24

2.2K 159 29
                                    

Skylar

Imediat ce am terminat de mancat, Harry a primit un telefon si a plecat imediat. Tot ce mi a spus a fost "nu te ingrijora daca ajung tarziu, o sa fiu bine. Iti explic cand ma intorc", astea fiind ultimele sale cuvinte.

Au trecut cam 10 ore de cand el nu mi a dat un telefon sau nu mi a raspuns la mesaje, sunt suparata si iritata. Credeam ca o sa se schimbe cumva, insa nu. La fel de ignorant e. Credeam ca dupa seara trecuta se va schimba si va petrece mai mult timp cu mine. Se pare ca acei doi prieteni ai lui sunt mai importanti decat mine, si asta ma raneste.

Mereu e cu ei, mereu vorbeste cu ei. Nu pricep de ce sunt atat de apropriati. Inteleg ca sunt prieteni, dar sunt prea legati unul de celalalt. Ceva nu e okay. Ceva se intampla.

O sa incerc sa il sun iar, si din nou, casuta vocala. Deja sunt obisnuita cu toate astea si mi e rau doar cand ma gandesc ca am stat toata ziua inchisa in casa, asteptandu l sa vina.

Si daca asta nu era de ajuns, pregatiti va, vine cireasa de pe tort: a incuiat usa pe dinafara.

Sunt practic ostatica, si sta la un nivel prea inalt ca sa sar pe geam. Ma simt ca un soricel prins intr o cursa.

Nu inteleg de ce e asa sau de ce face asta, inteleg ca vrea sa ma protejeze, dar e prea mult.

Decid sa privesc un film, poate ca timpul o sa treaca mai repede.

Harry

In momentul in care intru in casa, o zaresc pe Skylar cum sta pe canapea si doarme. Pustoaica cred ca a stat pana tarziu si m a asteptat, acum fiind 3 dimineata. Tv ul e deschis, iar resturile de pizza de pe masa din sufragerie au disparut. Ochii ei sunt umflati si se pot vedea dare de lacrimi pe obraji. A plans.

Drace, nu.

Ma duc in bucatarie si incep sa imi spal bratele. Astazi nu a fost atat de naspa, doar am avut de adus un camion la depozit si l am descarcat.

Imi scot tricoul si ma sterg pe maini cu el, fiind oricum rupt si murdar.

Si ca tot veni vorba de tricouri, pustoaica arata bestial in tricoul meu, si surprins eram ca inca il purta.

Am luat o incet de pe canapea si am dus o in dormitor, punandu ma langa ea si luand o in brate, ea tragandu se mai aproape de mine si suspinand.

Mi am lipit buzele de tampla ei si am adormit.

***


Am simtit cum pustoaica se misca langa mine si m am strambat. Mi am deschis ochiul si am privit o. Avea ochii deschisi si privea imprejur.

"Ce este gagico? Pune te la somn." Murmur ragusit si ea ma priveste incruntat.

"Tu cand ai ajuns aici?" Spune si ma impinge de langa ea.

Imi placea mai mult cand dormea.

"E apartamentul meu, dormitorul meu, patul meu si hainele mele. Intrebarea e, ce cauti tu aici?" Murmur arogant si ea arunca o perna in mine iesind din camera.

Drace, n am chef de asta de dimineata.

"Iubire, abia m am trezit. Poti sa ma lasi 10 minute pana sa incepi sa tipi?" Murmur si ma ridic din pat iesind pe hol.

Era in bucatarie si ma privea nervoasa cu ochii ei mari si albastrii.

"Unde ai fost?" Spune si oftez usor.

"Am avut niste treaba. Ceva la servici." Ridic umerii si ea ridica o spranceana dandu si parul de pe fata.

Si apoi a observat.

"Parul tau, Harry... te ai tuns?" Spune si iti duce mana dand la o parte firele ce imi atarnau usor pe frunte, acum cicatricea mea vazandu se clar.

 te ai tuns?" Spune si iti duce mana dand la o parte firele ce imi atarnau usor pe frunte, acum cicatricea mea vazandu se clar

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

//am incercat sa fucking editez asta dar arata oribil but u get the point

Beauty And The BeastUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum