* X. Turnaj *

315 22 0
                                    

"Tak pojď ať příjdeme včas.." řekl Athos a hnal se na koni daleko přede mnou.

"Já...to s koněm umím ale ne jako ty .." řekla jsem.

"To zvládneš pojď!!" pobídl mě Athos a zpomalil.

V kasárnách

"Tak co chceš trénovat na turnaj"
řekl Aramis a dal mi mušketu.

"No...klidně..." řekla jsem.

"Trefíš-li se nebude mě zajímat co jsi včera večer dělala" řekl a vystřelil. Trefil se pak jsem vystřelila já a tady se trefila ale Aramisovi i tak vše vysvělila.

"Jďete na turnaj.." zavelel Tréville. Vzala jsem si svůj opasek a šla. Došli jsme na paseku a už jsem viděla krále jak se na mě usmívá. Úsměv jsem oplatila a šla do stanu mušketýrů.

"Takže první jde Athos s šermem, druhý je Portos s praním zuby nehty, třetí jde Aramis s mušketou, další je d'Artagnan s téže šermem, pak ty Lukiasi jdeš na praní zuby nehty a pak ty Anno s mušketou a pak jdeš i na šerm,potom jde..." řekl Tréville a šel se podívat ven.

"Hodně štěstí Aramisi.." řekla jsem a dala mu pusu. Začervenal se a jeho pohled změnili fanfáry venku. Vyšla jsem a viděla Athose jak šermuje, šlo mu to. Šel sekem na rameno, protivník se ale vyhl a kopl ho do zad, Athos se svalil a kord mu odpadl z ruky. Athos ale využil svůj trik

Řekl :

"Hele tam.." ukázal prstem na praporek. Vtom když se tam díval protivník jinam, ho kopl do břicha a on se svalil. Dal mu kord pod krk a jeho kord zapíchl do země na naši stranu jako výhru.
Šel Portos, ten jen přišel vrazil pěst do spánku a odešel. A kord zapíchl na naši stranu.

"Aramisi teď ty." řekl Tréville a dal mu mušketu.

"A teď disciplína mušket kdo se trefí do středu terče vyhrává" řekl muž a odešel.

"Hodně štěstí.." řekl Portos a pousmál se.

Aramis šel a když řekli teď vystřelil. Trefil se. Jako vždy. D'Artagnan vyhrál téže a pak jsem přišla na řadu já. Vzala jsem si mušketu a šla.

"Teď.." řekl muž.
Nemohla jsem přestat myslet na ten vzkaz, že pokud Athose nenechám být na pokoji že mě zabije. Z mého myšlení mě vytrhla pěst do ramene.

"Co...co se děje??" řekla jsem.

"Vystřel!!" křičel muž.

"A...ano.." řekla jsem a vystřelila. Netrefila jsem. Jak bych taky mohla když jsem se ani nesoustředila. Došla jsem do stanu a zahodila mušketu.

"Anno, co se tam stalo?" došel za mnou Athos.

"Já...jsem si vzpomněla na ten vzkaz.." řekla jsem.

"Klid to jen od Milady de Winter, víš kolik takových vzkazů jsem dostal já? Mnoho. A jsem na živu..." řekl Athos a odešel.

"Teď šerm.." řekl muž venku.

"Jsem Anna, dcera mušketýra, pokud tento zápas nevyhraji nejsem hodna se nazývat jím.." řekla jsem a dala kord do pochvy.

The Musketeers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat