Pagi itu kepala ji hyo terasa amat pening sekali,pastinya ini kesan sampingan daripada minum soju macam orang gile semalam...
Urrggggghh sakitnye kepala aku
Ji hyo membuka matanya sedikit,dia tertanya tanya sendirian...gadis itu tidak ingat pulak dia sedang berbaring di atas tilam yang empuk semalam?bukankah dia pergi menghilangkan stress dengan soju..dan paling penting sekali..bilik siapa nie??!!
Ji hyo-*baring sambil pandang sekeliling*urrggggghh...aku kat mane nie??Bilik sape nie?? Cantiknye..
Ji hyo cuba mencari cari petunjuk siapa pemilik bilik nie..nampak kemas dan wangi..emm jauh beza dengan biliknya..(baru sedar ke...)
Ji hyo-ouh..*ternampak sebingkai gambar di sisi katil*tu kan...Jungkook??? Sape pulak perempuan tua dekat sebelah dia tu???nenek dia ke??peliknya..dia tak ada mak ayah ke??
Namun,persoalan ji hyo terhenti seketika apabila dia terdengar bunyi tapak kaki menuju ke arah bilik yang didudukinya..
Ji hyo-tu mesti jungkook*smirk*
Ji hyo merancang mahu mengusik jungkook pada pagi2 buta ini...idea nakal menjelajah di mindanya.
Ji hyo-*pura2 tidur*zzzzzzzzz
Perlahan lahan jungkook berjalan masuk ke dalam biliknya untuk memeriksa keadaan ji hyo sama ada masih tidur ataupun tidak..
Sebaik sahaja dia melihat ji hyo masih tidur(pura2 tidur)Jungkook mengambil keputusan untuk mengejutkannya.
Jungkook-ji hyo..ji hyo..bangunlah*goncangkan badan ji hyo*
Hehehe..best juga dapat kenekan si jeon noe..kuang kuang kuang
Ji hyo-zzzzzzzzz
Jungkook-aduhai ji hyo nie..tidur mati ke apa nie*garu kepala*
Ji hyo-*buka sikit mata..*
Jungkook-ji hyo!!!!!!!! Bangunlah!!!!kita makan breakfast same2!!!!!!!!!*menjerit sekuat hati*
Boleh pecah gegendang telinga ji hyo mendengar jeritan terkuat jungkook,sayangnya jeritan tadi tidak dapat mengejutkan gadis itu dari tidurnya..
Author-hey2, ni bukan cerita sleepy beauty..kalau nak buat macam tu pergi buat kat tempat lain je la!!!*marah*
Ji hyo-shut your mouth author, kalau tak nak saya musnahkan author sekelip mata..and one more thing sayakan watak utama! Suka hati saya lah nak buat apa pun!!
Ji hyo-*berkerut dahi tapi masih pura2 tidur*
Jungkook-ish3 tak boleh jadi nie..*fikir dalam2*perlu ke aku buat mcm tu..
Hairan ji hyo dibuatnya,gadis itu tidak dengar pulak jungkook menjerit lagi mengejutkannya dari tidur...keadaan menjadi sunyi tiba2...sudah mengalahkah jungkook padanya?
Tetapi entah mana datangnya kudrat jungkook sehingga jejaka itu mampu mengangkat ji hyo dengan gaya bride style...serta merta mata ji hyo membuka dengan luas...tangannya cepat2 memeluk leher jungkook kerana takut terjatuh..haha ada jugak side feminin ji hyo nie rupanya.
Ji hyo-*terkejut*yay apa kau buat nie!!!!!turunkan akulah*meronta ronta*
Jungkook-eh,eh,eh,awak dah bangun?nanti, ji hyo jangan bergerak nanti awak jatuhlah..
Ji hyo-aku tak peduli lepaskan aku!!!!se..ka..rang....!!!!!!!*jelingan maut dekat jungkook*
Jungkook-*balas jelingan mata ji hyo*..ji hyo (*-*)
Ji hyo-apa!!!!
Mata mereka sekali lagi bertemu,tetapi kali ni dalan keadaan yang tidak memihak kepada ji hyo..posisi gadis itu yang memeluk leher jungkook mendekatkan lagi jarak bibir ji hyo dengan bibir jungkook.
Jungkook-*tenung ke dalam mata ji hyo*saya..tak tahu...pun..yang awak..ada mata yang cantik...*senyum*
Ji hyo-*tergamam*uummm....errrr.*blushing*
Wow..jii hyo betul2 cantik bila tengok dari dekat..lagi2 bila dia blushing macam nie*tergoda sekejap*
Ji hyo-*blushing*lepaskan aku..jungkook*pandang ke tempat lain*
Jungkook-*tersedar*saya mintak maaf sebab angkat awak macam nie..*serba salah*
Jungkook perlahan lahan turunkan ji hyo ke bawah..ji hyo menarik nafas lega, kalau jungkook teruskan jugak pasti dia boleh jadi gile...mahu tak bocor rahsia dia nanti
Krik..krik..suasana bertukar kekok untuk sesaat sehinggalah jungkook membuka mulut untuk memulakan perbualan.
Jungkook-semalam awak mabuk,jadi..emmm saya tak tahu rumah awak dekat mana sebab tu saya bawak awak pergi rumah saya je..tapi kenapa awak minum semalam?
Ji hyo-saje je nak minum...dan kau..asal angkat aku tadi? Boleh je kau kejutkan aku elok2*silang tangan*
Jungkook-saya mintak maaf banyak2*tunduk banyak2 kali*niat saya cuma nak awak breakfast dengan saya je..saya betul2 minta maaf*tunduk lagi*
Ji hyo-*smirk*well...kan aku..pernah cakap kalau kau nak maaf dari aku..cuba teka kau kene buat apa?
Jungkook-*fikir dalam2*buat apa yang awak suruh?
Ji hyo-salah..aku akan buatkan kau hilang teruna secara paksa..*senyum jahat*
Jungkook-ok...awak buatlah*senyum*tapi..saya tak faham maksud awak sebenarnya..hehe*innocent*(0_0)
Ji hyo-(-_-*)mwo..kau..tak tahu..apa yang aku cakap ke??
Jungkook-*senyum sambil geleng kepala*
Oh my god!! Ada jugak ke mamat innocent yang macam nie..perlu ke aku rape dia?biar luas sikit pemikiran dia nie? haishhhhh apa aku fikir nie*geleng kepala*
Ji hyo-ha..ha..ha*gelak kekok*tak pe lah...lupakan jelah apa aku cakap tadi..
Jungkook-ouh..ok*senyum manis*
Ji hyo-*mengeluh*jom lah..kau kata nak breakfast same2...
Jungkook-tapi....ji hyo..hehehe*sengih*
Ji hyo-wae???
Jungkook-kita breakfast kat luar jela..emmm sebab..
Ji hyo-sebab apa?
Jungkook-saya tak pandai masak..jadi..tak..ada apa2 pun dekat dapur...*buat peace*
Pening di kepala ji hyo semakin teruk...dia tak percaya betul la dengan si jungkook nie..tadi dia beriya angkat ji hyo ingatkan mahu makan sarapan dekat rumahnya sendiri rupa rupanya....hampeh!!!
Paling teruk sekali, dalam peti sejuk mamat tu tak ada satu pun makanan yang ada??!!!!! ! Ternganga sekejap mulut ji hyo..macam manalah jungkook hidup dengan gaya yang macam nie...
Ape boleh buat? Mengeluh je lahh (gelak kekok)ha..ha..ha..
Tbc
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔
FanfictionThis is my first fanfics hope enjoy (n˘v˘•)(n˘v˘•) Ji hyo perlu melindungi seseorang yang penting dalam hidupnya. penipuan demi penipuan menjadi taruhan bagi menutup identitinya yang sebenar. dia sanggup buat apa sahaja demi kebahagiaan si 'dia'biar...