12.

24 6 0
                                    

S Linn sme kecali prakticky o všetkom. Zrazu sa ozval môj telefón. Dominik.

,,Ahooooj!" zvrieskla som.

,,Ahooooj," ozvali sa všetci.

Zapla som reproduktor aby ich počula aj Linn.

,,No čo vy blázni?"

,,Ty sa pochváľ! Za koho si nás vymenila?" smial sa Jeff.

,,Noooo vymenila. Ako sa to vezme. Našla som si tu pár super ľudí.."

,,Dobre to už stačilo. Chceme ti zahrať našu novú pesníčku," prerušil ma David.

Ozýval sa chvíľu nejaký rachot a potom zazneli prvé tóny. David je náš spevák. Najskvôr si len tak pohmkával. Potom spustil. Spieval o mojom odchode, o tom čo sme spolu prežili a tak.. Začali mi tiecť slzy. Linn ma objala. Keď skončili, revali sme už obe.

,,Tara ľúbime ťa ahoj," zašepkali a zložili.

,,Aj ja vás..."

Prišlo mi to strašne ľúto. Nemohla som zavolať Dominikovi aby prišiel a objal ma. Nemohla som provokovať Jeffa tým, že by som sa prehrabávala v jeho zelených vlasoch. Nemohla som si zaspievať s Davidom. A nakoniec... Nemohla som sa štekliť s Chrissom.

,,Babyyyyyyyy!" počula som krik za nami.

Obzreli sme sa a zbadali bežiacu Nessu. Pribehla k nám celá ufučaná a zadýchaná.

,,S chalanmi sme sa dohodli že ideme všetci ku mne. Pridáte sa?"

,,Ja idem," súhlasila som.

,,Čo povedal Tobias?" opýtala sa Linn.

,,Ide tiež.."

,,Fajn, takže na neho budem musieť dávať zase pozor."

Rozosmiate sme sa pobrali za chalanmi. Už boli v opito-veselej náladičke. Cestou som zas neprehovorila ani slovo, pretože sa Linn priveľmi rozhovorila. Kecala o všetkom možnom a nikoho nás nepustila k slovu. Keď sme stáli pred menším rodinným domčekom, uľavilo sa mi. Nessa k nemu veselo vykročila a volala nás dnu.

,,Oco dnes nie je doma," oznámila nám.

Všetci sa tvárili rozpačito. Nechápala som.

,,Linn poď, chcem ti ukázať svoje nové šaty!"

To ju už chytila za ruku a vliekla niekde dozadu.

,,Tamara poď s nami!" počula som Linn.

Vybrala som sa teda za nimi. Vkročila som do útulnej, ružovej izby. Doslova. Všade prevládala ružová a čierna. Na jednej stene boli polepené fotky. Bola na nich Nessa, chalani z partie a s Linn mala asi najviac fotiek. Ale všimla som si aj jednu ženu na ktorú sa Nessa veľmi podobala.

,,To je moja mama," povedala keď si všimla že si pozerám práve tie fotky.

,,Umrela," dodala.

Ľútostivo som sa na ňu pozrela.

,,Nie, nechcem aby si ma ľutovala. Ja som naopak rada. Síce mi chýba ale viem že je už na krajšom mieste."

Linn zvonil mobil. Chvíľu s niekým volala. Zamračila sa.

,,Okej prídeme," povedala a zložila.

,,Čo sa stalo?" spýtali sme sa s Nessou naraz.

,,Mama chce ísť ako rodina do kina. Mám zobrať Tobiasa a dotrepať sa domov. Pre boha! Veď on je ožratý!"

Žiť Je ŤažkéHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin