8.

47 7 0
                                    

Prezerali sme si moje fotky v mobile. Tie na ktorých som bola s Kyrou alebo s Benom, som našťastie už vymazala. Často som sa fotila s chalanmi. Ich komentáre pri fotení nemali chybu. Všimla som si, že som sa často fotila s Jeffom. Zvláštne. Keď sme to dopozerali chalani mali blbé narážky. Chalani. Takto som nazývala iba tých mojich. Ale toto bolo o niečom inom. Ich som brala ako tých najdôležitejších ľudí v mojom živote. A aj ich tak stále beriem. Čo sa týka týchto... Pre mňa sú to stvorenia na odohnanie nudy. Teraz to možno vyznie sebecky ale tak to cítim. Možno sa to raz zmení.

,,Bože, s nimi musí byť poriadna sranda," poznamena Nessa počas svojich výbochov smiechu.

Všetci s ňou súhlasili.

,,Tak a čo ideme teraz urobiť my?" nadhodil Marek.

,,Neviem ale urobíme si veľa fotiek!" zajasala Nessa.

Usmiala som sa na nich. Tak poďme.
Kráčali sme popri jazierku. Všetci nahlas bľabotali až som mala pocit, že hlasnejšie to ani nepôjde. Ja som bola ticho. Radšej som ich pozorovala. Marek a Jakub. Neuveriteľná podoba. Bude ich vážne ťažké rozoznať. Sú šlahnutí a veľmi pekní. Bolo vidieť že na sebe pracujú. Ako to opísať. Vyzliekli si tričká, na konci urobili uzol a každú babu buchli po zadku. Myslím že u mňa si dali záležať. Škaredo som na nich zagánila. Prezrela som si ich telo. Tehličky :3. Boli primerane vysokí. Potom Matej. Je vážne pekný. Vždy sa mi páčili takéto typi. Čiernovlasý, vysoký, priemerne svalnatý, vedel čo na seba a hlavne bol strelený. Erik je kapitola sama o sebe. Neskutočne sexy, krásne modré oči, očarivý úsmev, plné pery a biele zuby. Viem som divná keď pozerám chalanovi na zuby ale preznajte si. Chceli by ste sa bozkávať s niekým, kto má hnilé zuby? Postavu mal dokonalú. Vlastne všetci sú tu dokonalí. Ani Tobias nebol výnimkou. K nemu som cítila najviac sympatií. Je vernou kópiou Dominika. Vízorovo ale nie povahovo. Ten postoj alebo spôsob ako kráča. Presne ako on. Ale samozrejme že sa aj od neho odlišoval. Ďalej. Vanessa. Ach, blondínka ako sa patrí. Niektoré hlášky boli vážne ako od vymletej osoby. Ale mne to bolo sympatické. Určite si s ňou budem rozumieť. Omnoho viac pochybujem o priateľstve s Linn. Bola ku mne odmeraná a chladná. No nevadí, možno si raz sadneme. Je vážne pekná. Hnedé vlasy jej padali do tváre ale nezdalo sa, že by jej to vadilo. Na tvári mala množstvo make-upu a jej sivé oči lemovala hrubá vrstva čiernych očných tieňov. Ale aj tak vezerala fajn.
Niekto ma objal zozadu. Bol to Erik. Svojím telom ma tlačil k jazeru. Vtedy mi to doplo. On ma nechcel objať, on ma chodiť do vody. Začala som sa so smiechom brániť. Bolo to strašne komické. Keď sme boli už blízko, začala som kričať. Padali mi slzy od toľkého rehotu.

,,Moc premýšlaš ale neboj preberiem ťa," zasmial sa mi pri uchu.

Zdvyhol ma na ruky ( ako ženích svoju nevestu) a začal utekať k vode. Povolil zovretie a pustil ma. Nebolo to až také zlé. Príjemne ma to ochladilo. Vynorila som sa. Erik sa na mne neskutočne zabával a ostatní na brehu tiež.

,,No počkaj," zavrčala som a skočila na neho.

Stratil rovnováhu a obaja sme pristáli vo vode. Vynorili sme sa naraz. Erik sa smial ešte viac ako pred tým.

,,Tak predsa len je s tebou sranda," povedal po chvíli.

,,Ty si si myslel že nie? No veď počkaj."

Naznačila som mu aby sa otočil a ponoril. Prekvapivo ma že poslúchol. Vyškriabala som sa na jeho plecia. Keď sa postavil, skoro sa mi hlava zatočila. Bola som v neuveriteľnej výške.

,,Poďte sem zahráme si pretláčanú! Kto prehrá platí kofolu!" kričala som na nich.

Nemusela som ich dvakrát prehovárať. Vyzuli si topánky a išli za nami. Nessa vysadla na Jakuba, Linn na Tobiasa a Matej na Mareka. Prvé kolo sme hrali proti Nesse a Kubovi. Vyhrali sme. Druhé: Supersúrodenci vs Matej a Marek. Bod pre Linn a Tobiasa. A to posledné bolo najnapínavejšie. Teda podľa mňa. Konečne som videla úprimný Linnin úsmev. Neviem ako sa mi to podarilo ale nejako som sa nahla a padla do vody. Našťastie som so sebou stiahla aj Linn.

,,Tak to vyhral?" vyzvedal Marek.

,,Určite Supersúrodenci lebo Tara padla do vody skôr," rozhodol Matej.

Linn víťazne objala svojho brata. Potom sa od neho odlepila a objala aj mňa. Bol to šok ale objatie som jej opätovala.

,,Týmto chcem oznámiť že sa Tamara stala oficiálnou členkou v našej partií!" zvýskla Nessa.

,,Tak ide sa na kolu," zavelil Tobias.

Vyšli sme z vody. Chalani vybuchli do smiechu. Prekvapene sme sa na nich pozreli.

,,Ste tak nádherné až to bolí. Bu bu bu," smial sa Jakub.

Aspoň dúfam že to je on. Vybuchli sme do smiechu aj my tri. Nuž... Šminky sme mali rostečené okolo očí a po lícach.

Žiť Je ŤažkéDonde viven las historias. Descúbrelo ahora