže ani nič. Rozhodla som sa že vytriedim fotky. Ovorila som priečinok s fotkami. Bolo ich tam vyše 1000. Nechápem kedy som to všetko stihla. Prvá fotka bola s Kyrou na pláži.
Boli sme vtedy ešte dievčence. Mišo strašne žiarlil ale nám to nevadilo. Ďalšia keď sme už mali tých 13.
Kúpili sme si podobné tričká. Vtedy sa začala prejavovať moja náklonnosť s rocku. Bordová bola prvá tmavá farba v mojom šatníku.
Túto sme si urobili nedávno. Kyra bola vždy tá elegantnejšia. Rovné vlasy a perfektný make-up. Zatial čo ja vlnené vlasy, množstvo náramkov a tak. Dokázala som skombinovať hocičo s hocičím. Ale nie vždy mi to vyšlo.
Keď sme boli na prvej dovolenke aj s Natáliou. Bola to Kyrina sesternica. Spoznali sme sa na jednej oslave a rozumeli sme si. Po asi 500 fotiek som zaspala s notebookom na bruchu. Cítila som že ho niekto odložil a prikryl ma. Nemala som silu rozlepiť oči a pozrieť sa kto to bol. Radšej som sa len pretočila na bok a spala ďalej.