Harry
Biata Sky privea imprejur incruntata, ochii ei albastrii fiind rosiatici acum din cauza mea. Ochiul meu o urmarea peste tot.
"Sky, poti sa te calmezi macar un minut?" Spun incruntat si dau sa ma ridic in fund insa gem si ma las inapoi pe spate.
"Sa ma calmez? Sunt intr o camera de spital, cu asa zisul meu iubit, care imi spune ca se drogheaza ca un nebun si ca lesina din cauza unei doze sarite. Calmeaza te tu in locul meu." Spune aspru si isi linge buzele carnoase, privind in jos spre mine.
Sky cea draguta si ascultatoare de acum 3 minute a diaparut, lasand in urma un mic monstrulet ce imi da batai de cap.
"Lasa ma sa ti explic" spun si iau paharul cu apa de pe masuta mica de langa patul groaznic de tare, uitandu ma spre ea.
"Nu ti bate capul, Harry. Ma intorc la tata."
Am inghetat.
Paharul mi a cazut din mana, spargandu se in zeci de cioburi pe podeaua mult prea alba.
Acea propozitie, acel moment, acea fata, a mea inima. Totul s a spulberat.
Voiam sa ma ridic din pat si sa ma duc in fata ei, sa o iau de maini si sa ii spun cat de tare imi doresc sa stea cu mine, insa nu puteam. Nu aveam voie.
Drace, la dracu cu acel contract afurisit.
M am ridicat din pat, toate aparatele deconectandu se de la mine. Purtam doar perechea de blugi cu care venisem aici, calcand cu picioarele goale peste cioburile imprastiate peste tot. Sky se dadea pasi in spate, in incercarea de a scapa de mine, insa peretele se opune in drumul ei precum un obstacol, spatele ei lipindu se de el. Sky a inghetat. Privea spre ochiul meu verde ce ii privea pe ai sai, albastrii. Erau acum precum un ocean tulburat, ca dupa o furtuna ce inca nu se terminase. Erau confuzi, dar iubitori. Stiam ca tine la mine. Stiam asta, o simteam. Ea o simtea, inima mea. Jur pe Dumnezeu ca stiu ca ea ma iubeste. Sau ca macar tine la mine. Insa stiu, eu o iubesc pe ea, si Dumnezeu mi e martor. O iubesc pe Sky, cu toata inima mea.
"Nu poti pleca" spun disperat
"Harry, lasa ma in pace." Spune dur, o lacrima scapandu i.
Imi trec degetul mare bland peste obrazul ei luand lacrima, privind o in ochi.
"Sky, stiu cat de fututa e treaba, crede ma ca stiu. Lasa ma sa o rezolv, jur ca o sa fim bine." Ii soptesc bland in fata, zambindu i cald.
"Harry, te droghezi. Faza cu fratele tau, toate astea. Tot ce mi a spus tata in legatura cu tine, nu l am crezut. De fapt, am refuzat sa l cred. Harry, eu... nu sunt din lumea asta, nu ma poti tari in treaba asta ca si cum ar fi okay, nu pot sa fac parte din ea." Sopteste atat de bland incat aproape ca ma innec in suspine.
Sky doar a iesit de sub mine si a iesit apoi pe usa, venind pana in prag si privind o cum pleaca. Nu poate pleca.
"Sky!" Urlu in spatele ei insa ea nici nu se clinteste.
Drace, n o spune Harry.
La dracu, nu.
"Drace, te iubesc, nu poti pleca!" Tip iar in spatele ei, oprindu se pentru o perioada scurta de timp, continuand sa mearga apoi, iesind din raza mea vizuala.
I am zis o, la dracu.
O s o regret. Stiu asta.
Insa asta simteam ca trebuie sa fac.
Insa apoi am realizat gravitatea situatiei.
I am zis ca o iubesc cu lacrimi in ochi, si ea a plecat.
CITEȘTI
Beauty And The Beast
FanfictionSkylar Sykes este o tanara domnisoara de 18 ani, care hotaraste sa se angajeze la un club local, pentru a putea strange bani. Facultatea era destul de scumpa, iar tatal ei nu facea fata tuturor necesitatilor. Harry Styles, in varsta de 25 de ani o i...