I-am facut cu mana lui Harry in timp ce mergeam spre intrarea in casa, acum fiind in jur de ora doua dimineata. Am lucrat in plus pentru a remedia greselile de luni, cand nu am apucat sa merg la scoala sau la lucru. Acum trebuie sa dorm si sa-mi reincarc bateriile pentru scoala. In mai putin de sase ore, scoala incepe iar eu voi fi foarte obosita. Poate imi conving tatal sa ma invoiasca sub pretextul ca fumul de la bar m-a ametit.
"Cine te-a adus?"
Aproape am tipat atunci cand i-am auzit vocea tatalui meu.
"Nu trebuia sa dormi la ora asta? O sa fii obosit maine la sediul politiei." am spus si am dat sa merg spre scari, insa el m-a oprit.
"Mai bine ti-ai face griji despre ce o sa creada lumea cand fiica sefului departamentului de politie o sa fie vazuta langa un fuligan cu fata taiata." a izbucnit deodata, eu ramanand socata. "Ce ti-am spus?" a spus spre mine, tinand mainile pe umerii mei si zgaltaindu-ma. "Raspunde-mi dracului, Skylar!" a tipat si m-am tras din mainile sale.
"Nu te-ai gandit la ce o sa spuna lumea in legatura cu faptul ca fiica sefului departamntului de politie lucreaza la un club de noapte?" i-am raspus pe un ton la fel de ridicat.
Nu o sa il las sa ma calce in picioare.
El a oftat si mi-a facut semn sa merg spre camera. Am urmat sfatul sau insa nu inainte sa aud cum spune:
"Mi-am gasit o prietena."
Sunt socata. Au trecut doar 8 luni de la moartea mamei mele si el are deja pe cineva?
Corpul meu s-a intors parca controlat spre tatal meu, privindu-l prostita.
"Nu am chef de glumele tale proaste, mai ales in legatura cu asta." am spus aspru.
"Nu glumesc." a spus serios.
Ochii mei erau umezi. El are o iubita.
"Cum ai putut face asta?" am soptit si mi-am sters obrajii.
Plangeam de nervi si de dezamagire. Sunt al dracului de dezamagita.
"Nu pot sa traiesc singur. Am nevoie de afectiune." a spus rastit.
"Atunci mie de ce imi interzici sa ma vad cu el?" am tipat si el a oftat.
"Du-te in camera."
*
Harry
Eram la depozit, alaturi de Erik si Matt. Doar pierdeam vremea pe aici, ne uitam peste niste titluri de ziare, cautand diferite cacaturi despre transporturi si alte gasti care au fost prinse de politie.
"Uite aici." a spus Matt tare si ne-a facut semn sa ne apropriem de el.
"Ai gasit ceva?" a spus Erik.
"Nu prostule, te-am chemat degeaba." a spus ironic si eu mi-am rotit ochii. Uneori nu-i suport. "E despre gasca formata tot din trei membri, doar ca e din '89. Si ei faceau ce facem noi." a spus si eu am privit pozele alb-negru. "Au fost prinsi atunci cand unul din ei si-a facut o gagica, ia povestit toate cacaturile lor si ea, dar-ar dracii, avea un tata politist. Si cica taica-su stia de ce face gagica-su si ca l-a amenintat ca daca nu-i zice si lu fica-sa de ce face el, o sa il bage la parnaie fara cautiune, si dupa ce ia spus, ea l-a parasit si a povestit tot. Ce cacat." a spus si eu am inghitit in sec.
"Harry, tu ai gasit ceva?" a spus Erik si eu am dat negativ din cap, incruntandu-ma cand telefonul din buzunarul meu a vibrat.
"O secunda." am spus si m-am indepartat, scotandu-l.
Skylar: M-am certat cu tata in legatura cu noi. Si apoi mi-a spus ca are o iubita. Si sunt atat de dezamagita de el. Cum i-a putut face asta mamei?
Eu: Si ce e asa rau in faptul ca el vrea sa-si refaca viata? Poate o sa fiti iar o familie.
Skylar: Faza e ca el nu ne accepta pe noi, dar el are dreptul sa si-o traga cu alta dupa moartea mamei.
Eu: Ce a mai spus de data asta?
Insa raspunsul ei nu a mai venit. Imi e teama sa o sun, poate tatal ei ia luat telefonul. Poate ca a adormit. Trebuie sa fii fost foarte obosita, s-a trezit devreme si acum este foarte tarziu.
*
"Nici n-ai idee cate griji mi-am facut aseara." am spus spre Skylar care pasea spre masina mea cu pasi marunti, tinand capul in jos.
Era o zi calduroasa, eu avand ochelari de soare, acestia ajutandu-ma sa mai ascund din uratenia mea.
"Am adormit cu el in mana." a spus incet si eu i-am prins mainile in ale mele, ducand ambele maini la buzele mele, sarutandu-le bland.
"M-am gandit eu ca s-a intamplat ceva de acest gen." am murmurat si i-am sarutat fruntea bland, uitandu-ma in ochii ei cu atentie, ea zambind.
"In seara asta tatal meu nu va fi acasa." a spus Skylar si eu mi-am ridicat singura spranceana pe care o mai aveam.
"Hm, serios? De ce?" am spus si mi-am trecut limba peste buze.
"Are o nu stiu ce intalnire a politistilor." a ridicat umerii, pe fruntea mea aparand o incruntatura.
"Si, ce... Si ce cauta el acolo, mai exact?" m-am balbait si ea a ras.
"Tata e seful departamentului de politie." a ras iar si eu m-am crispat.
Mai urmeaza sa fiu amenintat si o sa se intample istoria din '89.
Vreau pareri.
CITEȘTI
Beauty And The Beast
FanfictionSkylar Sykes este o tanara domnisoara de 18 ani, care hotaraste sa se angajeze la un club local, pentru a putea strange bani. Facultatea era destul de scumpa, iar tatal ei nu facea fata tuturor necesitatilor. Harry Styles, in varsta de 25 de ani o i...