chapter 23 (part 2)

1.6K 158 1
                                    


(Di restoran xxxx)

Hyuna mengambil sampul surat berwarna coklat yang baru diberikan kepadanya tadi.gadis itu berasa curiga dengan apa yang dipegangnya.

Hyuna-apa kat dalam ni*pandang spy*

Spy-cik hyuna bukalah sendiri.*tenang*

Dengan perasaan yang berdebar debar hyuna membuka sampul tersebut perlahan lahan..dia menariknya keluar dokumen tersebut dan..

Hyuna-*terkejut*what?????????

Spy-itu adalah song ji hyo yang sebenarnya.

Hyuna melihat setiap gambar2 yang diambil oleh spynya..sungguh dahsyat figure gambar tersebut.tangan hyuna menggeletar melihat scene2 ji hyo di dalam gambar tersebut . matanya kekal bulat seperti burung hantu...air liur tidak henti2 ditelan kerana takut dengan apa yang dilihat.

Hyuna-jadi..jadi..song ji hyo ni..gangster..*takut*

Spy-ya..betul tu..song ji hyo merupakan ketua gengster yang mempunyai pengaruh terbesar hampir separuh kawasan seoul menjadi kawasan takluknya...itu tak termasuk dengan daerah kampung seperti jeju..dan hadurokri...dia memang berkuasa.

Hyuna-siapa...siapa keluarga dia?

Spy-ayah dia merupakan bekas ketua gengster..disebabkan ji hyo merupakan anak tunggal dia serahkan segala hak miliknya sebagai ketua gangster dulu kepada ji hyo.ibu ji hyo pulak meninggalkan mereka berdua sebatang kera..jadi..song ji hyo hanya hidup bersama dengan ayah dia..

Hyuna-oh..wow..tak sangka betul yang ji hyo tu ketua gengster...jadi..apa kaitan ji hyo dengan jungkook?

Spy-ji hyo terlalu sukakan encik jeon sehingga sanggup menyamar sebagai pelajar sekolah. Jadi..encik jeon tidak tahu identiti sebenar ji hyo..kalau encik jeon tahu..ji hyo akan dibenci oleh encik jeon.

Hyuna-hahaha..jadi perempuan tu sanggup buat macam tu la..well memang patut pun dia sorokkan identiti dia sebab mak jungkook mati kene bunuh dengan gangster memang sah2 lah jungkook benci pada kaum gangster macam dia...tapi tak rasa ke yang citarasa dia tu pelik.?

Spy-oh ye cik hyuna..song ji hyo juga sudah bertunang dengan lelaki pilihan keluarganya.

Hyuna-*terkejut*mwo????? Dia dah ada tunang tapi masih nak ambik hak orang lagi..shit...

Sebaik sahaja spy tersebut menyelesaikan tugasannya tadi..dia terus beredar daripada situ..meninggalkan hyuna yang sedang berfikir untuk rancangan yang seterusnya.segala rahsia ji hyo kini dalam genggaman hyuna.

Hyuna-well..nampaknya aku menang dalam game ni dengan sangat mudah hahahaha*gelak jahat sambil pegang gambar ji hyo*aplause to me..*bangga*

Pasti semua tertanya tanya kan gambar apa yang di hantar spy hyuna tadi..gambar tersebut menunjukkan dimana ji hyo sedang membelasah beberapa lelaki dengan menggunakan kayu, besi dan pelbagai lagi senjata..terdapat juga gambar ji hyo yang berlumuran darah mempertahankan kawasannya.ada jugak gambar ji hyo bersama ayahnya..entah macam2 lagi gambar yang bakal memusnahkan hidup ji hyo.

Tbc..

[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔Where stories live. Discover now