Harry
Am inchis geamul camerei mele, privind bland spre corpul micut din patul meu. Imediat ce sarutul nostru se terminase, Skylar incepuse sa se comporte dragastos. Nu neg ca nu imi place asta, dar cred ca era ceva in bautura ei, si asta mi-a fost dovedita atunci cand ne-am asezat pe una din canapelele de acolo, capul ei asezandu-se pe umarul meu, adormind intr-o fractiune de secunda. Din ce am inteles de la tv, este in acea vacanta intersemestriala chiar acum, deci nu are scoala. Este in jur de 6 dimineata, iar pustoaica doarme in patul meu. Stiu ca nu este bine ce fac, insa nu ma pot abtine. Pur si simplu am imbracat o cu un tricou de al meu, dandu-i jos pantalonii. Era incomfortabil pentru ea sa doarma in aia, si chiar mi-am abtinut hormonii sa nu o ia razna atunci cand i-am observat sanii micuti. Hainele ei erau patate cu suc de visine, asa ca le-am dus la spalat. Imediat ce am terminat cu astea, m-am bagat langa micuta pustoaica, tragand-o la pieptul meu si sarutandu-i fruntea bland.
S-a foit usor, insa am ignorat asta si am mai depus un sarut, de data asta pe tampla ei. Era asa de calma cand dormea, si am zambit. Am zambit la fata micuta din bratele mele, probabil drogata, insa respira. Asta era bine. Este in viata si respira. Si este in bratele mele. Cat de bine se simte, Dumnezeule. M-as putea obisnuii cu asta, si sa fiu al naibii de nu o sa-i strang mana tipuiui care a pus praf in sucul ei, apoi o sa-l pocnesc cu toata forta. Nu stiu ce drog a folosit, insa era inofensiv. Poate doar somnifere, insa eu sunt inregula.
Corpul ei s-a intors, acum stand cu spatele ei mic spre fata mea, asa ca mi-am pus un brat in jurul ei, tragand-o mai aproape. Voiam sa o fac sa se simta confortabil, asa ca trebuia sa simta caldura emanata de corpul meu. Am zambit. Sa fiu al naibii. Am zambit! Am zambit dupa atat de mult timp, si nu era un zambet fals, era unul cald si frumos. Am zambit din inima, din dragoste pentru ea. Imi place de mica pustoaica din bratele mele. Foarte tare.
*In jur de ora 13, micuta Skylar a inceput sa miste. Ochiul meu s-au deschis imediat, apoi am privit-o. Avea ochii larg deschisi, privind speriata imprejur. Nu stia ce se intamplase cu ea. Nu stia ca este la mine, nu fusese niciodata in camera mea, in patul meu, in bratele mele. Mana ei mica mi-a prins bratul din jurul abdomenului ei, incercand sa o indeparteze, asa ca am lasat mana moale si ea a dat-o la o parte. Abia atunci cand s-a ridicat in fund a observat ce purta. Ochii ei au calatorit prin camera, probabil cautandu-si hainele.
"Le-am pus la spalat, nu te speria." am spus cu o voce a dracului de ragusita, spatele ei tresarind si intorcandu-se spre mine speriata.
"Doamne, Harry. Credeam ca am fost vioalata." a spus si si-a atins pieptul cu o mana, din cauza socului suferit, cu ocazia asta observand ca nu are sutien. "Harry..." a soptit si am chicotit.
"De unde stii ca nu am facut-o?" am luat-o peste picior.
"Contractul." a spus simplu.
"Aparent, in contrat era interzis sa te dezbrac si sa te imbrac sau sa te ating. O puteam face si pe asta." am ridicat din umeri, privindu-i expresia.
"Glumesti, nu? Adica, tu chiar... Adica... Doamne, Dumnezeule!" a tipat si s-a ridicat in picioare, mergand speriata prin camera.
"Calm, pustoaico. Hainele tale erau patate de suc de visine. Doar le-am dus la spalat. Ai adormit la club." spun bland si ii prind mana tragand-o spre pat, insa riposteaza.
"Am adormit? Nu-mi amintesc decat..." a spus si obrajii ei au rosit. "Am dansat, corect? Mi-ai cantat, si ne-am sarutat." a spus bland si am afirmat. "Apoi filmul meu s-a rupt. Nu mai stiu nimic." a spus speriata.
"Ne-am asezat pe o canapea si ai adormit cu capul pe umarul meu. Pareai extenuata." am explicat si ea s-a asezat langa mine.
"Tu doar.. Tu doar ai avut grija de mine, corect?" a spus bland si am aprobat.
Mana ei s-a asezat pe obrazul meu brazdat de taietura ce mi-a schimbat viata in totalitate, privindu-ma in ochi. Credeam ca ma va saruta, speram ca o va face. Insa nu, fata mi-a cazut, si am simtit cum nervii mi se intind la maxim.
"Imi datorezi 200$." a spus bland si dulce.
Serios? Ea s-a purtat asa frumos cu mine si acum... E o profitoare, in adevaratul sens al cuvantului.
Am preferat sa tac din gura si sa iau portofelul de pe noptiera, scotand doua hartii de acolo si intinzandu-le catre ea.
"Multumesc." a zambit si eu am fumegat.
In ce dracu m-am bagat?
Cum spuneam, micuta profitoare o sa-si ia fundul din casa mea si o s-o tuleasca in casa ei, cu banii mei, apoi la dracu stie ce facultate. Trebuie sa fac si eu un contract d-ala.
Mi-am ridicat corpul de pe pat si m-am dus la birou, luand o foaie si scriind repede pe ea cu un pix de culoare neagra. Dupa 5 minute, pe foaie erau scrise niste cuvinte din care sa reiasa ca ea nu pleaca de langa mine pana cand nu se indragosteste. Ceea ce n-o s-o faca nici atunci fiindca este indragostita. Aici este capcana, iar bruneta sper sa cada in ea.
Am intins foaia spre bruneta ce iesise din camera acum ceva vreme, acum fiind in fata mea cu o cana in mana. Probabil cafea.
"Ce este asta?" a spus Skylar incruntandu-si sprancenele.
"Un contract." am spus si umerii mei s-au ridicat simplu.
"Ce? In ce consta?" a spus si eu mi-am dat ochiul peste cap.
"Ai ochi. Chiar doi." zic ironic si ea chicoteste usor, citind foaia pe care eu am scris-o acum cateva minute.
Ochii ei albastrii se plimbau cu mare atentie peste scriul meu, incruntandu-se uneori, apoi ridicand o spranceana.
"...prin asta atestandu-se faptul ca domnisoara Skylar Sykes nu o sa il paraseasca pe domnul Styles inainte de a se indragostii de el." a citit ea si m-a privit. "Adica sunt blocata aici pana cand ma indragostesc de tine?" a zis si am ridicat umerii. "Nu semnez asta."
"Ba o s-o faci, la dracu. Am semnat dracului o hartie si iti dau bani in fiecare zi. O sa semnezi asta de buna voie, sau o sa te torturez pana o sa semnezi." am fumegat si ochiul meu a privint-o amenintator.
Ea doar a dat din cap speriata si a semnat repede foaia, intinzand-o spre mine.
"Fata buna." am spus si am luat foaia din mana ei.
Acum este si ea blocata aici, cu mine. Fie ca ii place sau nu.
Next la 10 voturi si 5 pareri.
CITEȘTI
Beauty And The Beast
FanfictionSkylar Sykes este o tanara domnisoara de 18 ani, care hotaraste sa se angajeze la un club local, pentru a putea strange bani. Facultatea era destul de scumpa, iar tatal ei nu facea fata tuturor necesitatilor. Harry Styles, in varsta de 25 de ani o i...