* XXXIII. Zpátky v čase *

190 14 2
                                    

Dnes se trochu vrátíme do minulosti. Ono to bude skoro na nic, když čtete knihu od Divergent_AB Musketeers with girl, tak ona tam má hlavně to co trochu čtenáře zorientuje ale já mám pocit že to bude nuuuda, ale zkusíme to.

Flashback Athos

"Tak pohněte, ať dojedeme do té vesnice ještě dnes!! " houkl jsem na své tři společníky Aramise, Porthose a d'Artagnana.

"Uklidni se Athosi, je to asi dva kilometry odtud.. to zvládneme." řekl nevrle, ale s úsměvem Porthos.

"Souhlasím s Athosem trochu pohneme.. mám něco na zítřek domluvené.." odvětil Aramis.

"Co to je? To tvoje domluvené? Snad ne, sraz se ženou.." řekl Porthos.

"To je jedno.." řekl Aramis a vrazil Porthosovi do ramena pěst.

Cesta byla poklidná a ve vesnici nikdo moc nebyl. Porthos s d'Artagnanem měli na práci, zjistit věci ohledně naší mise. Já a Aramis jsme se rozhodli podívat a utábořit v jednom starém domku. Nikdo, nikde. Vtom někdo vystřelil a trefil se do vázy vedle Aramise.

"Hou, co to je? Myslím že tu někdo je.." řekl Aramis.

"Nevím.. Rozdělíme se a prozkoumáme to tu. Kdyby něco, křič! " řekl jsem.

"Nemusím křičet, bude stačit když toho vetřelce zajmu.." řekl.

"Ale i tak, kdyby něco křič.." řekl jsem a odešel se podívat do sklepa.

Nic moc tady nebylo, jen staré smetí. Pistole, kordy, klobouk, staré knihy. Jednu z nich jsem vzal a začal ji prolistovávat, vtom jsem ale uslyšel Aramisův křik.

"Pusť mě!" řekl zdáleně.

Šel jsem podle hlasu a uviděl Aramise a někoho vzadu s namířenou pistolí a vraženou do Aramisových zad.

"Co se tady děje Aramisi?" zeptal jsem se a namířil pistoli na.. dívku. Aramisův život má teď v ruce dívka.

"Ale nic a pryč z mého domu zlodějové!!" řekla odhodila Aramise pryč. Odešli jsme.

°°°

"No dobrý, teď nevíme kde přespíme.." odfrkl jsem.

"Co tam?" navrhl Aramis a ukázal prstem na staré ohniště za domem.

"To se dá.." řekl jsem a šel rozdělat oheň.

"Už jste se vrátili.. Něco jste zjistili?" zeptal se Aramis. Porthos a d'Artagnan neprohodili ani slovo.

"Co s Vámi je??" zeptal jsem se.

"Jen..no..my.." koktal d'Artagnan.

"Zabili jediného svědka.." dořekl Porthos.

"Jak..jako..zabili?" zeptal jsem se.

"Někdo nás sledoval a my jsme ho..zastř..zastřelili.." vyhrkl Porthos.

"Vy jste..." nedořekl jsem.

"No tak nic. Půjdeme si lehnout. Musíme toho zítra hodně vyřešit. ." navrhl Aramis.

"Třeba schůzi s tvou ženou.." zasmál se Porthos a Aramis mu hned jednu vrazil. Zasmál jsem se.

Měl jsem první hlídku. Vtom ke mě přišla ta dívka která napadla Aramise.

End the flashback

Jak jsem řekla je to nuda. Ale mě moc nenapadá jak pokračovat, tak se trochu vracím zpět..

No tak čauky mňauky u další kapitolky LouisianaStorm

The Musketeers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat