(Di pejabat ji hyo)Tok..tok..tok..
Ji hyo-*baring kat atas sofa*urrggggghh apa pulak kali ni?!!!!!*jerit*
Kwangsoo-ada hal penting menanti cik puan..
Ji hyo mendengus geram, sudah lah dia baru sahaja balik menyerang sarang utama geng2 sparta...badannya masih lagi terasa sengel dek kerana sudah lama tidak menggunakan penumbuknya tadi..badannya berpeluh...mukanya juga terdapat sedikit calar..
Ingatkan dia mahu berehat rupanya masih ada lagi kerja yang dia perlu settlekan.
Ji hyo-buat esok je la..aku penat ni*tutup mata*
Kwangsoo-tapi..apa yang saya bawak ni cik puan bukan hal kerja tapi....*berhenti cakap*
Ji hyo-tapi apa? Cakap je la..aishhh kau ni buat aku hilang sabar betul la!!
Kwangsoo-ada orang bagi cik puan memo..katanya ia sangat penting!
Ji hyo-*mengeluh*nugu?
Kwangsoo-saya tak tahu..
Ji hyo-aarggghhhhh ade2 je benda nak kacau time rehat aku..*bangun&buka pintu*
Sebaik sahaja kwangsoo menyerahkan memo tersebut kepada ji hyo, berkerut kerut dahi gadis itu membaca something yang tertulis pasa memo tersebut.
-Datang ke cafe star pada pukul 6 petang-
Ji hyo-buya??? Dah lah..tak cakap siapa yang tulis!suka hati je nak suruh aku datang...ape dia ingat aku ni hamba ke?!*buang memo tadi*
Pada mulanya ji hyo tidak mengendahkan arahan pada memo itu kerana menganggap ianya sebuah gurauan,namun lama kelamaan dia menjadi resah..hatinya berbelah bahagi. Mahu atau pun tak? Susah betul nak pilih.
Ji hyo-*pandang jam kat dinding*apasal dengan aku ni?tak ji hyo jangan pergi..semua tu...*gelisah*aishhh tak salah aku pergi kan..just nak tengok je..
Akhirnya selepas beberapa minit berfikir ji hyo mengambil keputusan untuk pergi ke cafe tersebut.jika iainya satu gurauan itu tidak merugikan ji hyo..tapi kalau ianya bukan..pasti ada sesuatu akan berlaku kan?
Apasal aku rasa tak sedap hati je ni..rasa macam ada benda buruk nak berlaku...maybe perasaan aku je kot..relax ji hyo..kau cool..
***************************************
(Di cafe star)
Ji hyo menunggu dengan resah,sudah 5 minit dia menunggu...namun orang yang menghantar memo tersebut tidak muncul2.. ji hyo bukanlah jenis yang bersabar tapi dia akan berikan sedikit sahaja lagi masa untuk orang tersebut munculkan diri..kalau tak muncul jugak...nampaknya dia perlu pergi..
Ji hyo-*main ketuk2 meja*kalau lagi 5 minit dia tak sampai jugak aku nak bla..arrrrrgghhh buang mse aku je dtng! Baik tidur je..lagi bagus
Tibe2 ada seseorang yang menegur ji hyo sebelum ji hyo membuat keputusan untuk pergi daripada situ.pakaian wanita itu sungguh menjolok mata membuatkan ji hyo makin meluat tengok dia..tapi ji hyo buat bodoh je la..kalau diikutkan hati nak je ji hyo bagi ceramah free pada wanita ini..
??-u ni ji hyo right?
Ji hyo-*pandang gadis tu dari atas sampai bawah*yep..dan kau ni??
Gadis itu mengambil tempat di hadapan ji hyo dengan lagak yang selamba.kakinya disilangkan dan wajahnya sengaja diangkuhkan.
??-i yang hantar u memo tu..name i hyuna.
Hyuna??macam aku pernah dengar je nama tu..nanti kejap dialah perempuan yang jungkook minat tu..*sedih*
Dalam diam ji hyo menscan wanita itu..dari muka..turun ke badan..sehinggalah pakaian. Memang jauh beza betul daripada cara pemakaiannya.wanita itu nampak jauh lagi elegant dan bergaya daripada ji hyo.
manakala cara pemakaian ji hyo pulak sekadar jaket hitam dan seluar jean sahaja yang tersarung di badannya.memang jauh beza betul mereka berdua macam langit dengan bumi.
Patutlah jungkook suka sangat dengan minah nie..
Hyuna-listen..i akan cakap straight to the point je dekat u.i nak u jauhkan diri u daripada jeon jungkook.
Ji hyo-*terkejut*mwo???? Yay!!aku tahulah kau ni crush dia tapi tak payah lah nak over sangat sampai suruh aku jauh dari dia..tu dah naik lemak..
Hyuna-well i dah jangka semua ni berlaku..i know who you are song ji hyo?*smirk*
Ji hyo-*berpeluh dahi*a..apa..apa..maksud kau..ni?
Hyuna-*campak gambar depan ji hyo*
Ji hyo ragu2 untuk mengambil gambar itu, jantungnya berdegup kencang seolah olah baru selepas berlari 10 kilometer.
apabila ji hyo melihat gambar itu, serta merta mulutnya ternganga luas dan bibirnya menggeletar,matanya bulat sebab terkejut.
Hyuna-surprised!!suka tak hadiah i tu..
Ji hyo-*pandang hyuna tajam*apa..semua ni? Kau..intip aku ke??
Hyuna-yes..i intip u..mesti u nk tau why i doing this thing..sebab u kacau hak milik i song ji hyo.do u know how much jungkook love me*kelip2 kan mata*
Ji hyo-aku tak percaya semua ni..kenapa?kenapa kau buat semua ni ha!!! Aku tak kacau kau pun!!!kau memang nak mati cepat ke bitchhh!
Hyuna-aww..jangan lah cakap macam tu..kan i dah terangkan tadi..why i'm doing this.ahh and one more thing...i nak u jangan jumpe jungkook lagi..jangan datang dekat dengan dia pun..Walau 1 meter ok..*senyum*
Ji hyo-*Ketawa sinis*kau buat lawak ke?berani kau nak arah arahkan aku macam tu!!! Hey ni song ji hyo lah..aku takkan ikut apa yang kau cakap!! Semua yang terkeluar daripada mulut kau..semuanya tak berguna.
Kata kata ji hyo langsung tidak menakutkan hyuna..hyuna siap menguap lagi mendengar kata2 ji hyo.dia tidak takut apa2 walaupun dihadapanya kini seorang ketua gengster.
Hyuna-u dah habis cakap ke? ? Kalau macam tu giliran i pulak...i nak u dengar sini baik2,kalau u tak ikut apa yang i cakap tadi..i akan bongkarkan identiti sebenar u pada jungkook..u nak ke benda tu berlaku*senyum jahat*
Inilah yang dirancang hyuna rupanya,dia mahu mengugut ji hyo dengan menggunakan semua maklumat yang dia dapat daripada spynya supaya gadis itu mengikut segala kemahuannya.
Ji hyo-kau ni memang keji..*tangan digenggam kuat*
Hyuna-well i guess i am.*flip hair*
Apa yang berlaku pada ji hyo selepas itu? Adakah ji hyo akan mengikut segala kemahuan hyuna?
Tbc..
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔
FanfictionThis is my first fanfics hope enjoy (n˘v˘•)(n˘v˘•) Ji hyo perlu melindungi seseorang yang penting dalam hidupnya. penipuan demi penipuan menjadi taruhan bagi menutup identitinya yang sebenar. dia sanggup buat apa sahaja demi kebahagiaan si 'dia'biar...