Jo FOR SØREN! Det er!
---En GARASJE! Kule greier!
Endelig et stort nok sted for å oppbevare oboyen min!Vi kjørte inn i garasjen, jeg åpnet døren og gikk ut. Herregud! Dette er jævla stort! Jeg spaserte ut til mitt fremtidige hus.
Herrelord! det er stort!
Bra gjort mamma! God fangst!Jeg trasket etter Johan og William, da de gikk mot inngangsdøren.
Mamma fulgte etter.
William åpnet døren, og gjorde seg til, så han så ut som en slags "butler". Veldig komisk egentlig.Jeg så måpende inn i det enorme huset, herremin oboy! Dette var saker gitt!
Jeg hastet inn døren og bare ventet på å få se det nye rommet mitt!"William, kan ikke du vise Caroline sitt mye rom" sa Johan endelig da alle hadde fått kledd av seg yttertøy.
Jeg fulgte William opp en stor elegant trapp, og gjennom en lang gang.
Han stilte seg foran døren, og ba meg lukke øynene. Jeg gjorde som han sa, og hørte at han åpnet døren til rommet mitt."Du kan åpne øynene nå" sa han, og jeg kunne føle på meg at han gliste til meg nå.
Jeg åpnet sakte øynene mine, og gispet da jeg så synet av mitt nye rom!
Det var J Æ V L A fint.En stor himmelseng plassert på den ene kortveggen, rommet mitt var jo gigantisk!
Mitt egne sminkebord, et stort skap han på veggen, akkurat sånn at jeg var høy nok for å ikke rekke opp til den høyeste raden.
Et rundt, lite lyselilla teppe plassert på det ellers nakne gulvet.
Et WALKIN CLOSET!
HERRELORD! DU HAR ENDELIG HØRT MIN BØNN!Jeg så meg rundt i rommet. Shit! En dør jeg ikke har åpnet enda! Jeg hinke-hoppet bortover til døren, og åpnet den sakte og forsiktig. Og du kan bare gjette hva som var der!
Mitt eget BAD! Mitt helt egne bad!p
Jeg gjorde sierersdansen min, som jeg alltid gjør når det er noe jeg har klart. Eller fått noe jeg ønsket meg.
Jeg så for meg hvordan alt skulle se ut når jeg har Carolinet alt til her.Mens jeg sto og dagdrømte om rommet mitt, durte telefonen min.
Jeg skvatt noe i helvete, men hentet meg tilbake.
Jeg dro opp telefonen min ut av bukselommen, og kjekket hvem jeg hadde fått melding av.Mhm.. "Ukjent nummer".
B=Brandon C=CarolineB: Hei Caroline, det er meg. Brandon fra flyplassen.
C: Hei! Var det noe spesielt du ville?
B: Kanskje, eller kanskje ikke. Hvem vet?
C: Bare du, hvert fall.
B: Skal jeg vise deg rundt på skolen på mandag?
C: Kan du godt. Men nå må jeg gå, Oboy tid.
B: Oboy? Hva søren er det?
C: Herregud! Dette M Å du lære deg, lærer deg det på mandag. Snakkes da!p
B: Snakkes❤️
----------------------------------------------
Okey, bare før noen blir forvirret, alle samtalene som skjer her i London, skjer på engelsk. Unntatt samtalene med moren hennes, så klart! Håper dere likte delen, kommenter gjerne! Så snakkes vi!Springfire
YOU ARE READING
Skolens Badgirl
RomanceCaroline Svendsen - eller Carro som alle kaller henne - er en Norsk jente på 16 år som i en bråhast blir dratt ut av trygge Norge, og snart befinner seg midt i alt fra by-til-gutte-drama i England. Klarer den mystiske, umenneskelig kjekke gutten hun...