* XI. Audience u krále *

379 28 12
                                    

Dojeli jsme na koních s Aramisem, Athosem a Trévillem k paláci. A hned se vydali dovnitř.

Vešli jsme do místnosti a tam byl král s královnou.

"Dob...dobrý d...den.." koktala jsem a pak se mírně uklonila.

"Aaa, ty jsi ta Anna, že?" zeptal se král.

"Ah, ano.." odvětila jsem.

"Tady Anna je dcera mušketýra Cornella, vaše veličenstvo.." řekl Aramis.

"A také už byla na jedné z misí které mohou dělat jen mušketýři..." řekl Athos a dal se do vyprávění.

°°°Po asi půl hodině°°°

"Nu, jen se tě zeptám, nechtěla by jsi jedním z účastníků na turnaji který se koná zítra. Velmi rád bych vás tam viděl.." řekl král.

"Co myslíte kardinále??" zeptal se král muže vedle něho.

"Je to žena vaše veličenstvo, ženy jsou jen jako publikum, nechci být zlý ale žena mušketýrka to nejde.." řekl kardinál.

"Ale no tak, nedramatizujte to.." řekl král.

"Bude mi ctí.." řekla jsem.

"Líbíš se králi to je dobře
,kardinála si nevšímej je to...mrzout..." zašeptal mi do ucha  Aramis ale Tréville to slyšel.

"Aramisi..neurážej kardinála ikdyž je, jaký je.." řekl Tréville.

°°°
V kasárnách

"Jaké to bylo u krále?" řekl Portos.

"Jdu na turnaj.." řekla jsem.

"No nechtěla by jsi trénovat??" řekl Athos a tasil na mě kord.

"Klidně, jen se převléknu.." řekla jsem a vzala si košili, kalhoty, dlouhé kožené boty a ještě opasek s kordem a tak.

"Tak jdeš?" řekl Athos a tasil kord.

"Tentokrát to neprohraji.." řekla jsem si v duchu a tasila kord téže. Šla jsem sekem po rameni ale on se vyhl. Hned na mě promluvil: "Ty a na turnaji, žena. To bych se tedy divil.."

"Neposlouchej ho, neposlouchej!" říkala jsem si v duchu.

Vtom na mě ale Athos vyjel horním sekem na hlavu a já se v poslední chvíli vyhla. Využila jsem nepozornosti Athose a podrazila mu nohy. Dala mu dýku na hrdlo ale v tom někdo hodil dýku, jen tak tak jsem se vyhla.

"Aramisi!!" zařvala jsem a hnala jsem se na něj. Toho Athos využil, zvedl se šel za mnou ze zadu a dal mi kord pod hrdlo.

"Nesmíš se nechat vyrušit a jsi mrtvá.." řekl Athos a zhodil mě na zem.

"Ach, no a co střelba z pistole? To je taky disciplína, ne?" řekla jsem.

"No je ale..." řekl Aramis.

"Aramisi no tak.." řekla jsem.

Podal mi mušketu a stoupl si vedle mě a řekl :

"Máš jeden pokus, dobře ho využij.."

Vystřelili jsme oba stejně. Aramis se trefil do středu a já taky.

"Trefila jsem se joo.." řekla jsem a vyskočila do vzduchu.

The Musketeers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat