<Di rumah jungkook>Ding..dong..ding..dong..
Sudah berkali kali loceng rumah jungkook berbunyi namun satu habuk pun tiada respon..
??-*mengeluh*seriusly!tuan rumah ni hidup ke mati..
Ding..ding..dong...ding. .dong...ding..dong...
Jari jemari tetamu itu menekan loceng dengan kasar seolah olah dia mahu mencabut loceng tersebut.kalau diikutkan hati tetamu itu mahu sahaja dia tendang pintu tersebut.biar tercabut habis lepasni tak perlu lagi nak tekan loceng..
??-aisshhhhhhhh!! Jeon jungkook buka pintu nieeeee!!!
Bam! Bam!
Tetamu itu sudah hilang sabar, dia bertindak mengetuk pintu rumah jungkook dengan kuat sekali..ingatkan mahu bersabar sikit dengan tuan rumah tapi dia tidak boleh tahan lagi kerana tahap kesejukan di luar ni boleh membunuhnya.
??-yay!!! Jeon jungkook!!! Kau nak bunuh aku ke apa ni!!!
Sebelum dia menjerit lagi,tiba2 terdapat seseorang yang menegurnya dari arah belakang.
Jungkook-cari sape ye..encik?
??-*pusing belakang*koookie!!!!!!!!!!!!!*jerit macam 10 tahun tak jumpa*
Jungkook-(0_0)jimin!!!!!!!!!!
Jimin-Huarrggggghhh!!Jungkook aku ingat aku dah mati kesejukan kat luar nie..sob..sob (¥_¥)*over acting*
Jungkook-(-_-*)apa benda lah kau merepek nie..jom masuk*tarik jimin masuk rumah*
(30 minit kemudian)
Mata jimin liar memerhatikan di sekeliling ruang tamu rumah jungkook,mulutnya ternganga luas..rumah jungkook memang betul2 cantik jauh betul beza dengan rumahnya.biasalah kan jungkook ni kaya tapi buat2 dia miskin..tak suka menunjuklah katakan..
Jimin-yay!lambat lagi ke kau nak buat kopi?? Aku ni dah kering tekak tunggu kau ni*bebel*
Jungkook-aku datang lah ni*bawak air kopi*
Jungkook mengambil tempat di hadapan jimin lalu meletakkan kopi tersebut di hadapan sahabatnya itu,dia menjeling ke arah jimin dengan keningnya terangkat sedikit.
Jimin-apa??(^3^)
Jungkook-kenapa kau datang rumah aku ni?
Jimin-aishh kau ni lah kookie takkan nak lawat kawan sendiri pun kene ada alasan..saje je aku nak melawat kookie kesayangan aku*tersenyum sambil mata tertutup*
Jungkook-*geleng kepala*ye la..buatlah apa kau suka..*malas nak layan*
Jimin-hey..rumah kau ni boleh tahan besar jugak kan..takkan kau duduk Sorang2 je?
Jungkook-*mata melekat kat tv*yelah.takkan aku nak tinggal dengan nenek aku tu.dia bukannya suka udara kat seoul ni..katanya dah tercemar
Jimin-*ketuk kepala jungkook*kau ni pabo lah!bukan nenek kau lah nerd! Maksud aku..awekkkk
Jungkook-(¤_¤)kau nak perli aku ke ni?
Jimin-tengok lah tu dia dah mula dah! Kau ni kookie perangai tak ubah
langsung!merajuk tak bertempat...salah sikit lari..salah sikit lari..agaknya perangai kau yang lurus tu pun still melekat kat kau lagi kanJungkook-mana ada aku merajuk.. aku tak lari punlah...aku cuma cakap je..*pout*
Jimin-banyak lah kau tak merajuk?tu mulut serupa itik bukan mengajuk ke? Macam nie lah aku simpulkan kau nie tak ada awek*geleng kepala*
Jungkook-tak boleh ke kau cakap benda lain?
Jimin-*jelir lidah*aku tak nak...well sebenarnya aku ni pelik la dengan kau kookie...kau baik gile dengan semua orang..Especially dengan perempuan..pendek kata kau perfect...tapi satu je masalah kau..*pandang jungkook dari atas sampai bawah*dengan style yang macam nie..*geleng kepala*aku tak rasa kau ada someone special.
Jungkook-tapi walaupun style aku macam nie..ada sorang perempuan ni ckap aku comel*blushing*
Jimin-(*0*)sape yang buta sangat tu..??!!!
Sebelum sempat jungkook menjawab pertanyaan jimin tibe2 hendset jungkook berbunyi tanda ada mesej telah dihantar kepadanya.tanpa banyak soal jungkook membaca mesej tersebut sambil tersenyum.nampak seperti dia sedang sms dengan seseorang istimewa...
Jimin-*angkat kening*aku rasa aku silap..seriusly...kau x bagi tau aq pun kau ada awekssssssssssss*sengaja*
Jungkook-huh? Aniyo..dia ni kawan aku je*mata melekat kat handset*
Jimin-hyuna ke?
Dalam diam jimin berharap itu bukan hyuna yang jungkook bahagia sangat sekarang.dia bencikan wanita itu, jimin tahu niat hyuna mendekati jungkook adalah kerana harta nenek jungkook.
Jungkook-aniyo..ji hyo..dia kawan aku je..
Jimin-(^-^)..ouh..baguslah..asalkan bukan hyuna..
Jungkook-hem..tapi kenapa???*pandang jimin pelik*(0_0)
Jimin-*serba salah*Jungkook...better kau jauhkan diri dari hyuna..aku tahu semua yang terjadi salah aku..hyuna tu bukan perempuan yang baik untuk kau..dia rapat dengan kau sebab...
Kringgggg....
Fu** apa pulak kali ni!!!
Jungkook-sorry jimin..nanti2 je la kau cakap.aku nak angkat call nenek aku ni..hari pun dah lewat malam,kau tidur je la kat sini ye..*bangun dari tempat duduk dia*
Jimin-tapi..aku..
Jimin tidak dapat memberitahu kebenaran yang sebenar,jungkook terlebih dahulu sudah berjalan naik ke atas menuju ke biliknya.
jimin termenung jauh..kepalanya rasa nak pecah sahaja memikirkan hal hyuna..
Jimin-perempuan sial tu..aku akan bunuh dia..kalau dia buat something bad dekat kookie aku!! ! arrrrrgghhh semua ni salah aku!!*tumbuk sofa*kalaulah aku tak celupar sangat masa tu..perempuan tu takkan tahu pasal jungkook yang sebenarnya...pabo kau ni jimin!! Pabo!!
Dia perlu pertahanan jungkook,sudah bertahun jimin bersahabat dengan jungkook,hubungan mereka seperti adik beradik...Walau apa pun terjadi dia perlu halang hyuna dekati jungkook walaupun sahabatnya itu membencinya kerana menghalang kisah cintanya..jimin tidak halang jungkook suka sesiapa asalkan bukan hyuna.
*****************************************
<Di bilik hyuna>
Riaksi gadis itu bertukar terkejut setelah melihat apa yang spynya hantar.
Hyuna-arrrrrgghhh!!!!!!*tolak semua barang atas meja solek*nugu!!????nugu!!!?????????
Spy-tak silap saya nama dia song ji hyo.
Hyuna-mwo...???? Song ji hyo..huh..perempuan tu ingat dia boleh goda jungkook sesuka hati je!!!!cari siapa ji hyo tu?? And pastikan setiap gerak geri jungkook report kat aku arraso!!
Spu-baiklah cik hyuna*keluar dari bilik*
Hyuna mengoyak ngoyak gambar yang telah dihantar spynya tadi..gambar di mana membuatkan darahnya menyirap sampai ke otak...iaitu gambar ji hyo sedang menarik tarik tali leher jungkook yang kelihatan gadis itu seakan akan mahu mencium jungkook.
Dia benci dengan apa yang dilihatnya.dia bersumpah akan jatuhkan sesiapa yang dekati hak miliknya.
Hyuna-arrrrrgghhh!!!!! Aku akan musnahkan perempuan ji hyo tu!!!! Aku benci kau!!!!!*ketuk2 meja macam orang tak betul*
Tbc....
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔
FanfictionThis is my first fanfics hope enjoy (n˘v˘•)(n˘v˘•) Ji hyo perlu melindungi seseorang yang penting dalam hidupnya. penipuan demi penipuan menjadi taruhan bagi menutup identitinya yang sebenar. dia sanggup buat apa sahaja demi kebahagiaan si 'dia'biar...