'Acum e acum' zic eu .
'Ce ' intreaba Derek .
'Acum e acum , cum stam in masina tinand cont ca daca eu stau prea aproape de idiotul de Detek sar putea sa ma intorc dupa polinic sa-i dau in cap cu el , oricum sincer nu raspund la actiunile male cand nu suport pe cineva 'zic eu si Jus incepu sa rada si sa ma satute pe gat in timp ce unchiul radea de expresia lui Derek .
'Las ca merg cu unchiul sincer nu vreau sa am capul gaurit de idioata asta mai ales daca are un polonic in mana .'zice el si se urca in masina unchiului .
'Bine deci voi doua cu mine pentru ca sincer am nevoie de Derek sa danseze nu sa fie mutilat de cea mai buna prietena a iubitei mele.'zice el si Fran ii da una dupa cap si se urca in masina .
'Stii cat te iubesc nu ? 'Zice el si eu ridic din spranceana la el .
'Ce ai mai facut acum ?'il intreb eu.
'Pai s-ar putea o sa vina si un prieten de al meu si trebuie sa ne oprim sa-l luam '.zice el si eu imi dau ochii peste cap .
'Perfect pentru ca acolo cica la bunica e o fata 'zic si eu .
'Inseamna ca o sa fie o vacanta interesanta ' constata el si ma saruta .
'Nici nu iti dai seama 'zice eu si intru in masina .
'Ba dar mult va mai ia sa vorbiti voi doi 'zice Fran si eu imi dau ochii peste cap .
....
Dupa 6 ore lungi in care Justin si eu radeam de Fran carea a adormit si indruga ceva de sex in lustra si dupa a trebuit sa suport o discutie cum Justin vrea sa inecerce ceva si nustu ce poziti , la care eu cred ca l-am pocnit de peste 30 de ori am ajuns la bunica .
Pe baiatul ala nustu cum drq l-a luat unchiul deoarece Justin era prea preocupat cu discutile lui tampite incat sa-l mai ia si a trebuit sa-l ia unchiul .
Si uite-o pe persoana care mereu ma ajuta si ma sfatuieate .
'Lala , Deki ce faceti ? Ce mai ati crescut . Lala am auzit ceva de un baiat si Derek am auzit ca ti-ai batut joc de Frani , care apropo unde e ? 'Zice bunica si mie imi vine sa ma dau cu capul de stalpul casei pentru poreclele astea idioate .
'Aa bunico eu si Fran nu ne-am mai inteles si ă trebuia sa ne drspartim'se balbaie Derek are stie ca a belit turnu Efel daca bunica il prinde ca minte .
'Oricum cine sunt baieti astia aratosi , nu ca tine Deki care arati ca o vedeta de filme porno 'zice si toti radem in timp ce Derek intra in casa si cum deschide usa ii cade o lopata in cap si la chestia asta nu ma asteptam incepem din nou sa rad si Derek intra in casa injurand .
'Asa cum spuneam cine este Justin si cine este Louis ?' Zice buni si o ia in brate pe Fran .
'Eh eu sunt Louis 'zice brunetul si o vad pe Fran cum il analizeaza din cap pana in picioare.
'Ah tu trebuie sa fii cel care sa despartit recent ai e posomorat tot timpul nu ?' Zice buni si eu imi dau palme mintale cand o aud
'Mda mersi pentru primire'zice el sarcastic
'Fran scumpo poti sa-l iei pe dombul asta si sa ii arati curtea si imprejurimile ?' Intreaba bunica si pot sa jur ca are ceva in cap ce nu cred ca pute a bine dar in fine .
Dupa ce pleaca cei doi si dupa ce bunica la umilit pe Scooter sa plece am ramas decat noi 3 si sincer imi era frica.
Pov Derek
Lume tampita , lopata tampita nu puteam si eu sa am o bunica normala care creste pisici dupa ce ii moare barbatul , eu trebuie sa o am pe Super Femeia.
In fine intru in bucatarie nervos ca dracu si dau peste o tipa ciudata care se uita la mine ai eu la ea .
'Cine esti ai tu cucuiatule 'intreaba ea si eu pur si simplu imi vine sa ii dau cu lopata in cap .
'Pai fata paduri eu sunt nepotul femei care a pus nenorocita aia de lopata acolo sa ma loveasca Derek' zic si iau o punga de gheata .
'Okei cu cucuiatule eu sunt Lydia 'zice tipa ai iese din camera .
Lume tampita oameni tampiti of viata tampita .
Pov Laura
'Deci tu esti faimosul Justin care ia furat inima nepoatei mele 'zice bunica si se invartea in jurul lui Justin care era speriat ca drq .
'Hai buni nu il speria te rog 'ma miorlaiesc eu .
'Deci ati facuto ?'intreaba bunica si eu si Justin ramanem muti si ne uitam ca idioti unu la altul .
'Vreau multi nepoti 'zice si pleaca si eu ma uit la ea ca la masini straine .
'Iubito avem multa treaba la noapte ' zice le si eu il plesnesc
'Da castrarea ta 'zic eu si intru in casa si Justin in urma mea si ce drq se intampla in casa ?
Hei lume am postat o noua poveste vas ruga sa aruncati un ochii si la ea .
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
FanfictionEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...