7

3.4K 281 22
                                    

Dupa cam 5 minute, motorul unei masini se auzi. M-am uitat in jos la masina neagra, masina lui Harry. El a coborat din masina si a venit sub fereastra mea, eu luand geanta in care pusesem cateva haine, si aruncandu-i-o in cap, lucru care m-a facut sa rad. El a lasat geanta jos si eu am trecut un picior peste pervazul geamului, el privindu-ma cu atentie.

"Imi e teama." am spus incet, dar nu foarte, incat sa ma poata auzii.

"Te prind. Sari." a spus la fel ca mine.

Chiar atunci cand mi-am luat inima in dinti sa sar, usa camerei mele se deschise, tatal meu privindu-ma prostit.

"Ce ai de gand sa faci?" a spus socat si a venit repede spre mine, prinzandu-mi talia si tragandu-ma inapoi. "Voiai sa sari? Voiai sa pleci, asa-i?" a spus si am lasat capul in jos. "Tocmai ce ma gandisem la toata chestia asta, si voiam sa accept." a spus incet si am privit spre fereastra. "El este jos acum, nu?"

Am aprobat doar, el oftand.

"Invita-l la cina." a spus si am zambit larg.

Am coborat scarile repede si am iesit din casa si am mers spre el, el avand geanta mea in mana sa.

"Haide Skylar, sa nu se prinda." a spus si m-a tras de mana.

"Nu, Harry, haide inauntru. La cina." am zambit si el m-a privit socat.

"Tatal tau e de acord?" a spus si eu am ridicat umerii.

"El te-a invitat. Presupun ca daca o sa mearga totul ok, o sa te accepte." am dat din cap.

*

Masa fusese pusa, Harry stand langa mine, fata-n fata cu tatal meu mult prea protector.

"Deci, Harry, corect?" a spus si eu am inghitit in sec.

Interogatoriu.

"Corect." a spus Harry calm.

"Imi poti spune tot numele tau, te rog?" a spus si a zambit usor.

"Ma simt ca la un interogatoriu." a mustacit Harry.

"Vreau doar sa cunosc iubitul fetei mele. Atat."

Iubit? Faptul ca am semnat reciproc contracte, nu ne face iubiti. Nu inca. Am avut un singur sarut impreuna, si acela a fost spontan. S-a intamplat repede si nici n-am putut sa ma bucur de moment.

"Harry Edward Styles." a spus acesta ranjind sarmant, insa zambetul ii pieri.

Ce s-a intamplat?

"Esti inregula?" nu m-am putut abtine sa nu intreb.

"Da, sunt bine. Tocmai ce mi-a sarit ceasul in ochi. Trebuie sa plec, am putina treaba." a spus el grabit si mi-a sarutat fugitiv tampla, ridicandu-se si dand noroc cu tatal meu, apoi plecand din casa.

Ian, tatal lui Skylar.

Imediat ce Skylar a adormit, am dat un telefon catre sediul politiei locale, acolo unde eram angajat ca si sef. La mine se aflau datele tuturor locuitorilor din acest oras, si trebuie sa se afle si el.

"Da domnule." a spus secretara cu un ton prea dulce.

"Trimite-mi un mesaj cu toate datele de la adresa numelui Styles Harry Edward." am spus si am auzit cateva click-uri pe fundal.

"L-am gasit. Le voi trimite imediat." a spus si am inchis apelul.

In cateva secunde de la inchiderea apelului, telefonul meu a vibrat.

Harry Edward Styles

25 de ani

1.02.1991

Orfan de tata, mama fiind in Europa.

Condamnat de 3 ori la inchisoare, cu pedepse de pana la 7 ani, insa scos mereu pe cautiune.

Amator de jafuri:
- a jefuit 17 banci
- a furat 5 tiruri in miscare in care se aflau droguri sau masini scumpe
- a jefuit oameni

Deasemenea, lista de infractiuni continua:
- uciderea a 3 persoane identificate
- hartuire
- dealer de droguri

Face parte dintr-o grupare interzisa, detinand pista de curse a orasului.

Un zambet s-a plimbat pe buzele mele. Sunt mai mult ca sigur ca acest idiot mi-a jucat fetita pe degete, ea urmand sa fie urmatoarea lui victima neajutorata. Dar imi pun si semne de intrebare: de ce i-a sarutat tampla? Sau de unde are acea cicatrice?

Poate ma pot folosi de Skylar ca sa aflu aceste raspunsuri.

Habar n am unde sa pun chestia aia de distributie. Pe pc nu o gasesc pentru ca au modificat foarte tare site ul, si de pe mobil nu pot. In orice caz, inca nu am gasit o vedeta pentru Skylar. O sa mai pun poze cu fete care ar arata ca ea, insa nu gasesc o vedeta sau ceva. Ma rog. Va multumesc pentru lecturi. ;3

Beauty And The BeastUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum