Zabuchla som dvere. Namierila som si to do izby. V polovičke ma zastavila mama.
,,Tamara počkaj! Ako bolo v škole?"
Na piču...
,,Super mami," zakričala som späť.
,,To ma teší. Nie si hladná?"
,,Nie aj tak idem von."
,,Tamara vieš že sa máš učiť," poúčala ma.
,,Ja viem a?"
,,Nerozprávaj sa so mňou s takýmto tónom!"
,,Jasné mami."
,,Tamara!"
Prevrátila som očami. Ešte som počula oca ako sa ju snažil upokojiť. Zabuchla som dvere a hodila sa na posteľ. Uf, dnes to bola poriadna fuška. Som zvedavá čo bude zajtra. Zobrala som si paličky. Bubnovala som si vo vzduchu keď tu zrazu sa otvorili dvere. Stál tam vysmiaty Mišo.
,,Ehm Tamara?"
,,No?" ani som sa na neho nepozrela.
,,Čo robíš?"
Hodila som na neho podráždený pohľad.
,,Veď vidíš."
,,Čo ti je?"
,,Nič."
,,Oukeeeej chcel som len vedieť či si nepozrieme film."
,,Sorry braček, idem von."
Vstala som a šla sa prezliecť. Schmatla som prvé čo mi prišlo podruku a vybrala sa do kúpelne. Opláchla som si tvár ľadovou vodou. Rukami som sa podoprela o umývadlo. Vodu som nechala pustenú. Pozrela som sa do zrkadla. Špirálu a očné tiene som mala rozotreté po tvári. Schmatla som odlíčovadlo a tampón. Kým som si to dávala dole, všimla som si že mám na ruke modrinu. Ten sviniar. Znova som sa namaľovala a modrinu zakryla make-upom a púdrom. Stále bola trochu vidieť ale dalo sa to prežiť. Obliekla som sa a otvorila dvere. Miško sa rozčapil na mojej posteli.
,,Čo tu ešte chceš?"
,,Potrebujem aby si mi povedala ako sa mám stať romantikom."
Vyvalila som na neho oči.
,,Ty a romantik?"
,,Áno. Páči sa mi jedna baba. Má rada keď jej niekto dá kvetinu, milo sa k nej správa.. Proste tieto pičoviny."
,,Robíš si zo mňa srandu však?"
,,Jasné že hej," uškrnul sa, ,,svojho Ja sa nikdy nevzdám."
,,Uff.."
Vstal, postrapatil mi vlasy a zdúchol. Znova som si odfrkla. Idiot. Zobrala som si skateboar a mobil. Po schodoch a na chodbe som sa snažila byť čo najtichšie. Nechcem aby ma mama zbadala. Keď som otvárala dvere..
,,Ehm kam si sa vybrala?" ozval sa mamin hlas.
Pomaly som sa otočila. Nahodila som nevinný úsmev.
,,Von?"
,,Naučená?"
,,Jasné."
,,Padaj sa učiť."
,,Mami veď som sa učila."
,,Fajn tak mi prines učebnice. Vyskúšam ťa."
,,Ale no taaak. Veď nemám 8."
,,Mladá dáma. Učiť sa musíš či chceš alebo nie."
Zbehla som hore, schmatla prvé učebnice čo som videla a zliezla zase dole. Hodila som jej to na stôl. Mojou výhodou je, že si skoro všetko pamätám z hodiny. Skúšala ma chémiu, fyziku a biošku. Na všetko som jej odpovedala.
,,Fajn tak choď," povedala po poslednej otázke.
Obula som sa a vyrazila. Mali by sme sa stretnúť v parku. Naskočila som na skoteboard. S vlasmi sa mi hral vánok. Bolo to príjemné. Na konci ulice stála nejaká skupinka deciek. Dúfala som že je to moja partia. Samozrejme že nebola. Boli to decká z mojej novej triedy. Tá krava, nejaké jej dve kamarátky, ten úchyl a spol s ktorým ma čakal dnes pri bráne. Chcela som sa otočiť.
,,Ale čo?! Nahnali sme ti strach?" počula som škrekot tej špiny.
Nadýchla som sa a vydala sa ich smerom.
,,Nie, len som sa chcela vyhnúť tvojej kráse."
,,Pozor na jazyk mladá," zahriakol ma úchyl.
Ale musí sa uznať že je pekný.
,,Inak čo?" pozrela som sa mu do očí.Už som bola celkom blízko nich.
,,Budem ťa musieť umlčať."
,,Už sa bojím," odfrkla som si.
,,Nechaj ju tak Rišo. Aj tak je to len obyčajná kurva."
,,Aspoň mi za to platia ale ty sa dáš zadarmo," vrátila som jej to.
,,Som ešte panna ty suka!"
,,Ou..." zasmiala som sa.
Aj ja som ale tak načo im to vešať na nos.
,,Ak smiem prejsť, rada by som už išla."
,,Len tu pekne zostaň," zastavil ma Rišo.
,,Uži si to," počula som tú kravu.
,,Lara daj pokoj," zavrčal.
Počula som ich vzďalujúci sa smiech. Rišo ku mne pristúpil a chytil ma za boky. Snažila som sa vymaniť ale márne.
,,Za ten dnešok si to odpykáš," zašemkal mi do ucha.
Je mi z neho zle. Pocítila som jeho ruku na mojom zadku. Neovládla som sa a strelila mu facku. Chytil si líco a ustúpil.
,,Ty hovado! Už sa ku mne nepribližuj!"
Naskočila som na skateboard a odfrčala preč. Namierila som si to do parku.
Zbadala som ich pri jazierku. Keď počuli kolieska, otočili sa a venovali mi úsmev. Hneď na mňa Linn s Nessou skočili a objali ma. Začali sme sa baviť. Chalani vytiahli chlast.,,Ja nepijem," oznámila som.
,,Aspoň viac pre nás," zasmial sa Tobias.
Pozrela som sa na Linn. Škaredo zazerala na svojho brata. Prišlo mi to komické. Nessa, naopak, už si pýtala svoju podiel. Schmatla som Linn a šli sme sa priejsť. Bavili sme sa väčšinou o mojej skupine. Hrialo ma pri srdci keď som videla jej nadšené iskričky v očiach.