Hør her

878 50 7
                                    

"Du Brandon, det er noe jeg må vise deg..-"
---

"Eller, mer noe jeg skal si deg.. Eller.. Ehm..Glem det" sa jeg og gikk mot døren igjen.
Jeg kan vedde rumpa mi på at jeg var rød som en tomat når jeg åpnet døren.

"Jeg trenger bare en pause fra alt guttedramaet" la jeg til, da jeg snudde meg i døråpningen og så på det forvirrede utrykket i ansiktet hans.

Jeg gikk inn, og lukket døren før han rakk å svare meg i det hele tatt. Eller stoppe meg. Men før jeg rakk å sett en fot inn i gangen, ble jeg bombadert med spørsmål av Susan og Isabell.

"Hva skjedde nå?"
"Hvorfor sa du det?"
"Har han såret deg?"
"Skal jeg slå han i magen?"
"Vil du ha pizza, nå?"

Jeg svarte ikke på noe av det. Meneh.. Det siste spørsmålet interesserte meg, og jeg så opp på Isabell som hadde spurt.

Det rumlet i magen min akkurat da, og jeg ga henne et lurt smil, og dermed løp jeg og Isabell inn på kjøkkenet på leting etter pizzaen.
Susan kom leende etter oss.

Dette er virkelig verdens mest fantastiske jenter!

Vi satte oss ned å begynte å spise.
Jeg fortalte om alt som skjedde nårjeg var der ute med Brandon.
Når jeg fortalte om snappen fra Anonym ble begge storøyd.

"Men hva skal vi gjøre med den såkalte Anonym?"
Spurte Susan.

"Hun skal ikke få fortsette sånn" svarte Isabell lett.

"Nei.. Vi må legge en plan" sa jeg med et lurt smil mot jentene som satt foran meg.

"Enig, hva skal planen være?" Spurte Susan og så bort på meg.

"Hør her"
Sa Isabell med et ond smil rundt munnen.

"Det er snakk om hevn"

----------------------------------------------

Hei folkens!
Ny del! Yaay!
Jeg tenkte at jeg begynner å legge ut på mandager, neste uke, også tar jeg å legger ut på onsdager annen vær uke eller noe.
Så håper dere blir fornøyd, så snakkes vi!

Springfire

Skolens BadgirlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora