Jungkook cuba berlagak tenang semasa sesi pembelajaran,dia sedaya upaya untuk fokus kepada anak anak muridnya...tapi usahanya tidak berjaya..nak tahu sebab apa??sebabnya jauh di tempat duduk belakang ji hyo sedang merenung ke arahnya seolah olah mahu menelannya pada bile2 masa..Renungan gadis itu benar2 menakutkan, dia tidak pernah lihat lagi bagaimana ji hyo marah kepadanya...mungkinkah dia akan merasainya hari ini?? Seram..
Ke-kenapa dia pandang aku macam tu??*takut*aku ada buat salah ke?? Ke..dia marah kan aku?? Tapi sebab apa?? Apa ye..
Jungkook-ba-baiklah semua saya harap semua faham apa yang saya ajar hari ni*tutup buku teks*sebelum saya keluar...emm ji hyo nanti saya nak jumpa awak masa rehat ye..*pandang ji hyo dari jauh*dalam kelas ni je..
Ji hyo-*jeling ke tepi*hnn..*diingin*
Jungkook-ouh..*kecewa dengan respon ji hyo*baiklah semua esok kita bertemu lagi..*keluar dari kelas*
Sebaik sahaja jungkook keluar terus pelajar pelajar perempuan di dalam kelas itu membentuk satu kumpulan kemudian bergosip entah apa2...
Ji hyo sekadar menjeling sekilas, malas betul dia nak ambik tahu..tak berminat nak sibuk jaga tepi kain orang
Budak perempuan (1)-yay..ji hyo..sini lah join kitaorang!*jerit*ada benda yang kitaorang nak cakap pasal semalam nie..kan kau tak datang semalam! Kau tak nak tahu kee??
Heh..budak mentah...not my taste..
Ji hyo-*tak peduli kemudian masukkan ear phone dalam telinga*
Gadis itu sebenarnya tidak memainkan muzik di telinganya,dia sekadar sumbat ear phone bagi memperlihatkan dia sedang berpura pura mendengar muzik dengn khusyuk, hebat betul lakonan dia ni. .
Budak perempuan (2)-biar lah dia tak nak join..eh..semalam aku nampak cikgu jeon keluar date dengan seorang perempuan nie..cantik gile..
Budak perempuan (3)-a'ah!! Aku pun ada dengar cerita perempuan tu kekasih dia..tapi tak rasa pelik ke kenapa perempuan tu nak date dengan cikgu jeon?? Buta ke???
Budak perempuan (4)-hahahah..bukan buta tapi bodoh! !!!!! Eh..perempuan tu cantik lah..untung lah cikgu jeon
Budak perempuan (5)-entah2 nanti diorang kawin...
Belum pun puas mereka bergosip tibe2 mereka dikejutkan dengan ketukan meja yang kuat oleh ji hyo...
Bam!
Krik..krik..krik..tiada sesiapa yang berani menegur perbuatan ganas ji hyo itu,semuanya takut nak bersuara...silap silap makan terajang pulak nanti..
Ji hyo-*bangun*bising betul la korang nie!!!!!!!!!!*terus keluar daripada kelas*
Budak perempuan(2)-apa kene dengan dia tu..??*takut*
Panas betul hati ji hyo apabila dia terdengar gosip2 budak2 perempuan tadi..lebih lebih lagi part yang kahwin..kalau diikutkan hati ji hyo tadi...mahu sahaja dia baling meja ke arah budak2 perempuan tadi.
gadis itu merayau rayau mencari jungkook secepat mungkin,dia abaikan pembelajaran yang seterusnya...apa yang lebih penting sekarang nie ialah dia perlu mencari jungkook secepat mungkin..ji hyo sudah tidak tahan lagi menahan amarah yang semakin membara dalam hatinya..masalah ini perlu diselesaikan!!!
<2 minit kemudian>
Haishhh!!!!mana pulak pergi dia nie!!!
Baru je 2 minit berlalu ji hyo sudah naik meradang..dah merata tempat dia cari jungkook satu kelibat pun tak nampak..entah ghaib ke manalah si jeon tu..
Namun, sewaktu ji jyo berjalan melintasi bilik muzik..langkahnya terhenti tibe2...gadis itu memalingkan wajahnya ke arah tingkap dan tanpa sengaja dia terlihat jungkook yang sedang duduk di kerusi piano sambil termenung...
Ji hyo-*masuk ke dalam bilik muzik kemudian kunci pintu*
Jungkook-*terkejut*ji-ji hyo?? Apa yang awak buat kat sini??*nak bangun*
Ji hyo-*bengang*jangan bangun!! Kau duduk je kat situ!!*berjalan ke arah jungkook*
Jungkook-aw..awk nie dah kenapa?*takut*kan..kan..kan..saya cakap..yang saya akan jumpa awak masa rehat...nan..nanti*tergagap*
Ji hyo-diamlah!!!!!!!!*tengking*
Jungkook-awak..nie..dah..dah kenapa!! Awak kene respect saya...umm..er...sebagai cikgu*lembut*
Ji hyo-*smirk*aku tak peduli semua tu..
Aku lebih tua daripada kaulah..
Semakin lama langkah ji hyo semakin dekat dengan jungkook, renungan gadis itu benar2 mengancam+menakutkan...Jungkook tidak dapat berbuat apa2 kerana dia sendiri pun tersepit ke dinding...jadi kalau nak lari pun memang tak sempat.
Jungkook-ji..ji hyo jangan datang dekat
Sayangnya tegahan jungkook tidak memberi sebarang kesan ke atas ji hyo,dia masih berjalan perlahan lahan ke arah jungkook dan akhirnya dia sekarang berada betul2 di hadapan jejaka itu..
Jungkook-*terus bangun sambil pandang ji hyo*
Tanpa sebarang signal ji hyo menarik kolar baju jungkook sehingga hidung mereka hampir2 bersentuhan, hembusan nafas masing2 jelas terasa mencium wajah mereka, dan..bibir mereka kira2 2 cm lagi hendak bercumbuan...
Disebabkan jungkook lebih tinggi sedikit daripada ji hyo, jejaka itu terpaksa merendahkan bandannya secara paksa..memang sakitlah pinggangnya nanti..
Jungkook-*mata melilau tempat lain sebab malu*
Ji hyo-pandang aku sekarang*lembut*
Jungkook-*gulp*ke..kenapa? ?*still lagi r
Tak pandang mata ji hyo*Ji hyo-aku cakap pandang aku lah!!*makin kuat tarik kolar baju jungkook*
Jungkook-*blushing lepastu slow2 pandang mata ji hyo*
Mata mereka bersatu untuk seketika dalam jarak yang begitu dekat...
Ji hyo-aku nak kau dengar baik2 apa yang aku cakap nie..*lembut*
Jungkook-*angguk kepala laju2*
Ji hyo-aku bagi amaran pada kau jeon jungkook jangan sesekali kau senyum kat sesiapa melainkan aku!!!arra!!!!
Jungkook- 0_0. .huh???
Ji hyo sudah dapat mengangak pasti si jeon nie tak faham..so dia ambil keputusan melepaskan kolar baju jungkook kemudian tolak dia sehingga terduduk di atas kerusi.
Ji hyo-ni last aku ulang..dengar baik2*berpeluk tubuh*mulai sekarang jangan senyum dekat sesiapa pun melainkan dekat aku..cuma aku sorang je yang boleh tengok kau tersenyum faham!!!tak kisah lah orang tu awek kau ke apa..make sure senyuman kau tu aku je yang boleh tengok..anda faham!!!
Jungkook-ta..tapi..kenapa pulak*confius*
Dalam diam..ji hyo suka melihat jungkook yang confius sekarang nie..boleh la dia ber'main' sedikit dengan mamat nie..
Ji hyo-lebih baik kau jangan tanya banyak kalau tak..*smirk*aku gigit karang bibir comel kau tu*pandang bibir jungkook*
Jungkook-ehhhhhhhh*blushing hard*
Ji hyo-cuma ingat apa yang aku cakap tadi..kalau kau tak ikut jugak aku akan make sure teruna kau hilang dalam sekelip mata..faham*wink kemudian keluar daripada bilik muzik tersebut*
Sekali lagi jungkook confius..dia tak berapa nak faham apa yang dimaksudkan dengan 'teruna dia hilang'..jejaka itu cuba memikirkan apa yang gadis itu cuba sampaikan sebenarnya...memang bermasalah betul la encik jeon nie..takkan lah benda2 macam tu pun dia tak tahu..
Terima kasih banyak2 kepada reader yang sudi baca dan vote cerita author selama nie..terima kasih banyak2*bow*i love you alls♡♡♡♡♡...btw..have fun and enjoy this chapter...always smile ok.. :-):-):-):-)
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔
FanfictionThis is my first fanfics hope enjoy (n˘v˘•)(n˘v˘•) Ji hyo perlu melindungi seseorang yang penting dalam hidupnya. penipuan demi penipuan menjadi taruhan bagi menutup identitinya yang sebenar. dia sanggup buat apa sahaja demi kebahagiaan si 'dia'biar...