17

2.7K 254 35
                                    

Harry

"Harold Styles?"

Vocea asta, n am mai auzit o de ceva vreme. Jesse, fratele meu, se afla la celalalt capat al firului, la telefonul lui Skylar, ceea ce inseamna ca o are pe Skylar. De unde dracu stia el ca Sky e cu mine? Oare m a urmarit in tot acest timp?

O multime de intrebari, nici un raspuns.

"Jesse." Am latrat in telefon si el a ras batjocoritor.

"Oh, ti-ai amintit de bunul tau frate. Ce dragut." Zice razand si eu strang telefonul in mana.

"Da i drumul si zi mi unde e." Spun calm si apoi aud vajaituri pe fundal.

Ce naiba?

Dar raspunsul la intrebare este elicopterul care a zburat drep pe deasupra capului meu. N am mai stat pe ganduri si am luat pistolul de la spatele blugilor, dand sa trag un glont, insa ma opresc. Daca nimeresc, o sa se prabusasca toti. Inclusiv Skylar. Nu pot lasa asta sa se intample.

Am fugit la masina si am plecat in viteza. Am scos cartusul cu gloante din pistol si l am inlocuit cu altul, acestea avand un cip in ele ca sa putem sa luam urma diferitelor chestii pe care le urmarim.

Schimbam vitezele ca un nebun, facand slalom printre masinile de pe autostrada, vazand elicopterul. Zbura jos, aproape de sol, apoi am scos pistolul pe trapa si am tras, nimerind partea din spate a a elicopterului, apoi s a facut nevazut.

*

"Intra pe laptop si cauta coordonatele." Am zis imediat ce am intrat in delozit.

Matt s a mobilizat imediat si a inceput sa tasteze pe tastele prea mici pentru degetele lui groase.

"De ce dracu ai impuscat un elicopter?" A zis Erik dand peste cap sticla de bere pe care o avea in mana.

"E Jesse, o are pe Sky." Zic speriat si ei izbucnesc in ras.

"Bruneta?" Zice Matt.

"Aia cu ochi albastrii?" Zice Erik.

"Da, la dracu, da. O are pe Skylar. I am zis tot lui Sky peste treaba asta." Zic repede si fetele lor cad.

"Poftim?" Amandoi odata.

"Da, la dracu. Istoria din '89. E exact la fel. Taica su e sef la politie, nu stiu ce draci invarte el pe acolo, si m a amenintat si la dracu, Jesse a luat o caci stia ca i am zis. Dar ar dracii." Tun eu si iau laptopul vazand coordonatele locului.

E scurt, stiu, dar vreau sa va las in suspans. Vot + parere. Vreau ca parerile sa fie cam egale cu numarul de voturi daca se poate. Multumesc pentru lecturi.

Beauty And The BeastUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum