Hneď ako som prišla do izby, vbehla som do sprchy. Pustila som si studenú vodu. Keď som skončila, poutierala sa a natiahla na seba obrovské tričko. Vrátila som sa do izby a ľahla si do postele. Vonku znova začalo pršať. Dážď ma vždy dokázal rýchlo uspať a ani teraz to nebolo inak.
Ráno ma zobudilo klopkanie na dvere.,,Tamara už je ráno. Škola volá!"
,,Dobre mami!" zakričala som späť aby prestala trieskať.
Zaborila som hlavu do vankúša. Čo som komu urobila? Vstala som a vybrala sa ku skrini. Vytiahla som z nej čiernu sukňu a biely top. Na ruky som si natiahla rukavice z ktorých som odstrihla konce.

Vlasy som si uviazala do konského chvosta. Schmatla som tašku ktorá bola dosť ľahká. Veď dnes máme len tri hodiny. Zbehla som dole. Obula som si čierne tenisky a vyrazila von.
Do uší som si dala slúchatká a zapla pesničky. V duchu som si spievala text. Ani som si neuvedomila že som pred školou. Niekto do mňa vrazil. Nahnevane som si vytiahla slúchatká a otočila sa na toho idiota.,,Pozeraj sa kam ideš!" zvrieskla som na Riša.
,,Inak čo?" uškrnul sa.
Pristúpila som k nemu celkom blízko. Skoro sme sa dotýkali nosmi.
,,Nedožiješ sa zajtrajšieho rána."
,,Uuuu už sa ťa bojím."
Odstúpila som od neho a pobrala sa k mojej skrinke. Ešte za mnou niečo kričal. Ignooor....
Pri skrinke ma už čakal Erik. Rozpačito som k nemu prišla a chabo ho pozdravila.,,Ahoj. Počul som že si sa zaplietla so Steavensom. Neradím ti..."
,,Ja som sa s ním nezaplietla. To on so mnou," odvrkla som, ,,a draho za to zaplatí."
Iba prikývol a zamával niekomu na pozdrav.
,,Inak čo si myslíš o tom včerajšku?" nadhodil.
,,Konkrétnejšie...?"
,,Pusa."
Sucho som sa zasmiala.
,,Bolo to fajn."
,,Tak len fajn?"
,,Hádzať sa ti okolo krku nebudem."
,,Ale budeš.."
Schmatol ma za ruku a ťahal k zadnému východu. Tam ma oprel o stenu školy, ruky mal vystreté pri mojej hlave a pomaly sa ku mne nakláňal. Urýchlila som to. Zaborila som si prsty do jeho vlasov a tak si ho pritiehla k sebe. Zasmial sa. Keď sa odtiahol, na tvári mal stále ten retardovaný úsmev.
,,Čo je?" nechápala som.
,,Nič len ťa je strašne ľahké zbaliť."
Za toto si odo mňa zaslúžil päsťou do brucha. Asi ho to nebolelo keďže sa zvýjal skôr od smiechu ako od bolesti.
Začala som sa smiať s ním. Po chvíly si ma pritiahol k sebe a znovu pobozkal.,,Budeš so mnou chodiť?" zašepkal otázku do mojich pier.
,,Pouvažujem...."
,,Čo?" prudko sa odo mňa odtiahol.
Zasmiala som sa a objala ho.
,,Jasné že budem."
Teraz ma už objímal aj on. Potom sme sa ruka v ruke pobrali do školy. On má triedu na prízemí tak sme sa museli pri schodoch rozlúčiť. Nezabudol mi ešte šlahnúť po zadku. Zasmiala som sa a vybehla hore. V triede už všetci sedeli na svojich miestach. Až na Riša a jeho spol. Aby som sa dostala k mojej lavici, musím prejsť okolo nich. Hrdo som zdvyhla hlavu.
,,Aleeee... Dlho sme sa nevideli," neodpustil si Rišo.
Úplne som ho odignorovala a sadla si do poslednej lavice. Samozrejme šiel za mňou a sadol si vedľa mňa. Jeho banda si posadala na miesto. Vytiahla som si učebnicu biológie.
,,Komu dáš dnes?" nadhodil.
,,Neviem ale ty to nebudeš."
,,Od teba ani nechcem. Ešte by som od teba niečo chytil."
,,Tak načo sa ma to pýtaš?"
,,Pre informáciu.."
Viac toho povedať nemohol lebo do triedy naklusala učiteľka. Hneď zavelila že si máme rozdať papiere a napísať čo najviac pojmov z minulej hodiny. Rišo zhrozene vyvalil oči.
,,Hmm... Niekto sa nám tu neučil," uškrnula som sa.
,,Hlavne že ty áno."
,,Veď uvidíme."
Dala nám na to 5 minút. Bez problémov mi pero jazdilo po papieri. Sem tam som očkom hodila po Rišovi. Sedel tam ako tĺk a rehotal sa s kamarátmi.
,,Odovzdať," prikázala učka.
Vstala som a hodila jej to na stôl. Vrátila som sa na miesto. Po zvyšok hodiny sme sa s Rišom stále doberali.
Konečne zasvonilo.,,Dnes by chcel Dano aby si mu vyfajkala," treskol keď si celá jeho partia posadala na náš stôl.
,,Veď nech si ho vyfajká sám keď tak po tom túži."
Nemala som na nich vôbec náladu. A už vôbec nie na tie ich reči. Ďalšiu hodinu som doslova musela pretrpieť.
Konečne posledná. Výtvarná.,,Tak decká. Dnes mi nakreslíte ľubovolný obrázok ktorý vás vystihuje. Je mi jedno čo to bude ale neakceptujem vylgarizmi alebo nákresy ľudských pohlavných orgánov," spustila učiteľka.
Rišo si nešťastne odfrkol. Prasa. Zobrala som si ceruzku. Premýšľala som čo ma vystihuje. Tak som nakreslila svoje bicie. Moju životnú lásku. Keď to bolo hotové, odniesla som to učiteľke.
,,Fajn. Za 10 minút zvoní. Môžeš ísť domov," povedala mi učiteľka.
Prikývla som a šla si po veci. Rišo rýchlo niečo načmáral na papier a tiež to šiel odovzdať. Zbalila som sa a vypadla z triedy. V skrinke som si nechala učebnicu. Kašlem to, nechce sa mi ísť po ňu na druhý koniec školy.
,,Počkaj!" počula som za sebou hlasy.
Výborne. Takže sa ich už nikdy nezbavím. Z jednej strany sa pri mne objavil Rišo a z druhej ten Dano. Ostatní boli za nami.
,,Kam máš tak naponáhlo?" opýtali sa ma.
,,No kam asi. Domov."
,,Vážne si nechceš zarobiť?"
,,Choďte do riti," zavrčala som.
Vybuchli od smiechu. Fajn. Zas mám pokazenú celú cestu domov.