Jelas kelihatan kai kini sedang bercakap dengan seseorang melalui telefon bimbitnya secara perlahan.ada sesuatu yang mencurigakan sedang dia rancangan sekarang nie..kadang kala matanya akan melihat sekeliling untuk melihat sama ada tiada sesiapa yang mendengarnya.hairan..
Kai-kau dah sediakan semua kerja2 tu kan?
??-ya bos..saya dah siapkan..
Kai-bagus..hari ni jugak..aku nak tamatkan riwayat si jungkook tu..pastikan kau buat macam kemalangan jangan tinggalkan apa2 bukti.
??-baik bos..tapi kan bos..hari ni kan hari jadi ji hyo..tak ke rasa...
Kai-*naik bengang*aku tak peduli kalau hari ni hari jadi ji hyo sekali pun!!!!!! Aku nak kau bunuh jeon jungkook hari ni jugak!!!!! Tu hadiah untuk betina sial tu!!!!! Kau faham!!!
??-ba..baiklah..saya faham..
Namun, sebelum sempat kai mematikan panggilannya tadi..entah dari mana muncul ji hyo di belakangnya sambil berpeluk tubuh.
Kai-*terkejut*er...aar..ji..ji..ji hyo? Apa..apa kau..bu..buat kat..kat sini..
Ji hyo mempamerkan sengihan jahatnya itu..wajahnya sangat menyeramkan.ye memang benar ji hyo telah dengar semua perbualan kai daripada mula sampai habis..jelas tertulis pada wajahnya dia akan bunuh kai pada bila2 masa..
Ji hyo-*berjalan perlahan lahan ke arah kai*aku...Ingatkan nak..jumpa..ayah kau..tapi..nampaknya...aku..nak..tahu..perkara yang sebenar apa yang kau dah buat selama ni..kebenaran tu akan terbuka juga kan kai*creepy smile*
Kai-ji hyo..ji hyo...ji hyo jebal..aku buat semua ni sebab aku cintakan kau..bukan ke kau dengan dia dah tak contact? Kenapa kau perlu ambik tahu pasal dia..ji hyo..tolong jangan...
Ji hyo-kau diam!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bam!!! Bam!!!!!
(10 minit kemudian)
Begitu sadis keadaan kai sekarang ni.wajahnya tidak lagi semacho dulu...penuh dengan kesan lebam sekarang nie..bibirnya hampir2 pecah..pastinya banyak kesan lebam yang tinggal di badannya..tu tak termasuk beberapa parut yang terpalit di kakinya..
Kai-urrggggghh...sakit..
Ji hyo-*tarik kolar baju kai*kau ni memang setan!!!!!!!!!berani kau nak bunuh jungkook!!!!! Bukan ke aku akn bunuh kau kalau kau cuba sentuh dia walau sedikit pun tak guna!!!!
Kai-*gelak mengejek*ha..ha.ha..uhuk..uhuk*darah terkeluar dari mulut*dari..pada..kau..fi..fikir nak..nak..bunuh..ak..aku apa kata..kau..kau...uhuk. .uhuk..pergi selamatkan...buah hati kau..hehehe*smirk*tu pun..ka..kalau Selamat...la..
Ji hyo-mwo!!????? Apa maksud kau tu hah!!!!!! Kau...kau!!!! Kau dah rancang semua ni ke hah!!!!
Kai-dalam masa...beberapa uhuk...uhuk..minit lagi...jung..jungkook...akan..terbunuh. ..kan..aku..aku..pernah cakap..aku..aku miliki kau wa..walau..walau apa cara sekalipun...ter..terma..suklah..bu..bunuh...orang yang..kau..sayang*gelak jahat*hahahaha
Ji hyo-Aaaarrrrrrrrgggggggg!!!!!! Kau!!!!patut mati je kai!!!!!*hentak kepala kai ke tanah*
Kai-.....*pengsan*
Pemikiran ji hyo menjadi tidak waras.otaknya bercelaru...seluruh badannya menggeletar.
Ji hyo-aniyo...Jungkook..aniyo...!!!!!!!!
Tanpa membuang masa ji hyo berlari secepat yang mungkin untuk mencari jungkook.dia tidak boleh biarkan jungkook disakiti...gadis itu berlari dan berlari lagi tanpa sedar kemana dia pergi.
Kegelisahan mula melanda ji hyo apabila jungkook tiada di sekolah apatah lagi di rumah...gadis itu cuba berfikir lagi kemungkinan besar jungkook akan pergi...
Ji hyo-tasik han???
Kali ini ji hyo berlari ke tasik han pula.
Dia kepenatan kerana terlalu banyak menghabiskan tenaga...tetapi itu tidak menjadi halangan untuk gadis ini meneruskan misinya mencari jungkook.dia perlu mencari jungkook tak kira apa yang berlaku.Malangnye tiada juga tanda2 jungkook ada si situ..ji hyo terjatuh ke tanah..dek kerana kakinya sudah lenguh...air matanya tidak henti2 mengalir.dia takut ada. Sesuatu yang terjadi pada jungkook...
Ji hyo-tak ada???? ? Jungkook tak ada dekat tasik han pun!!!!! ! ottoke????? Aniyo...aniyo...aku kene Selamatkan dia tak kira apa yang berlaku....!!!!!!!!!!!!!!!!andwae!!!!! Andwae!!!!!!
Apa yang kai rancangkan sebenarnya? Apa ya? Sempat ke ji hyo selamatkan jungkook sebelum terjadi apa2?atau..kejadian yang lebih tragis akan berlaku?
Ha..kalau nak tahu...bacalah chapter yang seterusnya...kuang...kuang kuang...
^3^...................*sengih*
Tbc...
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔
FanfictionThis is my first fanfics hope enjoy (n˘v˘•)(n˘v˘•) Ji hyo perlu melindungi seseorang yang penting dalam hidupnya. penipuan demi penipuan menjadi taruhan bagi menutup identitinya yang sebenar. dia sanggup buat apa sahaja demi kebahagiaan si 'dia'biar...