(Di shopping mall)Sudah 1 jam kai dan ji hyo keluar pergi membeli belah bagi membeli barang perkahwinan mereka.pastinya insan yang paling bahagia dengan semua ini ialah kai.senyuman pada bibir jejaka itu tidak hilang sejak daripada tadi..
Dia tidak sangka ji hyo akan menerima pelawaannya keluar bersama.dia merasakan nasibnya baik hari ini..tapi dia tidak sedar bahawa jangkaanya itu meleset.
Kai-chagi..lepas ni kita nak pergi mana ye?*pegang tangan ji hyo*
Ji hyo-*tarik tangan dia daripada kai*aku terima semua ni bukan nak pergi shopping benda bukan2 dengan kau.ada benda aku nak cakap.
Kai-*juling mata ke atas*fine..oppa akan buat everthing for my chagi.*senyum*apa kata kita pergi masuk kedai ais krim tu..jom chagi..
Ji hyo-*meluat*tak payah..aku nak cakap kat sini je.
Kai-but chagi.
Ji hyo-aku cakap tak payah!tak payah lah! And one more thing berhenti panggil aku chagi..menjijikkan kau tau tak!
Kai-haha..aku ingatkan nak biasakan diri aku panggil kau chagi sebelum kita kawin nampaknya tak payah lah aku buat.
Ji hyo-whatever aku tak peduli apa kau nak cakap..aku dah buat keputusan pasal pertunangan kita ni...
Kai-really?kau buat keputusan apa? Aku haraplah something like..
Ji hyo-aku..nak putuskan pertunangan ni.
Kai-*beku sekejap*
Ji hyo-aku tak boleh hidup dengan lelaki macam kau!aku nak putuskan pertunangan ni!Aku dah tak kisah kalau ayah aku bencikan aku..aku tetap akan tamatkan benda ni semua...aku tak nak ada kaitan dengan hidup kau kim..jongin.
Kai-*terkejut*kau...kau...kau ji hyo!!!!!!!!!!!!!!!! Berani kau buat macam ni dekat aku!!! Semua ni..semata mata demi budak hingusan tu ke hah!!!!!
Ji hyo-*tarik kolar baju kai*jangan sesekali kau salahkan dia!!! Semua ni tak kaitan dengan jungkook pun!! Aku!! Aku yang tak nak kahwin dengan kau..hidup dengan kau sama dengan hidup macam dalam neraka..lagipun aku dah penat nak berlakon depan ayah kau dan ayah aku..yang aku ni bahagia bila bersama kau!!!!padahal sebaliknya...
Kai-*smirk*kau..ingat...aku akan terima semua ni ke hah!!!*tarik kolar ji hyo pulak*jangan mimpilah!!aku kim jongin!!!! Takkan sesekali lepaskan kau!! Aku akan jadikan kau milik aku!!! Kau suka ataupun tak!!! Kau! Kau! Kau milik aku!!
Ji hyo-* lepaskan kolar baju kai*heh..kau ni sama tamak macam ayah aku.aku kan dah cakap aku akan tamatkan pertunangan bodoh ni..aku akan jumpa ayah aku untuk hentikan semua ni..u have to get ready for it..*senyum jahat*
Ji hyo beredar daripada situ selepas dia berpuas dengan apa yang ingin dikatakan sebentar tadi..gadis itu tersenyum kemenangan kerana dia dapat tumpaskan kai dengan mudah sekali..
Tapi apa yang ji hyo tidak tahu kai sedang merancang sesuatu yang dahsyat selepas ketiadaannya di situ.
Kai-*keluarkan handset dia dari poket*kau dah..sediakan semua benda kan?pastikan kita tunggu masa yang sesuai barulah kita akan bunuh jeon jungkook.jangan sampai ji hyo tahu...bile tiba masanya nanti..jungkook yang dia sayang tu akan pergi buat selamanya...hahaha.
**************************************
Bang! Bang! Bang! Bang!
Jungkook-ji hyo!!! Ji hyo!!! Ji hyo buka pintu nie!!!! ! jebal buka pintu nie!!! ! arrrrrgghhh
Sudah 2 jam jungkook berdiri di depan pintu pejabat ji hyo namun tiada sesiapa pun yang memberi respon.hati jungkook bercelaru yang teramat sangat...terlalu pedih sangat untuk dia terima semua ini..
Jungkook-*melutut depan pintu*ji..ji..hyo..ji hyo!!!!!! Wae!!!!!!???!!!!! Wae...wae..*genggam something kat tangan*selama...selama ni..selama awak tipu saya???wae!!
Bang! Bang!!
Jungkook-*menangis teresak esak*ke..ke..kenapa...ke..kenapa awak tipu saya selama ni!!!!!!!!!!! Kenapa..awak mesti tipu saya...!!! Kenapa..
Pemikiran jungkook menjadi tidak waras apabila dia melihat something yang digenggamnya itu sekali lagi.berkali kali dia menggeleng geleng kepala..dia tidak percaya semua ini..
Jungkook-ani..aniyo..ji hyo..aniyo ji hyo!! Awak..awak bukan gangster kan..awak bukan gangster kan..ji hyo..ji hyo!!!!! Jebal!!! Buka pintu ni dan terangkan semua benda bodoh ni dekat saya!!! Ji hyo!!!!!!!!!.aarggghhhhh!!! Saya..benci...saya bencikan awak..ji hyo..saya bencikan awak!!!!!!!*jerit*
Jungkook bersandar pada pintu pejabat itu dan jejaka itu mula memeluk gambar yang digenggamnya tadi...dia tidak dapat berhenti menangis...hakikat bahawa ji hyo merupakan seorang ketua gangster terlalu menyakitkan untuk dia terima..
Akhirnya jungkook mengetahui identiti sebenar ji hyo..melalui kiriman gambar ke rumahnya.pada mulanya jungkook tidak mahu mempercayai tapi dia tidak boleh abaikannya..dia mahu dapatkan kebenaran yang sebenar daripada mulut gadis itu sendiri.
Jungkook-*keluarkan handset dia&call ji hyo*
Malangnye ji hyo tidak dapat dihubungi..hanya kotak peti simpanan suara sahaja yang berbunyi...
Jungkook mengambil keputusan untuk menggunakan peti simpanan suara..hanya ini sahaja caranya untuk dia berkomunikasi dengan ji hyo..sama ada ji hyo mendengar atau tidak...terpulang...
Jungkook-kenapa awak kene tipu saya selama ni? Kenapa..kenapa..ji hyo??..jadi..jadi..awak ni gangster lah ye..nae! Nae saya bencikan awak ji hyo!!!! Saya sangat bencikan awak sekarang ni!!!! Awak tinggalkan saya!!!! Awak tipu saya!!! Dan paling saya paling saya benci sekali saya bencikan awak sebab awak ni gangster!!! Kaum macam awak ni...memang keji..awak pun sama macam gangster2 yang lain!!!! Saya..menyesal sebab jatuh cinta dengan awak..mulai sekarang saya anggap awak dah mati dalam hidup saya*terus matikan telefon*
Jauh dari tempat jungkook duduk kini, ji hyo sedang menyorok di sebalik pokok sambil mendengar setiap peti simpanan suara yang jungkook hantarkan..gadis itu menangis sambil menutup mulutnya...dia cuba menahan suaranya daripada terkeluar..
Ji hyo-ia..ia..*sedu*ia dah..berakhir...*gigit bibir*dia..dia..dia..dah..bencikan aku..
(Di rumah hyuna)
hyuna tersenyum sambil melompat lompat melihat menderita 2 insan itu melalui rakaman video daripada spynya.bahagia betul dia rasa.
Hyuna-aku kan dah cakap jungkook...kau akan menyesal sebab tinggalkan aku.now..kau rasakn..bile dapat tahu perempuan yang kau cintakan sangat tu gangster tegar kat seoul hahahaha..kaum yang kau paling benci...
Berpusing pusing seluruh ruang tamu.
Hyuna-penderitaan korang ialah kebahagiaan aku..gembiranya rasa..*baring di sofa*
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔
FanfictionThis is my first fanfics hope enjoy (n˘v˘•)(n˘v˘•) Ji hyo perlu melindungi seseorang yang penting dalam hidupnya. penipuan demi penipuan menjadi taruhan bagi menutup identitinya yang sebenar. dia sanggup buat apa sahaja demi kebahagiaan si 'dia'biar...