* VIII. Poznání nových přátel *

382 26 6
                                    

Ráno když jsem vstávala, do pokoje mi prosvítalo slunce a venku už Aramis střílel z muškety, Athos bojoval s d'Artagnanem a Portos si házel dýkou do slaměného panáka. Oblékla jsem si šaty ale pak jsem si řekla že si vezmu nové.

"Anno, jdeš dolů dnes tě představíme králi." řekl Aramis.
Tedy trochu jsem se divila jak to stihl dostat se nahoru tak rychle.

"Za králem... já nemám šaty.. nechci vypadat hrozně.Aramisi!!" křičela jsem a hrabala se v kufru a vyhazovala šaty ven.

"No skočíme za Amálii a Šarlotou.." řekl Aramis a chytl mě za ruku.

"Kam jdete, pozítří se koná turnaj " zeptal se Portos a hodil mi pergamen.

"Jen za Amálii a.." řekl Aramis.

"Aha chápu..." řekl Portos a usmál se od ucha k uchu.

° ° °

"Vítej Aramisi, proč jsi sem přišel? " řekla holka a ta druhá jen zamávala.

"Jen jsem vám chtěl představit Annu. Je dcera mušketýra a dnes ji máme představit králi ale ona si nemá co obléct a tak jdu k vám. " řekl.

"Ahoj já jsem Šarlot a tohle je Amálie.." pozdravila holka v šedých šatech, zrzavé vlasy a kolem ní chodila kočka.

"Moc mě těší, já jsem Anna." řekla jsem a vtom mi kočka skočila do náruče.

"Hm.. hezká kočka jak se jmenuje?" zeptala jsem se.

"Nora.." řekla Šarlot.

"Tak tedy jdeme tě obléct..jakou barvu máš nejradši.."

"Fialovou " řekla jsem.

Šarlot mi přinesla šaty a než jsem se k nim vyjádřila Aramis řekl :

"Tak tohle ne "

"K tobě by víc šli zelené, kvůli očím.."

"Tak jo" řekla jsem.

°Po půl hodině zkoušení šatů°
" Tohle je ono.." řekla Šharlot a Amálie se pousmála.

Ukázka šatů : (Ta holka v šatech jsem já Anna. Abyste vědeli jak vypadám, tedy po menší proměně)

(Líbí se vám?)

Pište do komentářů.. Ale teď k příběhu..

"Tak pojď musíme za králem.. Naschle Amalie a Šarlot.. " řekl Aramis a pobídl mě k odchodu.

"Už jdu.." řekla jsem a rozloučila se.

"Aramisi, proč tak spěcháme?" řekla jsem.

Když jsem šla po ulici připadala jsem si jako královna a trochu trapně..

Došli jsme do kasáren a Portos hned řekl:

"Ooo, tady máme princeznu.."

"Hm, díky.." řekla jsem s úsměvem.

"A teď za králem!!" řekl Aramis.

"Co s tím králem pořád máš Aramisi?" řekla jsem.

"Neřeš..." řekl a dovedl mi koně.

Díky za to že to čtete. Ano vím je to krátké. No co. Pokud máte nějaké typy, nebo návrhy pište do komentářů nebo zpráv. Votes potěší.

Tak čau
LuoisianaStorm :)

The Musketeers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat