2.

55 8 6
                                    

Celou cestou som si hovorila aká som dobrá dohadzovačka. Pred domom stál Mišo s Benom. Prišla som teda k nim.

,,Ahoj," pozdravil ma Ben a dal mi pusu.

Mišo sa tváril zhnusene. Spýtavo som sa na neho pozrela.

,,Nikdy som si nemyslel že môj kamarát si začne s mojou sestrou."

Ben si ma pritiahol k sebe a zasmial sa. Mne to teda vtipné neprišlo. Mišo sa otočil a vbehol dovnútra.

,,Čo si tu robil?" spýtala som sa ho.

,,Boli sme vonku a prišiel som si ešte požičať jednú hru."

Chvíľu sme sa ešte rozprávali. Na rozlúčku ma vášnivo pobozkal. Pri dverách som mu ešte zakývala a vošla dnu. Vybehla som po schodoch. Na dverách som mala prilepený lístok. Stálo na ňom:

Miláčik s ockom sme šli na pracovnú cestu. Jedlo máte v chladničke. Prídeme až o tri dni. Ľúbime vás!

Papierik som skrčila a hodila do koša. Pustila som na zem skateboard a vhupla do postele. Do izby mi vtrhol Mišo. Skočil ku mne.

,,Máš nejaké plány?" spýtala som sa.

,,Práve som ti to prišiel povedať. Zavolám pár kamarátov a urobíme si párty."

,,Fajn. Ja zavolám babám."

,,Ako chceš..."

Schmatla som mobil a napísala som im. Natália je u babky tak nemôže, ale Kyra príde. Podišla som k skrini. Vytiahla som z nej roztrhané jeansy a čierny crop- top. Vybrala som sa do kúpeľne. Vlasy som si iba vyžehlila. Opláchla som si tvár a naniesla make-up.

,,Nechápem prečo si to baba dáva na tvár," ozval sa Mišo.

,,Aby si sa mal čomu čudovať."

Použila som ešte červený rúž. Hotovo. Niekto zazvonil. S Mišom sme sa na seba pozreli a naraz vyštartovali k dverám. Na schodoch sme sa sácali a postrkovali. Aj keď som sa snažila, pri dverach bol skôr. Stála tam Kyra.

,,Čus," pozdravil ju.

,,Nazdar," povedala a objala ma.

Kedy si boli oni dvaja najlepší priatelia. Ale samozrejme som sa tam primiešala ja. Kvôli mne sa pohádali. S Kyrou som nakoniec zostala ja a Mišo sa s tým zmieril. Vybral sa hore.

,,Myslela si to vážne s tým Dominikom?"

,,Samozrejme. Je z teba úplne vedľa."

Keď sme sa dotrepali hore Mišo sa nám ukázal v svojej tradičnej kráse. Čierne rifle, čierno-červená károvaná košela, čierna šiltovka a červené tenisky.

,,Tak?" spýtal sa a otočil sa.

Obe sme zapískali. Je vážne cool. Vybrali sme sa do mojej izby. Kyra sa začala prezliekať. Dala si na seba čierne kraťase a ružový top. Zrazu sa začala smiať. Zo stolíka zobrala ružové tangáče. Ja to kreténa zabijem! Schmatla som ich a utekala k nemu do izby. Rozčapila som dvere. Počula som ho spievať si v kúpeľni. Vtrhla som mu tam.

,,Už si to našla?" zasmial sa.

Začala som mu nadávať. On sa iba uškrnul a šmaril ma do vane. Našťastie som ho chytila za ruku a skončili sme tam obaja. Smiali sme sa ako retardovaní.

,,Niekto zvonil!" kričala Kyra z mojej izby.

Michal vyskočil z vane a utekal otvoriť. Bolo počuť nespočetne veľa hlasov. Dnes to bude zaujímavé. Vstala som a zišla dole. Kyru som našla s Dominikom. Ku mne prišli chalani. Jeff si neodpustil a štipol ma do zadku. Schytal päsťou do ramena. Celý dom bol preplnený ľudom.

,,Poď si zatancovať!" zakričal mi do ucha Jeff.

Chytil ma za ruku a viedol medzi tancujúcich. Brat sa tu hral na veľkého DJ. Ale musím uznať že mu to šlo. S Jeffom som sa poriadne vybláznila. Nedalo sa povedať že by sme tancovali. Skvôr sme narážali do všetkých okolo a smiali sa. Vyskočila som mu na chrbát. Točil sa so mnou a nakoniec sme sa vyrúbali na gauč. Zhodli sme sa na pauze. Prišli k nám aj ostatní.

,,Tomu hovoríte tanec?" zasmial sa David a už ma ťahal na parket.

Neprotestovala som. Je to party v našom dome tak mám povolené sa strápniť. S Dávidom som už ako tak tancovala. Niekto ma chytil za ruku. Kyra. Ťahala ma k stolu. Vyskočila naň a donútila ma ju nasledovať. Začali sme sa tam obtierať zadkami. Všimla som si nadržané pohľady niektorých pritomných. Keď skončila pesníčka, vyšla som na terasu. Rozhliadla som sa. Keď som ho zbadala myslela som že umriem. Ben sa pri bazéne olizoval s nejakou babou. Nenápadne som sa k nim priblížila. Keď som bola dostatočne blízko, oboch som sotila do bazéna. Pri páde obaja kričali ako malé deti. Keď sa vynorili, Ben hromžil ako nikdy. Ale keď ma zbadal stíchol.

,,Si obyčajný kretén!!"

Slzy mi už stekali po tvári. Utekala som preč. Pri bránke som sa zrazila s Jeffom.

,,Kam princezná?" zastavil ma.

Keď zbadal že plačem, objal ma. Ale ja som sa vykrútila a bežala preč. Vedela som presne kam idem. Dorazila som k rieke na konci mesta. V nej sa utopila moja sestra. Áno, mala som sestru Moniku. Spáchala tu samovraždu. Počula som kolasá bicykla. Niekto si ku mne prisadol. Cez zaslzené oči som nevedela identifikovať tú osobu.

,,Ja toho hajzla zabijem," ozval sa Mišov hlas.

,,Nechaj to tak."

,,Ublížil mojej sestre!"

,,No a? Ja to prežijem."

Objal ma. Určite sme obaja mysleli na Monču. Bola to skvelá staršia sestra. Zabila sa skrz chalana ktorý ju znásilnil.

,,Mali by sme ísť."

Postavili sme sa. Vzal si bicykel. Keď sme prišli, po Benovi nebolo ani stopi. To som rada. Vyhľadala som Jeffa alebo niekoho z kapely. Našla som ich pri bare. Pozorovali Dominika a Kyru. Sadla som si k nim.

,,Sú tak zlatí," priznala som.

,,No to hej. Len škoda že príliž romantický," zahundral Jeff.

Zasmiali sme si.

,,Nebodaj závydíš," podpichla som ho.

,,Niee veď ja mám teba," chytil ma okolo pásu.

Vybuhli sme do smiechu. Oni ma nikdy neomrzia.

Žiť Je ŤažkéTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang