14.

25 6 0
                                    

Taaak. Konečne doma. Zhodila som zo seba tažku a pobrala som sa do kuchyne.

,,Ahoj," pozdravila som Miša.

,,Uhm.." zahuhlal s plnými ústami.

Zobrala som si jablko a s choťou sa doň zakusla. Mišo odložil tanier a oprel sa o linku. Zdvyhla som jedno obočie ale nepovedala som ani slovo.

,,Hm Tamara?" začal.

,,No?"

,,Je pravda čo sa o tebe rozširuje po škole?"

,,O čo presnejšie ide?"

,,No... Že sa predávaš.."

,,Čo si o tom myslíš ty?" nechala som ho vytrápiť sa.

,,Nemyslím si že je to pravda."

,,Tak prečo sa ma to pýtaš?"

,,Keby náhodou.. Vieš aby si sa so mňou s tými peniazmi rozdelila."

Obaja sme sa na seba pozreli a dostali záchvat smiechu. Keď sa to už nedalo zvládnuť, Mišo zamumlal niečo z zmysle -idem von- a vyparil sa.

,,Ja ho tak lúbim," povedala som si keď som sa trochu upokojila.

Zavybroval mi mobil. Vytiahla som ho z tašky.

,,Áno?"

,,Ahoj! Nejdeš ku mne? S Erikom sme sa dohodli že si urobíme filmový deň," ozval sa Nessin hlas.

,,Jasné, len sa prezlečiem."

,,Čakáme ťa," povedala a zložila.

Odpochodovala som do izby. Čo si oblečiem? Nakoniec som to stavila na jednoduchosť.

Zobrala som si skateboar a vybrala sa von

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zobrala som si skateboar a vybrala sa von. Cesta mi šla dosť rýchlo. Zastala som až pri Nessinom dome. Prišla som k dverám a zazvonila. Otvoril mi rozosmiaty Erik.

,,Ahoj," pozdravil ma a hneď si ma pritiahol k sebe.

Bozkával ma hodnú chvíľu až kým nás neprerušila majiteľka domu.

,,Vy spolu chodíte?" vyjakla.

S Erikom sme sa na ňu zazubili a prikývli. Tá zjačala a hodila sa nám okolo krku.

,,Musím to povedať Linn!"

Nechali sme ju nech sa teší.

,,Poďme do izby," navrhol Erik a ja ako poslušný psík som ho nasledovala.

Ľahli sme si na posteľ a čakali na Nessu. Samozrejme že sme sa bozkávali a taaak... Keď prišla, dala mi misku s pukancami a zapla na notebooku film. Po desiatich minútach ma prestal baviť tak som pozorovala Erika. Každú chvíľu mu ruka zablúdila do misky na mojom bruchu. Je tak cute :3. Na sebe mal čierne tričko a šedé teplákové kraťase. Vlasy mu stáli ako vždy na všetky strany. Zrazu zazvonil mobil. Zľakla som sa.

,,Ten je môj!" odvetila Nessa.

Chvíľu s niekym volala. Keď položila, začala sa obliekať.

,,Sorry hrdličky ale Rebeke sa niečo stalo. Kľudne pozerajte ďalej. Čuus," vysvetlila a hneď na to zmizla.

,,Kto je Rebeka?" opýtala som sa Erika.

,,Nessa má ešte inú partiu okrem nás. Ale vädšinu času trávi s nami."

,,Aha," viac som sa k tomu nevyjadrovala.

Vrátili sme sa k filmu.

,,Baví ťa to?" spýtal sa.

,,Čo?" nechápala som.

,,No ten film."

,,Uhm ani nie..."

Vstal sa šiel to vypnúť. Schmatol vankúš.

,,Vankúšová vojina!" zreval a vrhol sa na posteľ.

Ziapala som po ňom či je normálny ale on si stále robil svoje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ziapala som po ňom či je normálny ale on si stále robil svoje. Tak som si zabrala vankúš aj ja a ovalila ho po hlave. Bili sme sa dosť dlho. Napokon sme vyčerpane odkvecli na posteľ. Pozreli sme sa na seba. Ihneď som si na neho ľahla a spojila naše pery. On ma chytil za zadok a poriadne stlačil. Zavzdychala som. Potom nás prevalil. Čiže teraz bol on nado mňou. Prirodzene som mu blúdila pod tričkom. Posadili sme sa ale stále sme boli na seba nalepený. Vyzliekla som mu tričko a on to isté. Zrazu sa otvorili dvere a tam stál Nessin otec.

,,Prišiel som sa spýtať či nie ste smädn...." zastavil sa v polovičke vety.

Hneď som si na seba navliekla Erikove tričko. To svoje som nevedela nájsť.

,,Prepáčte, nechcel som rušiť," s úsmevom na perách zavrel dvere.

Ľahla som si na postel a rozrehotala sa. Erik nelenil a pridal sa ku mne. Práve som zistila že som sa do neho zamilovala. Bláznivé čo?
Pritúlila som sa k nemu a prehodila si cez neho nohu. Hladkala som ho po jeho tehličkách. Má krásne opálené telo.

,,Čo budeme teraz robiť?" spýtala som sa.

,,Čo len chceš..." zasmial sa.

Nahla som sa k nemu a pobozkala ho na nos.

,,Po tom všetkom mi dáš pusu len sem?"

,,Musíme ísť na to pomaly..." uťahovala som si z neho.

Vyskočil z postele a zaujal svoj nahnevaný postoj. Nehnevaný nebol, oči sa mu smiali. Tváril sa ale vážne. Fajn, budeme hrať tvoju hru.

,,Mám to brať ako našu prvú mileneckú hádku?" opýtala som sa.

,,Je to len čistá výmena názorov."

Vstala som a šla k nemu. Vyskočila som na neho a obmotala si nohy okolo jeho pásu. Podopieral na rukami za zadok.

,,Pokračovanie po reklame," povedal a postavil ma na nohy.

Vyzliekol mi jeho tričko a podal to moje. Nespokojne som zafunela a obliekla si ho. Chytili sme sa za ruky a pobrali sa von z domu. V predzáhradke sme sa ešte rozlúčili s Nessiným ocom. Stále mal na tvári ten divný úšrkn. Dnes to bolo vážne zaujímavé.

Žiť Je ŤažkéWhere stories live. Discover now