* XXI. Nikonu to neřekni! Rozumíš? *

221 17 1
                                    

Dojeli jsme a ihned nás Tréville zaúkoloval : "Anno ty máš audienci u kardinála a ty Athosi jdeš se mnou nahoru do kanceláře , musím s tebou něco vyřešit.. "

"Dobře.." řekli jsme spolu.

Přišla jsem před kardinálovo sídlo a raději si vzala dýku do ruky. Jistota.. Ani jsem nezaťukala a hned vtrhla dovnitř.

"Tebe nenaučili slušného chování, měla jsi zaťukat.." řekl kardinál v křesle.

"Nechci tady strávit celý den,tak o co jde?!" řeknu.

"Nesnáším tě a hodlám se tě zbavit nadobro, dej si na mě pozor.. " řekl.

"To vím taky, ještě něco?" řekla jsem s očima v sloup.

"Jak sis užívala zkopání starosti?" zeptal se.

"Jak...jak to víte??" koktala jsem.

"Mám své zdroje.." řekl a tiše se uchechtl.

"Co po mě tedy chcete? Mám i jiné plány na tento den .." řekla jsem vážným tónem.

"Jen jestli chceš vědět kdo je tvůj bratr!!" řekl.

"NEMÁM BRATRA!!!" zakřičela jsem a už se chystala vytáhnout dýku.

"To si myslíš ty.." řekl.

''Kdyby jsem ho měla matka by mi o tom řekla.." odvětila jsem a pořád pevně svírala dýku.

"Nebo třeba ne.." řekl. "Třeba ti o něm neřekla aby tě ochránila.."

"Zrovna vy mi tady budete kázat o ochraně, vy který by nejraději všechny v paláci zabil a nechal si jen ty kteří budou vašemi loutkami, vy tupče.." řekla jsem.

''Já a tupec , to ty ani nevíš že máš bratra který neví ani o tobě.." řekl a ukázal na mě prstem.

"Jen se mě pokoušíte rozrušit, toť vše.." řekla jsem a odešla, zabouchla jsem dveře až sebou zatřásli..

Venku u jednoho stánku byl Portos a tak jsem ho šla pozdravit.

"Ahoj.." řekla jsem.

"Ahm..ahoj, co tady děláš?" řekl a zakousl se do jablka.

"Byla jsem u kardinála.." řekla jsem a slovo kardinál řekla velmi důrazně.

"Nechceš si něco koupit?" zeptal se mě .

"Nemůžu , nemám peníze.." řekla jsem.

"Něco si kup.." řekl a dal mi pět zlaťáků.

"Hm..díky.." řekla jsem.

Portos odešel a já se šla poroshlédnout po trhu. U jednoho stánku prodávali zbraně atd. Měli tam všechno od dýk, kordů, pistolí, měšců no a tak dál. Nekoupila jsem si nic a odešla. U jednoho stánku jsem uviděla Constance , prodávala látky.

"Dobrý den Constance, hezké látky.." řekla jsem.

"Děkuji, tohle je pro vás, myslím že jste to ztratila.." řekla a dala mi malou krabičku. Otevřela jsem ji a zjistila že v ní je náhrdelník, otevřela jsem ho a na něm byla...fotka mojí rodiny . Rychle jsem si šáhla ke krku. Bylo to velmi divné, na mém krku, byl ten stejný náhrdelník , který našla Constance.

'' Ledaže by jsem měla... ne kardinál nemá pravdu..ale co když mi tentokrát nelhal , co když vážně mám bratra..'' řekla jsem si v duchu.

"Já...už musím.." řekla jsem a rychle utekla pryč.

Doběhla jsem do kasáren,udýchaná.

"Anno, co se ti stalo?" zeptal se mě Portos.

"Nic jen jsem běžela od trhu sem. Takže úplně v poho.." řekla jsem.

"Chce tě vidět Tréville, ohledně té mise s Athosem." řekl Aramis.

"Athos je tam celou dobu, co jsem byla pryč?!" zeptala jsem se .

"Ahm..ano." řekl Portos.

"A kde je d'Artagnan?" řekla jsem.

"Dostal úkol.." řekl.

"No tak jdeme říct o misi, co jsem tam provedla..." Řekla jsem a hluboce se nadechla a vešla do kanceláře.

"Anno, jsi tu brzo.." zděsil se kapitán.

"Vadí to nějak?" odsekla jsem.

"Ne.'' řekl. "Takže co jste zjistili na misi, našli jste toho vraha??"

"Ano pane, byl to tento muž.." řekl Athos a ukázal na obraz. "Byl už pětkrát odsouzený ale vždy uprchl.."

"Kde je teď?" zeptal se kapitán .

"Mrtvý.." řekla jsem.

"Aha, d'Artagnan šel zjistit příhodu, že prý někdo zkopal starostu, nevíte o tom něco? Byli jste v té vesnici. Nepřišlo vám něco podezdřelé??" zeptal se kapitán Tréville.

Já jen stála a přemýšlela zda mu to říct či ne.

"Anno nevíš o tom něco?" řekl kapitán. "ANNO!!"

"Hm.. co..co se děje?" vyhrkla jsem.

"Nevíš něco o tom starostovi? " řekl.

"Ne, nevím.." řekla jsem.

"Dobře, teď odejděte.." řekl.

Vyšla jsem ven a Athos mě zastavil a řekl :

"Stejně mu to budeš muset říct,nebo se to brzo zjistí.."

"Já vím ale.." řekla jsem.

Tak další kapitola. No ta čauky mňauky u další kapitolky. Jinak sháním kohokoliv kdo mi udelal cover na moji novou knížku Vampire school . Celkem je mi jedno co tam bude, ale chci tam upiri zuby, a treba i krev, a hlavne holku a kluka upira, a taky i uplnek a upir zvíře.. Díky moc.

A i tuto dýku..

A i tuto dýku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
The Musketeers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat