Harry
Am injurat pe sub mustati atunci cand telefonul lui Skylar a inceput sa sune, eu deschizandu-mi ochiul incruntat. Telefonul ei era pe masuta de cafea, abia atunci realizand ca am dormit amandoi pe canapea. Ea acum era cu capul pe stomacul meu, parul sau fiind ravasit. M-am aplecat si i-am sarutat tampla, luand totodata si telefonul de pe masuta pe cafea, pe ecranul micut scriind "tata". Draci, cat e ceasul?
Ochii mei au zburat spre perete, vazand ca este in jur de 11 dimineata. La dracu, Skylar a lipsit de la scoala.
"Mm, opreste ala." a mormai pustoaica si am oftat.
"Eu m-as gandii de doua ori inainte de asta. E taica-tu." am zis si ea s-a ridicat repede in fund, ochii ei albastrii privind spre mana mea, unde aveam telefonul. L-a luat repede si a raspuns, punandu-l la ureche si ridicandu-se in picioare acum, plimbandu-se prin fata mea. Tricoul ei era ravasit, la fel si parul si putinul machiaj cu care era data. Insa, sa fiu al naibii, era al dracului de frumoasa si asa.
"Da tati, am inteles." am auzit-o spunand dupa ceva vreme.
A lipsit astazi de la primele 3 ore, si probabil la urmatoarele nu o sa se mai duca. Se plimba speriata de la stanga la dreapta, vocea lui taica-su auzindu-se pana aici. Tipa la ea. La dracu, el chiar tipa la acest inger.
"Am inteles, o-o sa vin imediat. Doamne, nu mai tipa." spune exasperata si imi dau parul de pe fata, ochiul meu privindu-i miscarile. A dat de dracu din cauza mea.
Am vazut cum telefonul ei a aterizat pe masuta de cafea, ea privind in sus ca sa nu lase lacrimile sa cada.
"Poftim? Nu." am zis dur si m-am ridicat in picioare, luand-o in brate strans, capul ei bagandu-se in scorbura gatului meu.
Suspina. Suspina tare si era vina mea. Daca o duceam dracului acasa de seara trecuta, acum totul era inregula.
"Este bine, sh." am murmurat contra parului ei, si sa fiu al naibii de nu voiam sa-i sarut buzele mai tare decat orice, mai ales ca ochii ei albastrii se atinteau in al meu.
"O sa te duc acasa imediat ce mancam, bine?" am spus grijuliu si am inghiti in sec, incercand sa ignor dorinta de ai devora buzele atat de inocente si virgine.
Cel putin, au fost. Nici macar nu stiu daca i-am oferit primul sarut sau nu, insa dupa modul incare buzele ei se contopeau cu ale mele, puteam jura ca nu era primul ei sarut. Si chiar daca ar fi fost, as fi al dracului de fericit sa stiu ca i l-am oferit eu.
"Nu, Harry. Trebuie sa plec acum. Tatal meu a luat-o razna. Mereu este atat de strict cu mine. Nici sa scot gunoiul in fata casei nu ma lasa, si urasc sa stiu ca toate astea sunt din vina mortii mamei mele." a spus cu rapiditate, eu urmarindu-i fiecare cuvant scos de buzele ei.
"Cum adica vina mortii mamei tale?"
"El se invinuieste pentru asta, nu stiu de ce, mereu spune ca nu a avut destula grija de ea, si nu stiu ce sa fac, Dumnezeule. El ma tine intr-un cub de puf ca sa nu patesc nimic, insa el nu realizeaza ca eu imi doresc mai tare moartea daca el face asta."
Vorbea repede, sacadat, si clar. A luat ore de dictie. Se putea duce si la teatru cu o asa dictie. As putea sa aud ce zice din varful Everestului, la ce dictie perfecta are. Si daca ar fi ragusita ca dracu i-as putea masura cuvintele. Sa fiu al naibii de nu vreau sa-i sarut mai tare ca orice buzele acum. Vreau dracului ca fata asta sa moara dupa mine, asa cum mor eu dupa ea.
"Bine, am inteles. O sa te duc acasa, bine? O sa mergem acasa la tine, o sa discut cu taica-tu si o sa rezolv tot cacatul asta creeat de mine." am spus si apoi mi-am acoperit gura. "Fara vorbit urat in preajma domnisoarei Skylar." am imitat vocea ei pitigaiata si ea si-a rotit privirea.
"Nu e timp de tachinat, Romeo." m-a tachinat inapoi si am ranjit.
"Cum spui tu, Julieta."
*
SkylarMasina a fost parcata in fata casei mele, privirea mea cazand pe degetele mele. Ce o sa fac acum? Ce o sa ii zic tatei? Stiu ca el a cazut de acord cu mine in legatura cu Harry, insa am dat-o in bara cu scoala.
Stiu ca o sa imi tina cateva predici despre cat de mult a muncit el ca sa ajunga unde e, si chestii de acest gen, insa mereu i-am urat meseria. Nu am voie sa fac nimic, caci imediat imi aminteste ca sunt fiica serifului. Oh Doamne, preferam sa moara el decat mama.
"Skylar, cred ca ar trebuii sa cobori." am auzit vocea lui Harry si ochii mei s-au ridicat din palmele mele, privind speriata spre casa, usa fiind deschisa si tatal meu stand in ea. Am dat de dracu.
Am inghitit in sec si mi-am intors privirea spre Harry, intinzandu-ma si luandu-l scurt in brate, sarutandu-i cicatricea si zambind cu blandete.
"O sa iti dau mesaj mai tarziu, daca nu o sa ma omoare." am soptit si el a zambit.
Am dat sa plec, insa mana lui a prins-o pe a mea si m-a tras inapoi, punandu-mi in mana bacnota verde inchis, eu bagand-o repede in buzunar si iesind din masina.
Mana mea stanga s-a dus la incheietura celei drepti, prinzand-o repede si mergand spre casa, tatal meu dandu-se din usa.
Imediat ce usa a fost inchisa, pardon, trantita, vocea sa groasa s-a auzit.
"Sa lipsesti de la scoala, Skylar?" a spus incruntat si am inghiti in sec.
"Iti pot explica-"
"N-am nevoie de toate scuzele tale, fetito. Imi murdaresti imaginea, si asta nu-mi convine. Disciplineaza-te."
"Iti murdareasc imaginea?" am spus plina de dezgust si mi-am muscat buza. "Tu imi murdaresti viata." am spus exact ceea ce gandeam. "De cand mama a murit, m-ai tinut intr -un glob de cristal. Vreau sa traiesc, tata. Vreau sa simt." am soptit spre final.
Si exact ceea ce am spus, s-a intamplat. Am simtit cum palma s-a grea s-a lipit de obrazul meu, capul meu intorcandu-se brutal. Totul se intampla cu incetinitorul pentru mine. Tatal meu, cel care m-a crescut atatea ani, mi-a plesnit fata fiindca am spus ca vreau sa-mi traiesc propria-mi viata. Asta este inacceptabil.
"Am fost prea bun cu tine, si vad ca ma iei de prost, Skylar." a spus pe un ton grav, parand inspaimantator. Si chiar era. Ma inspaimanta.
In tot acest timp, el, eroul meu, eroul orasului asta, el... El mi-a lovit fata. M-a palmuit. Niciodata nu a dat in mine, niciodata nu a tipat la mine, niciodata nu a facut nimic din toate astea. Sunt ingrozita.
"Viata ta crezi ca e grea? Iti dau tot ce vrei. Ai lipsit de la club aseara, ai lipsit de la scoala astazi. Cum crezi ca o sa poti merge la o facultate de renume daca mintea ta umbla dupa baieti?" a spus si eu am inghiti in sec.
"Deci toate astea, doar ca sa aduci vorba de el. Parca erai de acord cu asta." am soptit si mi am sters obrazul patat de lacrimile amare varsate in urma impactului sau cu palma.
"Sunt, intr-o anumita masura. Du-te in camera ta." a spus si eu mi-am muscat buzele, mergand in viteza spre scari. "Diseara stai mana tarziu la club ca sa compensezi de aseara." a spus si am oftat, urcand scarile.
Am intrat in camera mea si am mers spre biblioteca, luand cartea cea groasa, impaturita in piele. Am scos cheia de la gat si am bagat o in lacatul micut.
Prima pagina a cartii s-a deschis, eu scotand cei 100 de dolari primiti azi si bagandu-i acolo, unde erau si ceilalti, plus banii stransi de la club. Am aproape 1000 de dolari, si nu vreau sa ma opresc. Ma gandeam sa mai fac bani pentru un apartament, plus facultatea, plus bilete de avion. Nu vreau sa fac facultatea aici, nu sunt pe placul meu cele de aici, insa poate in alte tari o sa imi placa.
Am bagat cheia la loc la gatul meu, inchizand lacatul si punand cartea la locul ei in biblioteca micuta din camera mea. Am mers repede spre dulap si mi-am scos hainele pe care urma sa le port in seara asta, intrand in baie si facandu-mi un dus. Am privit obrazul meu, era rosu, insa cu putin fond de ten pot rezolva asta, sper. Doamne, ce am facut sa merit asta? Vreau doar sa imi traiesc viata dupa bunul plac, insa cred ca asta se va intampla abia dupa ce ma voi muta in apartamentul meu, in orasul meu, insa asta nu se va intampla prea curand.
CITEȘTI
Beauty And The Beast
FanfictionSkylar Sykes este o tanara domnisoara de 18 ani, care hotaraste sa se angajeze la un club local, pentru a putea strange bani. Facultatea era destul de scumpa, iar tatal ei nu facea fata tuturor necesitatilor. Harry Styles, in varsta de 25 de ani o i...