Kaos

1.8K 68 4
                                    

Riiiiiiing

Hei igjen, du

Riiiiiiing

"Phm..." Jeg la meg over sengen, strakk meg så lang jeg var, og klarte akkurat ikke å skru av vekkerklokken.

Den sang likså godt på den harmoniske sangen sin.. Ehe.. NOT
Den høres ut som en forstoppet ku, som har svelget bjellen sin.
Jeg pustet dypt inn, tok puten min, og kræsja den på vekkerklokken... Men hjalp det..?
NEIDA!

"Kan du ikke bare holde KJEFT?" Skrek jeg til den, i håp om at den skulle bli redd, og skru seg av..
Jeg reiste meg opp i sengen,  og stirret dramatisk på vekkerklokken da jeg om sider fikk skrudd den av..

"Takk, TUSEN takk!" Mumlet jeg, mens jeg så på klokken, uten alarm.. Nå hadde den bare en liten skjerm, hvor det sto..--

"ÅNEI.. Faen! Kvart på NI!" Skrek jeg, kanskje litt for høyt.. For mamma kom springende inn med dusjhånkle på snei, og håret i en rotete dott.. Med en ekkel grønn avokado ansiktsmaske i ansiktet..

"Eh, Sorry mamma. Jeg bare kom på nå at vi ikke skulle dra før halv tolv.. Hehe.." Mumlet jeg. Men jeg viste hun hørte det.

"Oja, det går bra vennen, bare ta deg en dusj, du. Jeg er ferdig. Så går jeg ned og lager frokost. Så fort jeg har kledd på meg da." Sa mamma min og gikk ut døren.

Så hørte jeg et dunk. "Det gikk bra!" Ropte mamma. Men jeg hørte at hun mumlet "au au au au"mens hun gikk mot soverommet sitt.

Jeg måtte le svakt for meg selv.

Jeg gikk på badet, fant fra håndkle, og skrudde på dusjen mens jeg kledde av meg.

Jeg sang HØYT på "One last time" av Arianda Grande. Ikke mobb meg. Jeg elsker sangene hennes.

"ONE LAST TIME! I NEED TO BE, THE ONE WHO TAKES YOU HOME.!" Sang jeg, uvitende om jeg sang feil eller ikke.

Når jeg var ferdig, gikk jeg ut av dusjen. Og tok håndkle ned fra knaggen igjen, og surret det rundt kroppen min mens jeg sang på "fight song" av Rachel Platten. Jeg elsker sangene hennes!

"THIS IS MY FIGHT SONG! TAKE BACK MY LIFE SONG!" Sang jeg høyt!

Mye av livet mitt er synging.
Ikke at jeg er så kjempe flink, da.
Tror jeg.

Jeg gikk ut av badet, og inn på rommet for å kle på meg.

Jeg fant fram en kosebukse, og en mørkeblå jeans.
Jeg tror jeg tar på jeansen og en svart, singlet type T-skjorte.

Jeg tok på meg litt mascara, burgunderrød leppestift, og tok på litt eyeliner, børstet håret, og lot det brune håret mitt bølge fritt rundt.

Som et kråkereir
Æsj. Som jeg hater håret mitt.

Jeg subbet ned trappen. Og ned på kjøkkenet, der jeg fant mor stående og lage pannekaker. Yummy!

Jeg fant fram tallerkner, glass, kniver og gafler, og melken, satte meg på plassen min og ventet de lengste 5 minuttene i livet mitt på at pannekakene skulle bli klare.Mamma hadde allerede dekt på sirup, sukker og det man har på pannekaker.

Når mamma var ferdig, og satte pannekakeflatet på bordet, var jeg ikke sen med å rive til meg en pannekake, og snappe sirupen. Og klæsje på en del.
Før jeg hev den i munnen min, tygget, svelget og repeat. Hele greia.

Når jeg var ferdig, gikk jeg opp på rommet mitt, og pakket resten av tingene mine i pappeskene og dro dem med meg ut i gangen hvor dem skulle stå i hverandres selvskap til flyttebilen kom.

Det var enda 20 minutter til vi må hoppe i bilen. Så jeg grabbet til meg telefonen. Satte meg i stuen og gikk inn på Instagram, snapchat og kik. Men hadde jeg fått noe.Neida!

Ikke at jeg klager, da.
Eller, egentlig så gjør jeg det.

Flyttebilen hadde kommet, og jeg og mamma hjalp til med å putte pappeskene inn i lastebilen. Og gikk og satte oss i vår egen bil, som kjørte inn til flyplassen. Flyttebilen skulle kjøre til London.
Rart, ikke sant.
Måtte ta båt og greier.Men men...

London. Here I come.

----------------------------------------------
HEI alle sammen! I dag er det tirsdag, jeg vet. Men jeg er syk, så
Jeg tenkte at jeg likså godt kunne lage en del nå! Håper virkelig dere liker serien. Og vis dere vil, kan dere stille spørsmål til Carro, Moren og de hun har hatt problemer med.. Men! Ja! Da snakkes vi!

Springfire

Skolens BadgirlTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang