chapter 26

1.8K 170 6
                                    

(2 minggu kemudian)

Min jun-aarggghhhhh!!!! Yay song ji hyo!! Apa masalah kau ni huh!!nak cepat mati ke apa?

Ji hyo-*tak peduli*bising lah kau ni..*ambik kain lepastu balut lengan dia*

Hampir tercabut jantung min jun melihat keadaan ji hyo sekarang nie..wajah gadis itu penuh dengan kesan lebam..hujung bibirnya luka..batang hidungnya terdapat kesan calar..tu tak kira lagi badan ji hyo..

Memang tragik gile keadaan minah tu..baju dia habis koyak rabak paling teruk sekali lengan kirinya cedera seolah olah terhiris sedikit dengan pedang..

Min jun-kau ni bodoh ke apa???!!!! Kau nak mati sangat ke huh!!! ! Kenapa kau jadi macam ni ji hyo??!!! ! Kenapa!!

Ji hyo-*pura2 tak dengar&ubatkan lengan dia sendiri*

Min jun-*pandang ji hyo curiga*selama 2 minggu ni..kau hidup macam zonbie..badan kau je yang bergerak tapi jiwa kau melayang entah kemana.mesti ada sesuatu yang  buruk berlaku kat kau kan?

Ji hyo-*still lagi pura2 x dengar*aku nak tidur..kau boleh keluar sekarang...

Min jun-aku dah tak boleh bersabar lagi dengan kau perempuan*tarik kolar baju ji hyo*bagi tahu aku sekarang!!! ! Semua ni sebab jungkook kan!!!

Ji hyo-aku malas nak bergaduh dengan kau..lepaskan aku..*tahan sakit*

Min jun terpaksa lepaskan ji hyo kerana rasa simpati.dia tahu ada yang tidak kene dengan situasi ji hyo sekarang.

Min jun-cakap kat aku sekarang...kau jadi macam nie..sebab jungkook ke!!

Ji hyo-boleh tak untuk sehari kau tak kacau aku..aku penat tau tak!aku penat!

Min jun-kau ni tak ada otak ke apa huh!! Aku care pasal kau tau tak!kau fikir penat kau je..aku lagi penat tengok keadaan kau sekarang ni!!!!dia kan..yang buat kau macam ni!! Betul tak

Ji hyo-*tiada respon*

Min jun-*geram*baik..sekarang aku dah tahu siapa yang buat..aku akan kerjakan dia cukup2

Namun,Min jun tidak sempat melangkah pergi kerana ji hyo menarik tangannya dengan kasar.laluannya terhalang buat seketika.

Ji hyo-jangan...*tarik tangan min jun*

Min jun-mwo???? Aku tak peduli apa kau nak cakap sekarang ni!! Aku akan kerjakan dia cukup2!!!*tempis tangan ji hyo*

Ji hyo-aku cakap jangan tu!! Jangan lah!!! Tak boleh ke kau dengar cakap aku sekali min jun!!kenapa kau tambahkan lagi masalh aku ni huh!!!!!

Min jun-kenapa pula jangan!!! Dia yang buat kau macam ni..kau tak sedar ke yang hidup kau sekarang ni macam mayat hidup..kau tak terurus ji hyo!!!!your look so pathetic!!!! Kenapa kau nak seksa diri kau macam nie demi jungkook!!! Wae??!!!

Ji hyo-kau tak faham min jun!Kau tak faham!!*jerit*kau tak tahu betapa terseksanya aku sekarang nie!!!!tolong la min jun..kali ni je..kau buat lah tak nampak..buat2 je yang kau tak tahu apa2...tolong..

Min jun-*rasa kesian*ji hyo.....ada sebab ke kau buat macam ni?..jujur dengan aku ji hyo..dia ke punca kau jadi macam nie?

Ji hyo tidak dapat sembunyikan lagi perasaannya,dia perlu luahkannya kepada min jun..berharap rakannya itu akan menenangkan dirinya.

Ji hyo-*air mata mengalir*ke..ke..kenapa...kenapa min jun..kenapa...dia..dia perlu..mun..muncul dalam hidup aku..kenapa...aku..aku ditakdirkan...un..untuk jatuh..jatuh cinta de..dengan dia..dia..dia bukan milik aku..kenapa semua..ni..ja..jadi..ma..macam..ni? Wae????*menangis teresak esak*

Min jun-aigoo..ji hyo*peluk ji hyo*apa aku nak buat dekat kau ni?shhh..dah2 jangan menangis

Aku janji pada kau ji hyo..aku akan cari punca kau jadi macam nie..bertahanlah...macam manalah kau boleh jadi selemah ni..aigoo

Semua yang ji hyo lakukan ini ialah sebuah penyeksaan...dia betul2 terseksa sekarang nie..apa dia perlu buat lagi untuk melupakan jungkook?tiada cara lain lagi untuk melupakan jejaka itu melainkan menyakiti dirinya sendiri.sayangnye cara itu langsung tidak berkesan, , perasaannya semakin mendalam dan sukar untuk dipadamkan..

Bayangan jungkook kadang kala bermain dimindanya..ye..dia terlalu rindukan jungkook sekarang...rindunya bagai nak gile.tapi dia tidak dapat berbuat apa2 melainkan curi2 melihat jungkook daripada jauh...

***************************************

(Di restoran mewah)

Selepas mensasarkan ji hyo, hyuna mahu mengaturkan sebuah pertemuan bersama dengan seseorang yang mungkin membantunya musnahkan ji hyo iaitu..

??-u ni hyuna ke?

Hyuna-yes..that me*senyum*u ni kai right?

Ye..betul tu hyuna mahu menggunakan kai untuk mendapatkan apa yang dia nak..dia sudah merancang segala galanya.hyuna beranggapan bahawa jika dia bekerjasama bersama kai pasti mereka berdua akan mendapat 'keuntungan' yang sama rata

Kai-yeap..that right?*duduk di hadapan hyuna*so...i kenal u ke..

Hyuna-*lihat kai dari atas sampai bawah..*u look so handsome...

Kai-*senyum menggoda*of course i'am beauty..but i dah berpunya u lambat sikit je..*wink*

Boleh tahan gatal mamat ni..betul ke dia ni tunang ji hyo (-_-*)

Hyuna-please jangan salah faham..i ajak u ni sebenarnya nak bincang something...Lagipun i dah berpunya..jungkook is my future husband*bangga*

Kai-*terkejut*Jungkook..?? Ok apa u nak bincang pasal apa sebenarnya?

Hyuna-i tahu yang ji hyo tu tunang u kan..tapi..dia cintakan orang lain..dan orang tu ialah my future husband,jeon jungkook.

Kai-mwooo!???????????

siapa perempuan ni? Macam mana dia tahu..pasal hal tu..

Hyuna-*smirk*i dah agak tu riaksi u.apa kata kita berdua berpakat halang cinta mereka tu..apa macam u setuju tak?

Kai-*ketawa mengejek*hahahah...kesian i tengok u ni..u terdesak sangat ke nak halang diaorang.kalau u nak tahu i boleh handle benda2 macam tu tanpa perlu berpakat dengan sesiapa pun..so..i tak perlukan bantuan daripada u pun..

Terkejut hyuna mendengar keputusan kai..dia menyangka mereka akan menjadi satu kumpulan ternyata jangkaanya meleset.

Hyuna-what?

Kai-btw..u look so cute..*gigit bibir*but i think u are crazy..bye..crazy beautiful

Kai berlalu pergi meninggalkan hyuna yang terpinga pinga. Lain dirancang lain pulak yang terjadi...tapi dia tidak menyesal pun..dia yakin..satu hari nanti mereka berdua akan berpakat jugak..

Hyuna-well bila tiba masanya cinta diaorang tu makin kuat pada waktu tu..kau lah orang yang paling terdesak sekali kai...

[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔Where stories live. Discover now