* XI. Turnaj pokračuje *

296 21 2
                                    

"Teď!!" řekl muž a odhodil rukavici.

Chodila jsem pořád dokola s kordem v ruce. Nesmím zaútočit jako první toho by využil. Už nevydržel a šel sekem na rameno. To byla chyba. Využila jsem toho a jeho sek odrazila a šla sekem na holeň. Toho si ale nevšiml a spadl. A tím pádem i prohrál.

"Byla jsi dobrá." řekl Athos.

"Dobře.." řekl Tréville a šel ven.

"Byla jsi nejle..." řekl Portos ale přerušil ho výstřel venku. Vyšla jsem ven a viděla nějaké maskované bandity.

"Chraňte krále a královnu!!" zařval Tréville a nabil si pistoli.

"Anno, vem si opasek a pojď!" zařval Aramis a sám si vzal mušketu.

"Už jdu!" odvětila jsem a nabila si pistoli.

"Najděte Annu de Flories!!" zařval nějaký muž na koni.

"Co chcete?" zařval král a krčil se s zlatým kordem.

"Vydejte mi Annu de Flories a nikdo nepříjde k úrazu!!!" řekl a pak bylo ticho. Přistoupila jsem, sundala si klobouk a odhodlaně řekla :

"Já jsem Anna de Flories,to mě hledáš, nemám-li pravdu "

Ukázal na mě pistolí a řekl dvoum chlápkům ať mě svázají. Podívala jsem se dozadu a viděla Athosův výraz který říkal:

"To se jako vzdáváš, myslel jsem že je v tobě víc.."

Mrkla jsem na něj ale asi to nepochopil. Šla jsem a oddalovala se a když nastala chvíle, vzala jsem dýku a rozřezala si provazy, zabila chlapa který byl vedle, potom ještě dva. Namířila pistoli na toho chlapa na koni a vystřelila. No trefila jsem se. Spadl z koně. Já nasedla na toho koně a ještě zabila zbytek. Potom jsem se vrátila na turnaj a klidným hlasem řekla:

"Tak kde jsme to byli?"

"Anno za tebou!!" řekl Aramis a hodil dýku po chlapovi který se za mnou hnal s kordem.

"D...díky.." řekla jsem.

"Anno, rád bych vás měl zítra na lovu, příjmete mou nabídku?" řekl král.

"Ano, ráda. Lovit umím.." řekla jsem.

"Nu tedy mušketýři vyhrávají, jako vždy.." řekl král a dal mi zlatý kord.

"Víš že zlatý kord je jen na okrasu a nesmíš ho využít v boji,že jo?" řekl Portos a pousmál se.

"Jo ale je hezký.." řekla jsem a tasila.

Došla jsem do kasáren a všichni slavili a pili víno a já slavila s nimi a vytasila meč. Po asi dvou hodinové oslavě jsem se dokopala do postele opilá. Lehla jsem si a usnula. Ale vzbudila jsem se v noci a šla si dolů trénovat šerm. Viděla jsem tam sedět Athose.

"Ahoj, proč nespíš?" zeptala jsem se.

"No,nějak mi to nejde. A proč nespíš ty?" zeptal se.

"Já spala ale už se mi nechce.." řekla jsem.

"Asi půjdu spát.." řekl Athos a odešel.

"A...ahoj.." řekla jsem a podle svého plánu šla zkoušet šerm.

Po chvilce mě to přestalo bavit a šla si zase lehnout. Vlezla do pokoje. Byla tam tma, sundala si oblečení a šla spát.

The Musketeers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat