Keadaan semakin tegang bagi kedua dua jejaka ini . jungkook merenung tajam ke arah kai dengan tenungan yang penuh dengan rasa benci..manakala kai dengan berani membalas renungan jungkook diikuti dengan senyuman sinis di bibirnya.
Jungkook-kau yang rancang semua ni kan?
Kai-hahahaha..sejujurnya yang bahagian lori tu yes aku yang rancang.tapi seingat aku...sepatutnya kau yang kene terlantar kat hospital ni..sayangnye kau masih selamat..tch..tch..tch..
Jungkook-*tarik kolar baju kai*kau!!!!kau sengaja je kan nak bunuh aku huh!!! Tapi disebabkan kau ji hyo koma sekarang ni!! ! sepatutnya kau dipersalahkan.
Kai-excuse me bro!part yang ji hyo masuk hospital tu salah kau..kalau bukan sebab perempuan tu selamatkan kau dia takkan koma..so..that not my problem..ajaib betul kau masih hidup lagi kan Jungkook*senyum jahat*
Jungkook-kau memang...
Sebelum pergaduhan itu berterusan hyuna muncul di belakng kai secara mengejut.
Hyuna-Stop it jungkook oppa!
Jungkook&kai-*pandang hyuna pelik*(0_0)
Hyuna-what!?jangan salah faham ye oppa hyuna datang sini nak jumpa kai*tarik tangan kai*u ikut i sekarang.we have some diccusion here..
Kai-ok.. *tersenyum mengejek ke arah jungkook*kau loser jeon jungkook.
Jungkook-tak guna..
Pasti semua tertanya tanya bagaimana jungkook dan kai mengenali antara satu sama lain.sudah tentulah mereka kenal antara satu sama lain sebelum hubungan ji hyo dan jungkook renggang gadis itu pernah menceritakan kisah kai kepadanya.oleh itu jungkook boleh mengangak siapa yang melakukan kerja kotor ni..
***************************************
(2 jam kemudian)
Jarum jam tepat menunjukkan jam 11:30 malam, sejak daripada pagi tadi jungkook tidak pernah jemu2 tunggu di luar bilik wad ji hyo.jejaka itu tahu dia tidak dibenarkan untuk menjenguk gadis kesayangan itu secara dekat...tapi baginya menunggu di luar jauh lagi baik daripada dihalau terus daripada hospital.
Min jun-kau memang degil kan? Sejak daripada pagi tadi..kau tak berambus daripada sini?
Jungkook-jebal..biarlah saya tengok ji hyo..sekejap pun jadilah..1 minit pun dah cukup saya lawat dia..tolonglah benarkan saya*melutut*
Min jun berasa serba salah untuk membenarkan jungkook masuk ke dalam bilik rawatan ji hyo.memang benar dia tak suka jungkook...hanya kerana ji hyo mempertaruhkan nyawanya demi lelaki ini serta hampir2 mati..kerana jungkook juga...tetapi satu sahaja dia tidak dapat halang iaitu perasaan cinta mereka.
Mana mungkin min jun tidak beri jungkook melawat jungkook dalam tempoh yang lama..dia tidak sanggup kerana dia tahu...inilah lelaki yang ji hyo sangat cintai.mungkinkah ji hyo akan sedar lepas bertemu dengannya?kuasa cinta mereka terlalu kuat sehingga boleh melembutkan hati min jun yang keras.
Min jun-baiklah...aku bagi kau lawat dia.pergilah masuk...aku bagi kau amaran ye..kalau kau sakiti ji hyo lagi.aku takkan sesekali maafkan kau..kau faham!!
Jungkook-terima kasih..terima kasih banyak2.
Kaki jungkook teragak agak untuk melangkah masuk ke dalm bilik rawatan itu..matanya sentiasa ditatap ke bawah..hatinya tidak sanggup melihat keadaan ji hyo yang amat menyedihkan.ia terlalu menyakitkan.
Namun dia perlu kuat agar mengetahui keadaan gadis itu..Perlahan lahan dia mengangkat wajahnya lalu menatap ke arah ji hyo..dengan itu..automatik air mata jungkook bergenang....
Jungkook-ji..ji hyo..mianhae...mianhae....*duduk di sisi ji hyo*sob..sob..mianhae...
Hanya kesedihan dan kekesalan yang bersarang di hati jungkook,sungguh menyedihkan situasi ji hyo sekarang..kepala, tangan dan kakinya berbalut...hampir keseluruhan tubuhnya dilutupi dengan pembalut..dan paling sadis sekali..terlalu banyak tiub2 kecil dimasukkan melalui mulutnya...
Tidak sanggup lagi jungkook melihat ji hyo..dia memejamkan matanya...perit yang amat.
Jungkook-ji hyo..ji hyo mianhae...mianhae*pegang tangan ji hyo*mianhae sebab bencikan awak selama ni..mianhae sebab lukakan perasaan awak selama ni..mianhae...*cium tangan ji hyo*tolong lah sedar ji hyo..sob..sob..saya..perlukan awak..sob..sob..dalam hidup saya...jebal..*masih cium tangan ji hyo&memegang erat jari jemari ji hyo*
Min jun-sedarlah cepat ji hyo.aku tahu mesti kau suka sangat tengok jungkook ada kat sisi kau*lap air mata*aku tahu betapa dalamnya cinta kau pada jeon jungkook.
Dan malam itu..jungkook tidak henti2 menangis mengenang nasib ji hyo sekarang.dirinya sentiasa dipersalahkan dalam hal ini..dan juga jungkook bersumpah untuk mengabdikan dirinya sehingga ji hyo sedar..dan berharap gadis iti sedar daripada koma yang agak panjang.
Tamat..
Acah je..tak tamat lagi lah..kuang kuang kuang...kalau nak tahu apa jadi pada kai, hyuna,jungkook,dan ji hyo..pastikan reader2 x terlepas satu pun chapter ye..hahaha..
Tbc..
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔
FanficThis is my first fanfics hope enjoy (n˘v˘•)(n˘v˘•) Ji hyo perlu melindungi seseorang yang penting dalam hidupnya. penipuan demi penipuan menjadi taruhan bagi menutup identitinya yang sebenar. dia sanggup buat apa sahaja demi kebahagiaan si 'dia'biar...