* XVI.Pomalu se stávám mušketýrem,no ne tak docela spíše vězněm *

282 21 0
                                    

"Co jste zjistili?" řekl Tréville když jsme přijížděli.

"Ten Jan je...mrtvý a podle všeho ale objednal střelný prach do paláce.. " řekl Athos a předložil podepsaný papír.

"Nu dobrá, a proč je Anna zraněná ?" řekl Tréville.

"To je to tak vidět?" řekla jsem.

"Alexandr!!" řekl Aramis.

"Ah, vy jste ho potkali?" zeptal se Tréville.

"No ano.." řekl Aramis.

"To je teď jedno běžte na slavnost.."

Šli jsme a povídali si o tom jak slavnost probíhá ale do cesty se nám postavil Alexandr.

"Máme nevyřízené účty pánové!" řekl.

Vyjel na mušketýry, tedy na Aramise ale horním sekem se mu Aramis vyhnul. Pokusila jsem se bojovat a sekla ho kordem do holeně. Sek oplatil ale do boku kde jsem byla raněná. Zakňučela jsem jako pes ale bojovala dál. Alexandra jsem zabila když jsem v nepozorné chvíli vrazila dýku do zad. Došli jsme k paláci a vydali se směrem ke králi. Vtom z paláce vypadli dva strážní a já ihned věděla že se něco děje.

"Jdeme!" zavelel Athos a vyrazil první. Když jsem se došourala se zraněním do paláce, viděla jsem jak jsou zločinci svázani a no prostě vyřešeno.

"Kde jsi byla??" řekl Athos.

"Na cestě! Pokud sis nevšiml jsem zraněná." odvětila jsem.

"Promiň.." řekl.

Odešli jsme z páláce a Aramis mi řekl:

"Chceš si užít nějaký vzrušení?"

"No, klidně a jaký vzrušení??" řekla jsem.

"Souboje s jinými mušketýry, to se ti bude líbit.." řekl a pomohl mi na koně.

° V lese poblíž paláce °

Schovala jsem si vlasy pod klobouk a zaujala bojový postoj.

"Víš co nejdůležitější?" zeptal se mě Portos.

"Vyhrát?!" řekla jsem.

"Přežít! Klidně škrábej, kousej, per se zuby nehty jo.." řekl Portos.

"A teď!" řekl Athos a upustil rukavici. Vyjela jsem horním sekem na hlavu ale vyhl se. Shodil mě na zem ale kvůli tomu že jsem zraněná jsem se nezvedla. Za chvíli jsem se zvedla a tasila znovu kord. Ale vtom.

"Stůjte!!" zařval chlap na koni a jak kolem nás projížděl shodil mě na zem.

"Gardisté!!" zařval Aramis a pokusil se mi podat ruku ale taky byl shozen.

"O co jde?!" zařvala jsem.

"Tyhle zápasy jsou zakázané.." řekl muž.

Když jsem se pokusila vstát zhodil mě znova dolů.
Došli k nám další chlapi a svázali nás. Chytli nás, sebrali nám zbraně a dovedli nás k věznici.
Tam už stál kapitán Tréville s vážným obličejem.

"Pokud se budete takhle chovat, mám svázané ruce nemůžu se vás zastat." řekl a odešel.

"Pojď ty mušketýrská chátro.." zařval chlap a všechny nás hodil do vězení.

"Mohly byste prosím ze mě slést!!" řekla jsem. Není snadné se zvednout když jste zavaleni čtyřmi statnými mušketýry.

"Jo už se zvedám.." řekl nevrle Portos a zvedl se.

"Co budem dělat?" zeptal se Athos.

"Co tak asi můžeme dělat když jsme ve vězení Athosi, zdrhat?" zavtipkoval Aramis a strázce se na něho zle podíval a já se usmála.

"Utečeme?" zeptala jsem se.

"Cože?!" řekl Athos.

"Ne, to nepůjde a jak bys tak asi chtěla zdrhnout?" zeptal se mě d'Artagnan.

"Pomocí tohohle!" řekla jsem a v ruce držela malinkatou lahvičku.

"Co to je?" zeptal se Aramis .

"Jed, co sis myslel že to je??" řekla jsem.

"Parfém.." řekl Aramis.

"Ach..." řekla jsem a vyndala minci.

"Co s tím chceš dělat?" zeptal se Portos a už po minci šel.

"Hej nech toho,je to jediná naděje." řekla jsem a vytrhla mu ji z ruky.

"Plán je takový..." šeptala jsem.

Líbí? Napínavé co? Brzy bude další. A taky se jukněte na

IceHelss a klidně i na

Divergent_AB a pokud máte

ještě čas tak na xxC-r-a-z-yxx a

možná i AliaBlack či Melisabett

nebo i na nobodysk či

RetardkaCZ.

Tak čauky mňauky u další kapitolky.

The Musketeers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat