18.

35 4 0
                                    

Zobudím sa do krásneho slnečného dňa. Dominik už neležal v posteli. Kde ten človek je? Lenivo sa postavím a vykradnem sa z izby. Šuchcem sa po schodoch ktoré sa mi dnes zdajú nekonečné. Keď som vkročila do obývačky...

,,Všetko najlepšie!" zahučali na mňa.

Vyľakane som sa obzerala na všetky strany. Gratulovali mi a podávali darčeky. Iba rodina, Dominik a... Chriss.

,,Chriss!" zapišťala som a zhodila zo seba všetky tašky.

Skočím na neho a silno ho zovrem v náručí. Smeje sa ako o dušu.

,,Preboha ako si sa sem dostal?" nedokážem tomu uveriť.

,,Normálne. Volá sa to auto," uťahuje si zo mňa.

Ale teraz mi to je jedno. On je tu! A ako opeknel! Ja ho normálne nespoznávam.

,,Taaaak už bolo toho dosť. Chlapci, vy mi pôjdete pomôcť s výzdobou. Tamarka ty sa choď pekne pripraviť. Agáta prosím ťa, postaraj sa o jedlo."

Agáta je naša "slúžka". Personálu je tu vždy plný dom ale ona je tu stále.

,,Áno pani," zaštebotala a zmizla v kuchyni.

Mama ma už tlačila hore do izby. Vysvetlila mi, že už volala Linn a tá súhlasila že sa príde pripraviť sem. Zavrela za mňou dvere a nechala ma samú. Faaajn idem sa teda obliecť. Prezliekla som sa do oblečenia ktoré som nakúpila s Nessou.

Spokojne sa zadívam do zrkadla. Vyzerá to úchvatne.
Niekto mi zaklope na dvere.

,,Ďalej," zakričím.

Do izby sa mi vrútia Nessa a Linn v sprievode Chrissa a Dominika. Smujú sa ako pometení.

,,Ahojte," pozdravím tie dve.

Nessa sa mi hodí okolo krku.

,,Všetulinko len to najlepšie," jačí mi do ucha.

,,Jeej ďakujeeeem."

Baby zaliezli do kúpeľne aby sa mohli prezliecť. Zobrala som si šminky a pridala sa k nim. Postavila som sa pred zrkadlo a začala sa maľovať. Počula som mierne klopkanie na dvere.

,,Áno?"

,,Tara aj ja chcem byť zmaľovaná kurva," ozval sa Chrissov hlas.

Všetky tri sme sa bláznivo rozosmiali ale dnu sme ho nevpustili. Dokončila som svoju prácu a pustila sa do účesu. Rozhodla som sa pre objemné vlny. Baby sa medzi časom presunuli tiež k zrkadlu. Keď som konečne bola hotová, vyliezla som z kúpelne a vyjavene som zostala stáť. Obaja sa šli prezliec a vyzerajú bohovsky! Chriss mal na sebe čierne kraťase a biele obtiahnuté tričko. Na nose mal čierne imidžovky (poznámka autora: Neviem ako sa to píše, čiže zachovajte pokoj :D) Dominik stavil na klasiku. Taktiež čierne kraťase a čierno-bielu košeľu. Ich oči si ma premerali od hlavy až po päty.

,,Wow," zavzdychali obaja.

Usmiala som sa na nich.

,,Ďakujem chlapci. Aj vy vyzeráte famózne. Prosím počkajte tu na baby, idem privítať prvých hostí."

,,Počkaj Tara," zastavil ma Chriss, ,,a tvoji rodičia tu budú celú noc?"

,,Nie... Dohodli sme sa že teraz bude grilovačka aj s dospelými a potom sa poberú niekam preč."

Prikývol a ďalej sa venoval Dominikovi. Zišla som dole po schodoch. Stolík na darčeky sa pomaly zapĺňal. Šla som priamo do obývačky kde mi začali gratulovať členovia rodiny. Babky, dedkovia, tety, ujovia.... Proste všetci.

Žiť Je ŤažkéNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ