chapter 19 (part 2)

1.9K 178 4
                                    

Ji hyo berjalan menuju ke arah jungkook lalu menariknya keluar daripada kelas, jejaka itu hanya menuruti langkah ji hyo...

Gadis itu  mengheret jungkook masuk ke dalam klinik sekolah,dia menolak jungkook lembut supaya duduk di sisi katil.selepas itu,ji hyo bertindak menyelongkar laci bagi mencari tuala lebihan dan kotak kecemasan.

Jungkook pulak sekadar menjadi pemerhati.dia melihat ji hyo dengan pandangan sayu..dia sedih...anak anak muridnya tadi berlaku kejam ke atas dirinya.dia sudah cukup baik kepada mereka, mengapa mereka sanggup buat begini padanya.

Apa salah aku..sampai..sampai aku dilayan macam nie..

Ji hyo sedar riaksi jungkook,gadis itu berhenti daripada mencari lalu duduk di sisi kanan jungkook.dia turut sedih.

Jungkook-go..gomawo*perlahan*

Ji hyo tidak mengucapkan apa2 dia membersihkan kotoran yang terlekat di rambut mushroom jungkook.dia melakukannya dengan hati yang perit.ji hyo cuba tahan air mata tetapi dia tak mampu...akhirnya dia menangis..

Jungkook-*pelik*ji hyo?? ? Kenapa dengan awak ni

Ji hyo-ke..kenapa dengan aku..??*buat2 bodoh*

Jungkook-*pegang tangan ji hyo*awak menangis sebab saya ke?

Ji hyo berhenti membersihkan rambut jungkook,dia menarik nafas bagi menyusun ayat..mana boleh cakap jujur nanti kantoi pulak perasaan dia yang sebenar terhadap mamt ni nanti.

Ji hyo-kau gila ker?buat apa pulak aku menangis sebab kau..yang..ni..er..yang ni..aku..ada sindrom mata berpeluh...!!*tipu*

Yelah..memang lah aku nangis sebab kau..kau buat aku makin pelik tau tak..!!

Jungkook-sindrom mata berpeluh??? Ada ke??

Ji hyo-of course...akulah penghidapnya*senyum kekok*

Aku pun tanya benda sama? Ada ke sindrom tu??

Jungkook-*senyum manis*gomawo sebab tadi..

Sudah lama jungkook tidak senyum macam tu padanya,ji hyo terlalu rindukan senyuman jejaka itu..masih lagi nampak comel dan hot maybe..

Ji hyo-aku buat semua tu bukan sebab kau tau tak!! Aku buat semua tu..sebab..umm..sebab..kemanusiaan

Aniyo..aku buat semua tu sebab aku suka kau..aku terlalu cintakan kau.

Jungkook-ouh..sebab tu rupanya*kecewa*apa2 pun..terima kasih ji hyo..tapi kenapa awak marah sangat tadi?awak tak perlu pun nak mengamuk macam tu..

Ji hyo-suka hati aku lah! Lagipun aku marah sangat  tadi sebab diaorang tu..diaorang tu..diaorang...*tak tahu nak cakap apa*

Jungkook-diaorang???

Ji hyo-tak..hormat cikgu!!Ye..tak hormat cikgu..

Shit! Penipuan ni betul2 menyakitkan hati!

Jungkook-*mata bulat sambil angguk kepala*

Suasana bertukar kekok dan sepi tiba2.mata jungkook liar memandang di sekeliling bilik rawatan tersebut manakala ji hyo tenung ke arah jungkook.

Jungkook tersedar dirinya ditenung oleh ji hyo lalu wajahnya merah padam.ji hyo tergamam melihat riaksi jungkook,tidak sangka ada juga mamat innocent macam dia ni..idea nakal menerjah di mindanya.

Ji hyo-kenapa..muka kau merah?*smirk*

Jungkook-*gulp*huh...mana ada..

Ji hyo-*duduk makin dekat*tu~~~~~♡♡

Jungkook-mana ada!!!

Dengan sepantas kilat ji hyo menarik tali leher jungkook sehingga wajah mereka hampir bertemu dalam beberapa inci..bibir mereka sangat hampir dan jugak mata mereka merenung antara satu sama lain.

Jungkook-urrggggghh ji..ji hyo??

Ji hyo-jangan tipu aku Jungkook...kalau kau tipu aku lagi...*suara menggoda*aku akan kerjakan bibir seksi kau dengan bibir aku..faham..??*smirk*

Jungkook-*blushing&angguk kepala laju2*

Ji hyo-*senyum*kau ni..comel la jungkook

Jungkook-mana ada saya comel...saya tak comel la..saya macho..*tenung ke dalam mata ji hyo*

Ji hyo terpukau dengan renungan mata jungkook...dia terlalu leka dengan sepasang mata coklat itu sehingga dia lupa keadaannya yang sebenarnya.hatinya kini memberontak untuk memberitahu jungkook tentang perasaannya yang sebenar.

Ji hyo-jungkook...ada benda aku nak cakap kat kau..aku..aku...aku sebenarnya...

Kringgggg!!!!Kringgggg!!!

Loceng tersebut mengejutkan ji hyo..
Dia baru tersedar akan perbuatannya tadi..cepat2 dia lepaskan tali leher jungkook..

Ji hyo-yes..waktu makan dah tiba...aku nak bla dah nie*gosok kepala jungkook*jaga diri baik2 tau budak...tata*lambai tangan kemudian pergi*

Fuhhhh nasib baik..loceng bunyi tadi...kalau tak mampus kantoi macam tu tadi..urrggggghh aku patut kawal perasaan tadi..

Jungkook kebingungan,dia cuba memikirkan apa yang ji hyo mahu katakan sebenarnya...gadis itu pergi tanpa menghabiskan ayatnya..

Jungkook-apa yang dia nak cakap sebenarnya?

Tbc......

[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔Where stories live. Discover now