<Di sekolah>
Jauh daripada pandangan orang ramai,kelihatan jungkook sedang berbual mesra dengan seorang gadis di taman sains, banyak mata memandang ke arah mereka terutama sekali pelajar2 yang berlegar legar di situ... pasti mereka sedang bergosip kesana sini pasal mereka berdua...lebih lebih lagi gadis itu seorng yang seksi, cantik, bentuk badannya pun sempurna dan paling penting sekali dia seorang model terkenal korea..
Jungkook-kenapa awak datang jumpa saya nie hyuna?*muka gembira*
Ye..siapa tak kenal hyuna, satu korea kenal gadis ini..dia dilebel sebagai sexy queen malah dia jauh lebih cantik dari mana2 gadis..sebab tu tak hairan lah jungkook sukakan dia..mereka berdua pun dah berkawan agak lama jadi perasaan suka tu pasti wujudkan..?
Hyuna-*pura2 senyum*
Heh..kau ingat aku datang nie sebab nak sangat jumpa kau ke huh? Kalau bukan sebab nenek kau tu kaya raya jangan harap aku nak datang jumpe kau*senyum jahat dalam hati*
Jungkook-ouh..ye sekarang waktu tengah hari! Awak dah makan?*senyum*
Hyuna-tak lagi lah oppa*mengedik*oppa..~~jom kita pergi makan dekat restoran mewah nak..*kelip2 kan mata*
Jungkook-*blushing*ta..tapi..hyuna..saya tak ada duit lah nak bawak hyuna pergi situ..*betulkan cermin mata*
Hyuna-*muka kecewa*ouh..yeke..tak pe lah oppa..tapi oppa kene janji..*suara manja*bawak hyuna kat sana tau..*peluk lengan jungkook*
Jungkook-emm..oppa janji*angkat sumpah*
Hemm senang je nak tipu mamt nie..lurus betul..
namun,sesi perbualan mereka diganggu oleh seorang lelaki yang berusia dalam lingkungan 30-an, , berpakaian kemas serta berkaca mata hitam..lagaknya seperti seseorang yang kaya dan berlagak.
Hakikatnya tak hairan pun cara pemakaian dan sikapnya begitu kerana dia merupakan manager hyuna..
Manager-*pandang jungkook*maaf..boleh tinggalkan kami berdua sekejap
Jungkook-ouh..boleh2..*pandang hyuna*saya ada kerja nak buat nie...lain kali kita jumpa ok*lepaskan tangan hyuna lepastu pergi dari situ*
Sebaik sahaja hyuna sudah memastikan kelibat jungkook sudah tiada serta merta wajahnya yang gedik dan manja tadi bertukar menjadi evil witch..
Hyuna-*jeling dekat manager dia*
Manager-apa yang u cuba buat nie?bercinta dengan mamat nerd pulak? Tak cukup2 lagi ke gosip u dengan sugar daddy tu hot satu gangnam pastu u nak timbulkan lagi gosip caple dengan budak nerd?*berpeluk tubuh*
Hyuna-*bangun dari kerusi*i know what i did..for you information i cuma gunakan dia for some bussiness.
Manager-bussiness?? What kind of bussiness hyuna? Stop playing around and do your work as top model korea!
Hyuna-*rasa jengkel*urrggggghh! Please don't make me annoying at you..budak tu kaya raya u tahu tak manager..nenek dia ada harta berjuta juta..so i takkan lepaskan peluang nie macam tu je..
Manager-*pelik*nenek dia yang kaya bukan dia?
Hyuna-why you are so dumb?*menjulingkan mata dia ke atas*dengar kalau u nak tahu nenek dia akan bagi semua harta dia yang berjuta juta tu bila budak tu berkahwin nanti..jadi harta tu automatik akan menjadi milik dia selama lamanya..dan..
Manager-*mencelah* wait! Don't say at me you gonna...
Hyuna-*senyum jahat*well that right..i nak berkahwin dengan dia and rampas semua duit dia yang berjuta tu..kita akan bersenang lenang nanti..
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔
FanfictionThis is my first fanfics hope enjoy (n˘v˘•)(n˘v˘•) Ji hyo perlu melindungi seseorang yang penting dalam hidupnya. penipuan demi penipuan menjadi taruhan bagi menutup identitinya yang sebenar. dia sanggup buat apa sahaja demi kebahagiaan si 'dia'biar...