Budík... Najhorší vynález aký mohli vymyslieť. Vstala som s pocitom nevoľnosti a únavy. Hodila som na seba studenú sprchu. Vyčistila si zuby a šla sa obliecť.
Zbehla som dole.
,,Mami?"
,,Som v práčovni!" zakričala.
Počkala som teda na ňu. Naliala som si do pohára mlieko a pomaly z neho uchlipkávala. Za chvíľku prišla.
,,Čo si chcela?"
,,No vieš... V sobotu mám narodkyyy...."
,,Aha, už chápem. Praješ si niečo mimoriadne?"
,,Aby mohli prísť chalani!"
,,To je samozrejmosť."
,,A ešte nové paličky a mobil.."
,,Čo sa stalo s tým starým?"
,,Nooo nič len trošku blbne," zaklamala som. Je ako nový.
,,Uvidím čo sa s tým dá robiť."
Zajasala som a objala ju. Ihneď som sa rozhodla zavolať Davidovi.
,,Áno?" zaznel ten jeho ospalý hlas.
,,Nevstávaš do školy?" spýtala som sa.
,,Ou... Uvidím či sa mi chce."
Zasmiali sme sa.
,,Inak dúfam že prídete zajtra na oslavu."
,,Jasné že hej. To čo si o nás myslíš?"
,,Tak dúfam. Idem lebo zmeškám školu. Aj ty by si mohol zodvyhnúť ten svoj lenivý zadok."
,,Hej hej nemudruj jasné?"
,,Okej rob čo chceš. Idem pa. Tak zajtra."
,,Pa."
Vopchala som mobil do vačku. Schmatla som tašku a vybehla von. Dnes bolo super počasie. Pred školou ma už čakal Erik. Dal mi pusu. V objatí sme sa pobrali do školy. Ale to čo som videla ma naozaj ... Nessa stála pri skupinke mojich spolužiakov. Rišo stál blízko nej a o niečom sa rozprávali.
,,To..." vyjachtala som a ukázala na nich.
,,Čo ťa to tak prekvapuje? Veď som ti hovoril že je ešte s inou skupinkou."
Nemala som slov. Ako really? Pobrala som sa teda radšej k skrinke. Hodila som do nej tašku a vybrala si učebnicu chémie. Rozlúčila som sa s Erikom a vybehla do triedy. Sadla som si pre zmenu do inej lavice. Aby si Rišo nemohol prisadnúť, prinútila som jedno plaché dievča aby si sadlo vedľa mňa. Keď vošiel do triedy, pohľadom si prebehol každého v miestnosti. Zastavil sa až na mne. Namieril si to mojím smerom.
,,Zmizni," sykol na moju spolusediacu.
Tá sa chcela hneď spakovať ale ja som ju zastavila.
,,Nechaj ju tak. Je tu kopec iných miest pre tvoj veľký zadok."
,,Ale ja sedím tu."
,,Ale nehovor. A prečo si pred tým sedel tam?" oborila som sa na neho.
,,Nestaraj sa. Zmizni ti hovorím."
Dievča sa mi vytrhlo a utieklo. Prevrátila som očami. Rišo si spokojne sadol.
,,Počul som že budeš mať 16," nadhodil.
,,Od koho máš túto informáciu?"
,,A nie je to jedno?"
Pokrčila som plecami a viac mu nevenovala pozornosť. Do triedy sa už dotrepala aj učiteľka.
,,Decká. Dnes sa budete učiť len prvú hodinu. Pokazil sa vodovod. Zavoláme vašim rodičom aby pre vás prišli."
Všetci začali tlieskať. Zastavila ich. Otvorili sme si učebnice a začala vykladať nové učivo. Vytiahla som si nenápadne mobil a napísala Nesse sms.
-Dne sa ide nakupovať.-
O chvíľu na to mi odpísala.
-Jop, už sa teším :*-