,,Tara kde si?" hučala Nessa do telefónu.
,,Som ešte s Erikom. Ideme k nám, tam si hodím tašku a vyrážam."
,,Ide s nami?"
,,Nie, iba ma vyprevadí."
,,Fajn ja už teda idem nakupovať," oznámila a zložila.
Odfrkla som si a strčila mobil do vrecka. Erik ma objal a pobozkal na čelo. Kráčali sme k nám v tichosti. Užívala som si jeho vôňu plnými dúškami. Keď som bola doma, vybehla som hore pre peniaze. Schmatla som posledných 50€.
,,Sakra," zahromžila som.
Musím si ísť ešte vypýtať od oca. Zbehla som dole a namierila som si to do obývačky. Tam sedeli asi piati chlapi a komentovali futbal. Sťažovali sa už aj na to ako tí hráči behajú! Okej, neriešim.
,,Ehm oci? Požičiaš mi?"
,,Veď hraj ty pako! Ehm.. Čo chceš Tamara?"
,,Peňiaze!"
,,Nekrič. Zober si 100€ z peňaženky a neotravuj."
Spokojne som si zobrala moju "pôžičku" a vyrazila von. Tam ma už čakal Erik v prítomnosti dvojčiat.
,,Idem s nimi pozerať futbal," oznámil mi.
,,Môžeš ísť rovno k nám," skonštatovala som.
,,Hej môžme. Majú obrovskú telku," pristal na môj nápad Marek.
,,Fajn," súhlasil aj Erik.
,,Idem," stúpla som si na špičky a pobozkala ho.
,,Bože koľko lásky," zafunel Marek.
Zasmiali sme sa a rozlúčili. Oni vážne šli k nám. Nevadí. Pobrala som sa do nákupného centra.
...
Volám Nesse kde je. Samozrejme je v kabínke a úplne ma ignoruje. Vkročila som do obchodu kde mi hneď udreli do očí krásne kraťase. Hneď som si ich aj vyskúšala. Sedeli perfektne. Pobrala som sa teda k pokladni. Vždy rýchlo nakupujem. V ďalšom obchode som si kúpila čierny korzet. A teraz topánky. A hádajte koho som tam nenašla!
,,Nessa ty prasco! Kde máš mobil?" vyštartovala som po nej.
,,Zamilovala som sa..."
,,What?"
Pozrela som sa na čo tak uprene zíza. Boli to kožené topánky na šňúrovanie s otverenou špičkou.
,,Musíš si ich kúpiť," rozhodla.
,,Počkať, prečo ja?"
,,Sú príliž drahé."
,,Veď ja ti to vpohode zaplatím."
,,Nie. Toto nikdy neberiem. Viem že som zlatokopka ale od kamarátov nič neberiem."
Zahľadela som sa na topánky. Boli vážne pekné a hodili by sa o môjmu oblečeniu.
,,Neváhaj."
,,Fajn berem ich."
,,Super. Potom si ich požičiam."
Rozosmialo ma to. Vyskúšala som si ich a na to hneď zaplatila.
,,Ukáž čo si si kúpila," rozkázala mi keď sme vyšli z obchodu.
,,Budeš sexyyyyy... Ešte nejaký svetrík.. Aha tento!"
Vtiahla ma dnu. Ani som si ho poriadne nevyskúšala a už ho šla odniesť k pokladni. Zacvaka som to a vyrazili ďalej. Ako doplnky som si kúpila čierne slnečné okuliere, jemnú retiazku so srdiečkom a čelenku s ružičkami.
,,Myslím že som hotová."
,,Aj ja. Ideme domov?"
,,Poďme."
Chytila ma pod pazuchu a ako dvaja retardi sme sa vyrútili do ulíc.