19

2.3K 224 0
                                    

Skylar

"Nu te mai fataii atat, imi ingreunezi treaba." Spun bland, pe un ton cald catre Harry, el fiind pe capacul toaletei fara tricou, incercand sa ii dezinfectez bratul ranit.

"Ma ustura dracului." Geme ele si isi fereste bratul de tamponul meu imbibat in spirt.

"Atunci haide la un medic, Harry. Cu asta nu e de glumit." Spun serioara si arunc tamponul in chiuveta.

"Da, buna idee Skylar. Drace. Cum de nu m am gandit la asta?" Zice el ironic si imi rotesc ochii.

"Foarte matur." Contraatac si el isi roteste ochiul.

"Spuse tipa care zicea sa mergem la un medic." Pufneste.

"Da, si ma rog, ce e atat de "imatur" in asta?" Zic facand ghilimele in aer.

"Si ce dracului o sa i spun medicului cand o sa ma vada cu zgaiba asta aici? 'Am fost sa mi salvez iubita din bratele fratelui mai mic caci o rapise si am fost impuscat intr o lupta corp la corp cu trei matahale.'." Face si el ghilimele si oftez sprijinindu ma de cabina de dus.

"Nu au fost trei matahale, tu macho." Il tachine si ochiul sau se uita spre mine.

"Hm, eu am fost cel care a fost acolo, deci eu creez povestea." Zice jucaus si se ridica de pe capac, rana lui inca sangerand usor.

"Trebuie sa pansez aia." Spun si dau sa ma aproprii, insa ma lipeste inapoi de cabina de dus si isi propteste mana langa capul meu, bratul lui ranit fiind lasat in jos, pe soldul meu. "Harry, o sa se agraveze." Il tot cical si el ofteaza.

"Ma chinui sa fiu romantic aici si tu nu ma ajuti cu asta." Zice si eu incep sa rad, obrajii mei fiind rosii.

"Imi fac doar griji." Spun pe un ton bland si ma uit in ochiul sau zambind bland si imi pun o mana pe mijlocul sau, cealalta urcand o pe obraz bland. "Imi pare rau ca esti ranit, si ca s au intamplat toate astea din cauza mea. Sunt o piaza rea." Spun incet si sprancenele lui se aproprie.

"La dracu, nu spune asta. Nu esti o piaza rea. Trebuia sa iti spun de la inceput toate rahaturile astea inainte sa ti indes pe gat un contract." Spune si eu oftez venindu mi brilianta idee de a face o gluma insa ma abtin si oftez, lasand mana de pe obrazul sau pe umar. "Lasa ma sa am grija de rana ta si apoi poti fi romantic." Chicotesc bland si el aproba.

*

"Harry?" Strig din bucatarie, dandu mi sortul jos si il pun pe marginea scaunului, aranjand inca o data furculitele pe masa, langa farfuriile pline cu pui si piure de brocoli. "Harry?" Zic iar si ies din bucatarie uitandu ma pe canapea si zambesc cand vad ghemotocul de par pe spatarul canapelei, aplecandu ma peste el si ii sarut obrazul ranit, zambind bland si iti dau parul de pe frunte, luand de pe marginea canapelei patura si o pun bland deasupra lui, avand grija la bratul ranit si il sarut iar pe frunte, decizand sa il las sa mai doarma pana termin eu de mancat.

Imediat dupa ce decid asta merg in bucatarie si infulec mancarea.

Dumnezeule, gatesc bine.

Ma laud pe mine si chicotesc in sinea mea, punand farfuria si tacamurile la loc, apoi le spal si ii pun farfuria lui Harry in cuptorul cu microunde si apoi merg spre canapea, vazand ca acum Harry este intins si ma aplec miscandu l usor.

"Iubitule, haide in pat. Aici te chinui sa stai comod." Spun bland aproape de urechea lui si ma incrunt cand el nu se misca. "Harry." Zic mai tare si il zgudui, el neavand nici o reactie.

Imi prind un smoc de par in mana si il duc la nasul lui, firele nemiscandu se. Nu respira.

Dumnezeule, nu respira!

Ma ridic repede de langa el si prind telefonul de pe masuta de cafea si apelez 911 cat pot de repede.

Nu poate muri acum ca am inceput sa ma atasez de el.

Vot+com. Vreau ca si comentariile sa fie in egala masura cu voturile, sau macar jumatate din ele. Multumesc, si imi cer iertare pentru intarziere si eventualele greseli.

Beauty And The BeastUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum